Tack!
Jag vill tacka er här inne på barnens, jag har haft det rätt tufft hemma och i skolan, men här har jag fått ro och verkligen fått många skratt!
Ni är också den trevligaste sajten som jag är medlem på, känn er stolta!
Här är inget tjafs om dittan och dattan, utan här är vi trevliga och snälla mot varandra. Även om jag gillar att delta i diskussioner, så är det ändå skönt att komma in på en sajt där det bara är kul och inga vuxna (nåja, några är här, men de är ju fantastiska!).
Ni är för härliga! Kommer verkligen bli ledsen när jag får lämna om ett år :(
Ritade en liten tackskylt till er! Retas inte, jag suger bara på att skriva på datorn! c;
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tack själv Dermot, det är riktigt kul att ha dig här inne på sajten och jag har äntligen fått någon att sitta här inne på sajten och mentalbreakdowna med halva nätterna, förut var jag alltd forever alone här inne ;D
//Caroline
#1 ;D Jag är lite mentalt sjuk så jag passar super ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Det har varit jätte kul att lära känna dig :D Men vi kan väl fortfarande vara brevvänner?
åhh vad glad jag blir att du gillar sajten! :) Vi gillar dig med, tack! ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Tack för hälsningen! vi kommer sakna dig! :D!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack själv! :3
TS Underbart att läsa. Vad det värmer.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jag tycker också det är jättekul att läsa det du skriver! :) Och ja, tack själv!
;) håller med !
#3 Självklart! Har skickat brevet nu, så det ska komma snart! :D
#4 :D
#5 Naw, kommer sakna er alla sjukt! Hoppas året går sakta!
#6 <3
#7 :3
#8 Det är enbart sanning!
#9 :D hhi
// Anka
#12 Haha :D
*bara för det ska jag också pröva*
__ __
( \ / )
\ /
\/
HAHAH xD
// Anka
Håller med idg till 110 %! Barnens är världens bästa sajt!
Hälsningar Lurvas11
Synd att du måste sluta när du fyller 16
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
#15 Ja det är jättesynd :(
// Anka
Ingen regel utan undantag
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jätte synd vi kommer sakna dig ! 
dermot vi tackar dej å då du tycker om att va här å skriver en massa kul å bra saker