Dikt
En liten vårdikt av mig: Snö blir till tö Skur väcker djur Blommor slår ut Vintern står inte ut Har ni några dikter?? :-)
ja min till billeba…
every time i think of you my heart fills upp with love
because some times i feel youre the only one that understands me
nobody will ever take youre place in my heart
nobody will ever be like you
i promise to never let you go
and i hope you love me as much as i love you <3
Oj vad vackara dikter!
Ja jätte gärna!
varje gång jag tänker på dig mitt hjärta fylls Upp med kärlek för att många gånger känner jag att du är den enda som förstår mig ingen kommer någonsin att at din plats i mitt hjärta ingen kommer någonsin att bli som du jag lovar att aldrig släppa taget om dig och jag hoppas att du älskar mig lika mycke som jag dig …
den låter konstigt ja vet XD
Jätte fina dikter jag kan skriva en dikt som jag har hittat på till mamma på alla hjärtans dag. Inge bra men får ursäkta för det.
Jag älskar dig så mycket så det finns inga ord att beskriva med. Det är du som har gett mig ett liv, utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. Haha dålig!
Jag har gjort en dikt till min syssling som kommer dö vilket år eller månad som helst men den dikten vet jag inte vart den är för den tar jag fram när hon dör.
# 7 Hon har cancer:( Jä*la cancer! Förlåt för språket. JAg kan allafall va lite allvarlig idag ks.gerbil. * håller på att dö av skratt *.
Hon är 40. Hennes cancer sitter uppe i hjärnan och hon har ont i huvudet hela tiden och är trött och sånt. Kan inte förklara så bra. En 14 årig kille som jag känner dog för en månad av det 
Stackare… Allt har början och allt har slut. Att leva hela livet ut. Kan vara ganska svårt. Men det är ju livet vårt. Så då så får man njuta av kärleken man får Och leva, leva, leva, i alla essa år.
Stackare! jag tyckier det är så sorligt att man inte får löeva sitt liv som man har tängt ;( . Men det har hänt en sak med en som jag känner ochså! ;(
#13 vadå för något?? :-(
Va fina
the day every thing stops
the day nobody wants
it stops youre heart fore ever
but you still live in our minds
wen the day comes the sun will go away
the rain starts to drop slowly and then hard
inside you feel fallen apart and that you never are going to be hole again
but think about how she/he is feeling good and new again
no pain is tormenting her/him any more
the rain is starting to go away and instead the rainbow is showing of
a sain from up that he/she will allways look after you…
long den blev XD vill ni att jag ska lägga ut den på svenska oxå?
PS. jag vet att stavningen är skit fel men orkar inte göra rätt nu vi har haft engelska halva dan så XD
Ja du får gärna läga ut den på svenska eftersom jag inte kan någon engelska typ så jag förstår inte 
Här är en dikt som jag skrivit till min kanin.
Engelska: (Orginal)
I will always love you, no matter what happens.
I will always love you, in any weather.
And one thing i knowfor sure.
I will always love you and you will always love me.
Svenska:
Jag kommer alltid älska dig, oavsett vad som händer.
Jag kommer alltid älska dig, i alla väder.
Och en sak vet jag säkert.
Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid älska mig.
Jag slänger in en bild också =)
Hälsningar Lurvas11
#18 Har du en kanin eller flera?
#19 En. 
Hälsningar Lurvas11
OK jag med :)
Engelska (orginal):
You can´t see me,
I can´s see you.
But i know you are near.
Svenska:
Du kan inte se mig,
Jag kan inte se dig.
Men jag vet att du är nära.
Hälsningar Lurvas11
Den här är skriven till min syssling som har cancer. Jag har skrivit den som att hon är död men det är hon inte än :(
Du finns i våran hjärtan och kommer göra det för alltid, Jag gråta floder för du betyder så mycket för mig. Jag hoppas att du fick ett lyckat slut i livet. Hoppas du och jag kommer träffas i himmlen. Vila frid Elvira!
En till digt till min cancer sjuka syssling.
När jag fick veta att du hade cancer, då hade jag inga ord att säga till dig. Att just du som är så nära mig förstår jag inte varför just du ska få cancer. Jag älskar dig och hoppas att du är nöjd med livet även fast du hade cancer.
En litten dikt jag hjort till min mamma!!!
Du är du och jag är jag men vi har endå samma DNA!
Den är dålig
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#25 den är kul och unik! :-D Har aldrig hört ågot sånt förut! :-) Väldigt fint