AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
pappa och mamma komm idag med den bästa nyheten ever (efter gerbil nyheten)!!!!!!!!!! JAG SKA FÅ EN HÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är bara sååååååå glad!!!! det är en häst från stallet och den heter gizmo! han är en blandras ganska stor häst född 1999! han ska stanna i stallet men han kommer att vara MIN!!!!! å behövde bara skriva av mig! foto kommer så snart så möjligt :D
sen har jag en fråga: varför syns inte någras Avatar nu? jag kan inte se min :P det står bara Avatar för ks.gerbil O.o
vakul at du for änn hest :)
åkkäj gonat
#4 hihi, jag stannar uppe tills pappa exploderar och ryter åt mig att gå till sängen vilket tar typ 100 år för honom att göra ;-D han har typ världens längsta tålamod. Morsan är motsatsen, hon har bara så att det räcker till knappt 2 sekunder XD XD!!
Åh vad roligt! :D
Minns när jag och syrran skulle få hästar… År 2005 började allt, Mamma och pappa sa att vi skulle få ett par kvigor (kor) eftersom pappa höll på så mycket i stallet, med o göra boxplats och så, så trodde vi på det. Så åkte vi till mammas kompis och i köket skrev mamma på en lapp (jag tjuvläste ;))att jag tar hand om dessa hästar, osv… Och jag höll på att smälla av! Syrran är dyslektiker och kan inte läsa så bra, så mamma sa att jag skulle berätta för henne, kunde knappt. Höll på att dö! Ville ju bara se pållarna direkt!
S¨å vi gick ner till hagen och där stod min drömhäst <3 Ett Svenskt Halvblod vid namn Balette, och en liten shettis vid namn Selma. Den dagen kommer jag aldrig glömma! Aldrig heller dagen då Balette gick bort, i december 2011.
Hoppas du får lika många + och många fler år med din häst!
Hoppas jag inte snor din tråd nu! :(
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
åhh vad kul! :D Lyllo!
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Åhh vad sööt lycko diig… ^..^
Hoppas det kommer gå bra med er nya familjemedlem…
Grattis hoppas ni får få en lyckad gizmo ! :D
#13 haha jag vill oxå ha honom
gizmo är så himmla söt <3
nu blir han inte min skötar häst längre :(
Jag har alltid viljat ha hästeller kanin men får ingen :(
#13 i know
jag ska få bambi nu hon är ju jätte söt hon med
14# rider du? du kanske skulle få ha en låne häst nån gång? det är väldigt mycke jobb med en egen häst så det är ju oxå ett ansvar :) jag har lyxen att bo 10 min. (om man går) från stallet så det är ju jätte bra sen ingår maten och allt i kostnaden och jag behöver inte gå dit varje morgon och ge mat o sånt men allt annat är ju mitt ansvar :)
#17 Just nu har vi inte tid och så är det så långt tilö stallet ;).
Vad heter dina gerbiler nu igen, har just byt till et nyt strö
#16 tack
det är jätte mkt jobb att ha en häst jag håller med #17 skaffa en skötarhäst först
#20 Ojuste ;)
förlåt visste inte 
Gud vad kul för dig, ks.gerbil!
är på väg tillbaka från stallet :D det gick jätte bra :D han är en myt på att hoppa :D fast idag blev det iget högt :P bara 70cm…… han är väl lite hård i hvudet eller hur man nu ska säga ;) men jag är så himla glad :D ska tävla med honnom sen efter sportlovet när vi har sådna stall tävlingar (man får fortfarande rosett). sen räknade jag idag hur lång tid det tog att gå till stallet det va bara 5min. inte 10 :P så det är ännu bättre :D men visar foto när jag har kommit hem
Vad fin han är! :D Är han flugskimmel? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Kul! Jag kan inte se bilden. Vilken ras är Gizmo?
Hälsningar Lurvas11
Fin han är!
Hälsningar Lurvas11
Jätte fin häst!
Jätte fin:)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
#29 åhh vilken sötis! :D
Åh vad roligt! Supergullig häst också :)
//Caroline
Lycko dig som får en egen häst… ´Gud vad fin han är:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
:D
Union J and Jedward
:D ^^
:D
Union J and Jedward
Man behöver inte "spamma" med smilisar, räcker ju att man har en efter att man skrivit något,och inte bara smilisar hela tiden :)
Grattis !! :D