hur skulle du?
hur skulle din perfekta häst se ut? och hur skulle du vilja se ut om du själv vara en häst?
min perfekta häst: en svart frieser som är duktig på å hoppa och är lika vild som jag men fortfarande lydig mot mig :P nästan som gizmo .P men gizmo är bäst ;)
jag som häst: fri mustang som lever på en skyddad mark eller en fin arab som har en ägare som vet hur och vad man ska göra så att man inte behöver göra för mycke (för jag skulle älska å hoppa :p )
Min perfekta häst hade varigt en vit enhörning med skägg :D
Min häst:
kön: Sto
ras : arab
päls: vilken som
ålder ?: 3-4 år
Inriden ja/nej: ja av mig
Jag som häst :
En fri svart mustang i ett naturevat utan några städer i närheten bara mitt i vildmarken med en flock.
lungt temrament skulle hon ha ;)
Oj, klurig fråga ;D
Hmm…
Min "perfekta" häst (drömhäst) skulle nog vara typ en fjording, en sån där mysig häst. Lugnt temperament och grym på allt, haha ;) Ne men bra i hoppning och dressyr.
En snygg frieser eller arab vore ju inte fel heller 8)
Men jag gillar min pruttsson bäst <3
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#9 hehe aa <3
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Speicin är min drömhäst <3 Han är sådär lagom grov, snäll, duktig på att hoppa om man bara får igång honom… Möjligtvis är han lite "bråkig" när man rider ut. Men han är är världens underbaraste ponny(enligt mig)och ett extra plus i kanten är att han är så otroligt orädd, det är faktiskt väldigt svårt att skrämma honom, haha. Så ja, han är nog som min drömhäst :)
//Caroline
Drömhäst är väl en nordsvensk, gärna isabell eller svart. Lugn, snäll och stark. :)