The new me!
Härmed är jag döpt till Caroline.H ;) Som Medarbetare på två sajter och snart kanske en tredje så kände jag att jag ville ha ett lite mer "seriöst" namn än det jag skapade i panik för ca 3 år sedan då jag bara skulle ställa en enda fråga. Sen förstod jag inget, lämnade iFokus och kom sen tillbaka till iFokus och då orkade jag inte skapa ett nytt konto. ;) Men nu kände jag att det var dags så jag tog kontakt med Niklas och *BAM* så fick jag ett nytt namn :)
Så det är samma gamla Mollis25, bara ett annat namn :) Kände att det var lika bra att berätta så att ingen blir förvirrad, haha… ;)
//Caroline
Tjena kexet, står du här och smular? :3
Välkommen nya CarrHO ;]
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 CarrHO smular inte :( CarrHO är inget kex heller, morotsbröd :D
//Caroline
#2 Okejdå… Tjena puddingen, står du här och dallrar? :3 *snicker*
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#3 Fett läskig du är ;3
//Caroline
#4 Nerrååååå' :O "Tjena äpplet, står du här och mognar?" :333
// Anka
#5 Hej! :D *låtsas som att jag inte har en anng om vem du är*
#6 Tjena Dermot, sitter du här och…Ifokusar ;D
//Caroline
#7 Kanske :3 *snicker*
// Anka
#9 OMG tack :D Det tog mig bara en halvtimme att bli Medarbetare på två sajter och allt, visst är jag awesome? 
//Caroline
#11 OMJ jag ÄLSKAR Jedward! :D
//Caroline
Står OMJ för Oh my Jesus? :333
// Anka
#13 OH MY JEDWARD!
#14 5 st 
//Caroline
#15 jag tror faktiskt det är jesus, du måste bara inse det!!
#16 Gizmo? :(
Jag har ca 60 djur :D
// Anka
#17 JEEEEEDWAAAAAARD!!!!! >:
//Caroline
#18 JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESUS(P)!! tihihihi :3
// Anka
kUL !
#16 vad hände med gizmo? :)
haha, seriöst ;) oki XD
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#24 Oki :) Jag trodde att någon hade dött eller försvunnit.
#26 Jag är 5 år gammal men det är lugnt för min morfars ande sitter alltid och håller koll på mig när jag skriver här inne så att jag inte ska göra något dumt ^o^
//Caroline
Haha håller med! XD !
Det är för att jag levde ett liv innan jag föddes ^o^ Så jag tränade på att skriva innan jag föddes så därför är jag duktig :D Min favoritsmiley är den här ^o^ för den är så söt :)
//Caroline
#31 Det är min moster ^^
//Caroline
Haha, jag växte just upp till en 13 årig tjej, OMG ;) End of story, haha xD
//Caroline