Barnens iFokus

Barnens

Etikett: allt-mellan-himmel-och-jord
Läst 345 ggr
fliza
0

Efter 22:00! Natt tråden!

Här kan vi skriva vad som helst effter 22:00 för alla oss nattuglor!  En liten kul grej att see hur många som är inne under kvällarna!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Caroline.H
0

Jag räknas nog som nattuggla ;)

//Caroline

medde
0

Carlone.H Det gör du med säkerhet.. Hur ni orkar det undrar jag..

Jag är ingen nattuggla.. Nu är det nanna sov dags för mig. Men eftersom jag är ingen tant, så är det gott och väl sov dags för mig.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

dermot
0

Jag brukar vara uppe läääänge :D fast… ehm… det är skola imorgon :(

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Leffe
0
Caroline.H
0

YES JAG HAR INGEN SKOLA, FRIKING SPORTLOV <3  Fast jag måste ändå gå upp kl 9 för guess what? Jag ska till en kompis för att göra… skolarbete -.-'

//Caroline

dermot
0

#5 Ska försöka att inte göra det ;)

#6 BLÖÖÖÖ!! hahaha failed ._. XD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[SporeDiatrymisss]
0

MIN FARSA GLÖMDE ATT DET VAR LOV NU SÅ HAN VILLE ATT JAG SKULLE GÅ OCH ÄGGA MIG KL 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!! VILKEN MARDRÖM!!!! Nä, nu överdriver jag liiiiite ;-)

ara11
0

# 8 vi får ju inte skriva här för klockan är ju över 10 på kvällen :D

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

fliza
0

8# Haaaahaaa det va kul!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥