Snackistråd del 9
Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

What doesn't kill you makes you stronger.
allå
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Undra vem som skapar den tionde snackisen
Hello ! jag vill prata nu! :D
:):):)
Inne nån?
#2 Den som har tid :)
Jag för jag skrev nyss XD
Ni vet säkert att man kan ha"fästisar" på sin bakrund?
Det här står det på mina:)
Click love Signe
Jag o Bubblan ÄGER
:):)
MOHAHAHAHA
Galet
#9 Gud va söt:)
Inne?
jag såklart
Då måste du ha smala remsor #12
Såg just snackis tråd 2 där nere:)
#11 jaa hon är såå söt! ♥
/ Tilda
Söt! !!
Jaaa
Sitter i en riktigt oskön ställning, men vill inte flytta på mig-har en katt i knät
OO det här riktigt oskönt DÖR
Har kommit ur min ställning, men katten hoppa ur knät
Håller på att redigera bilder på min favoritmålvakt i picnik ♥
Hej! ks.gerbil!
Humm..
Jag satt på knä, fast med fötterna lite "vidare".
Dert är svårt att förklara, men oskön var det
Inne nån?
Jag fotfarande
Humm
Hehe..
Jag har skriit 16 inlägg här av 30…
#31 Dom som gör så man kan skaka av sanden ?! :)
Herhehe
#37 1 timme är det väl bara?
:O Redan nummen 9 ;D Haha, jag kan ju meddela att jag och Dermot hade rätt så kul… Ska nog sätta mig nån gång och räkna hur många gånger vi skrev "Random", "Awesome" och "Weird" xD
Nån som ska göra något kul idag? :)
//Caroline
#39 Näe blir nog ingen speciellt rolig dag. Ska typ bara städa..
#41 Jag skulle också behöva städa… Men jag vet inte om jag orkar D: Jag vill göra något kul jue Dx
//Caroline
Haha blev vår lilla diskussion för lång i 8:an? xD
Idag ska jag förhoppningsvis städa till ninerna, hoppas jag orkar… haha. Nejmen det är inte alltför skitigt men det lär behövas, sedan får de väl ta några timmar i rasthagen/i sele eller vara lösa ute på gården, det älskar dem!
Yum älskar snön!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Leker med kompis nu….
# 43 Vilken söt kanin du har på bilden!
Jag har super tråkigt inget att göra :(
Jag är fortfarande sjuk… :(
Och så har vi någon försäljare här hemma som ska visa olika dammsugare! :/ Pust.. Längtar till skolan ^o^
-Rasmus 🌈
slaskväder -.-
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#48 Hos mig med. Det är jobbigt blött när det är slask, jag tycker det ska vara antingen snö eller inte :)
#48 Eller hur! Allt kunde regnat bort så vi kunde få undan snön ordentligt ._.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Det är så varmt och slaskigt här att stackars snögubben Frank blev kortlivad :( Vila i frid Frank, vi kommer alltid att minnas dig som den diva du var <3
//Caroline
#52 Haha gud, när vi hade en snögubbe uppe vid vägen förut i vinter, så kom det en bil med ett par killar som hade en järnstång som de hade ut genom rutan och bara *POFF* så hade snögubben inget huvud :'''(
// Anka
#53 SNÖGUBBEMÖRDARE D': Vart är världen påväg egentligen?
//Caroline
#54 Eller hur! Stackars stackars Mr. Poopenstaafen :''((((
// Anka
#55 Frank ligger kvar där ute, han har gått i tre delar D: Han får nu en fin grav av snö i alla fall…
//Caroline
#56 Mr. Poopenstaafen har smält helt :(
// Anka
#57 D:
Förresten så har jag gett upp med Jar of Hearts, funkar inte alls och av nån anledning, när jag satte på låten för att lyssna på den först(lyssna på text, uttryck osv)så blev jag bara irriterad av att höra den? :O Så weird… Kan du inte önska att jag ska göra en lättare låt istället?
PS. Lättare = högre xD DS.
//Caroline
#58 Varför blev du irriterad av den? Den är ju jättebra!
#59 Det är det jag inte vet, har alltid älskat den låten men nu kände jag bara usch lixom D:
//Caroline
#60 Hah, okej :) Jag tycker i alla fall den är ganska enkel att sjunga :)
#61 Den hade varit enkel om den gått högre… Du kanske sjunger lägre än vad jag gör, jag låter iaf jättekonstig när jag sjunger den för jag måste verkligen pressa ner min röst för att nå till dom där låga tonerna xD Jag älskar dom där låtarna när man får ta i ordentligt för det är så härligt! :D
Vet ni vad vi borde göra någongång? Vi borde skriva en sång och iFokus, haha :D Om vi lägger ihop alla så kan nån säkert spela piano, typ gitarr osv osv, så kan man spela in och lägga ihop, haha det skulle vara jättenajs xD
//Caroline
den går ju jättehögt till slut? xD
jaja… ehm sjung "Somewhere only we know - Glee Cast" Den är sååå jädra bra! Fast jag vet att de tär en kille som sjunge, men försök :D
// Anka
Jamen den går jättelågt i verserna Dx
Okej, men då måste jag lyssna på den först, haha, har aldrig hört den 
//Caroline
#65 Men du kan ju själv ändra tonläget? ;)
// Anka
#66 Jag har tagit upp den två steg och då funkar den, men jag vill gärna ha musiken i bakgrunden och att höja tonläge på musik funkar inte så bra i alla lägen…
Haha, kanske testar igen senare ikväll/imorgon, vi får se ^o^
//Caroline
#67 Ja det funkar för mig för jag kan sjunga ganska lågt
Men du får sjunga a capella! 
#68 A capella är awesome ^^ Men som sagt så förstår jag mig inte på mig själv just nu för jag känner mig verkligen "nedstämd" när jag lyssnar på den låten, alltså jag har ju avgudat den hur himla länge som helst och nu ba blä, usch och fy på mig D:
Jag har hållit på ett tag nu med en acapella-version av Adeles Rolling In the Deep… Det är en underbar sång att sjunga tycker jag, eftersom att man verkligen får ta i! :D
//Caroline
#69 Jag gillar också rolling in the deep pga det ! :D
Redan del 9? Vi är grymma! 
-----------------------
Ska äta nu. 
Hälsningar Lurvas11
Nu är jag typ klar med städningen i mitt rum! Bara dammsugning kvar, men det gör jag i morgon, orkar inte göra det nu 
Capos är friking dryga skapelser -.-'
//Caroline
#64 Nej, då blir det del 11 :)
75# okej vet inte ens hur jag fick den konstiga iden XD
jag ska snart äta :P jag har städat mitt rum men måste städa skrivbordet (här hos mig är de två olika saker) som jag städade ut förr förra veckan men som nu är ganska lik igen och ppappa blir skit arg om den blir lika stökig som innan XD
Känner för att spamma tråden…
Nej, det får vänta ;D
// Anka
Haha, nu har vi typ 20 inlägg kvar innan vi ska byta tråd igen… x)
//Caroline
#80 Då spammar jag nästa istället, thihi :3
// Anka
Glöm inte att kopiera inlägg 0 Tack på förhand.
Nu fick ni hjälp med ett inlägg
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#82 Det är bra medde! :D
// Anka
#82 Det glöms nog inte ;D Jag diggar luftballongen starkt, även fast jag tyvärr…fick lite fel tankar första gången jag såg den 
//Caroline
#84 Hur kan man få fel tankar av en luftbalong? xD
// Anka
#84 Alltså vi ska inte diskutera det ;)
//Caroline
#86 Okej då :(( xD
// Anka
Alltså jag har tråkigt och klockan är alldeles för mycket, snart är ju helgen sluuuut X( Men jag får väl köra på sista veckan då och sen - spoooortlooooov! :D
//Caroline
#88 Jag har sportlov nu denna veckan som kommer ;D
// Anka
#88 Du bor längre ner i Sveriger än vad jag gör va? :P Ju längre ner man bor desto tidigare har man sportlov tydligen… xD
//Caroline
#90 Haha jaa :3 men nu tänkte jag att du skulle säga: "men ååååååh vad fuskigt!!!!" eller nått sånt ;)
// Anka
#91 Ehm okej… ;) Åhhhh vad fuskigt >: (fast å andra sidan så kan ju jag sitta sen v.9 och ba njuta av att jag har mitt kvar! :D)
//Caroline
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag håller på och försöka lära mig den här låten på piano… Det går… sådär xD
//Caroline
Äsch, jag går ändå bara halva dagar så kan trösta mig med det ;> dessutom har vi praktik v. 12-13 men jag slipper sista veckan ;)
// Anka
#94 Halva dagar, nu blev jag avis D:
//Caroline
#95 Yepp, ibland från halv nio till 12 och ibland från 12 till halv fyra/kvart över tre :3
// Anka
#96 Lyx D:
//Caroline
Ohmygod, jag räknade och vi sa faktiskt bara awesome 8 gånger i förra tråden, jag trodde det var myyyycket mer xD
//Caroline
#97 men det är ju av en anledning också, fast det tar ja ginte här ;)
// Anka
#99 Omj, secret xD ;)
//Caroline
Och jag fick äran att skapa den första tvåsiffriga snackistråden märker jag, bara för att jag sitter och spammar en massa i den själv när jag har tråkigt 
//Caroline