Snackistråd del 13
Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

Vill då åter till Snackistråden nummer 12 finner du den här!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
1:a 
Hälsningar Lurvas11
2:a ;)
0:a =)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Haha :) Nu har jag varit duktig jag har cyklat en halv mil på morfars cykel som man har inomhus :D I full hastighet!
#5 HAHAHAHA, jag ba "WHUUUUUUUUUUT?!" man kan ju inte cykla inomhus, hur lyckades du cykla en halv mil, din morfars hus måste ju vara ett palats… Sen insåg jag att du menar en sån cykel som lixom inte rör sig någonstans… =)
//Caroline
#6 Hahaha, Man kan nog inte säga att hans hus är ett palats :-)
Ensam hemma och försökte laga mat…Jag brände den :D
Nu ska jag åka till stallet och träffa söta pownin :*
//Caroline
Snart blir det hoppträning med min kompis o hennes kanin :)
Hejhej! någon där ? jag är här!
jag med :)
jag hittar inte tråden där jag skrev att min mamma va supermodell men det är fel :P hon har varit :3
hur går det med gizmo? ks.gerbis?
Älskar dig pruttsson <3
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#17 hahahahha XD Sötii :*
Mina hundar lekte förymda fångar idag -.-
Fick springa en mil för att ha koll på dem - I LERA!! Fick hoppa över en bäck + en å innan jag nådde fram till dem, och då fortsatte de bara springa… %#¤)#¤#%(#)=% hundskrällen ._.' Så jag ropade och ropade och ropade och ropade och ropade och ropade och skrek (till och med..) MEN inte ens då kunde jag få stopp på dem så jag fick ringa mamma, feeling awesome, yaow! Hade de fått springa 300 meter till hade de varit ute på en högtrafikerad väg och högst sannolikt blivit överkörda…
Jag menar, vilken själ skulle gå ut och stoppa en stor biffig Rottweiler och en liten terrierblandning som kommer i full fart springandes?
Mamma fick egentligen inte köra bil idag (hon ska till sjukhuset imorgon) men vad skulle vi göra?
GRRRRRR…. Dessutom hade jag extremt ont i axlarna, skulle bara ut och lufta mig en runda och hade med mig mobil och karmera och hela köret och helt plötsligt ser jag två svarta filurer wrooma iväg förbi mig… GAAH!
Överlycklig Ella som tyckte det var SKITKUL att matte sprang runt och jagade en -.-
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#19 Haha va söt hund men vad har den i munnen.
hej alla nån inne?
ida när jag gick in i stallet så stod tessa o tittade jätte konstigdt XD
Jag är iinne
Nu ja XD
#20 Haha det är en bit av en gren/pinne ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#25 Haha jaha ;)
Skolan slut för i da å hemma nu å äta snart å läxor sen å hocky på tv sen. Ja har ju full kväll i kväll
Inne nån?
Tog himmelska bilder idag
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Jag har bakat kaninkex med två kompisar, till våra kaniner 
Himmelskt
Jag har trååååkigt och är hungrig xD
Jag vill ha semla…
//Caroline
Semeldagen var ju förra veckan =)
Hälsningar Lurvas11
#36 Jag ska äta semla i alla fall, för jag fick ingen förra veckan! :D
//Caroline
Man får ju äta semla när man vill, och det börjar väl säljas semlor i typ januari? 
#40 Det finns typ semeltårta året om, haha xD
Btw, semlan var sjukt god ;D
//Caroline
#41 det visste jag inte :P
Kan tänka mig att den var god.. :) *läska mig inte!*
Mandelmassan var inte god dock, usch och fy Dx
//Caroline
Därför man ska ha vaniljsemlor! :D
#45 Mamma och pappa köpte bara med mandelmassa, buhuuuu D: Aja, jag fick en semla iaf, haha, så jag ska väl vara glad för det ;D
//Caroline
Rycket alla Jedheads på twitter får när Jedward twittrar <3
//Caroline
#49 Varför? :)
?
Jag
har precis varit ute i skogen med hästen och hunden :) haha kallar dem så men de har såklart namn :P
Har köpt lördags godis ^.^
trolololololoolololooo BANG
Mina pycklingar äj sötaaaaaaaaaaaaaa C:
undrar om det blir någon snackis-tråd del 112…
haha XD
nä :*
#63 Åh va söta :)
#63 Nämen små kaninbebbar :* Kan inte fatta att Ella har varit sådär liten, helt sjukt, hon är ju stor tjej nu jue <3
//Caroline
#67 Men du, Ella har varit ännu mindre eftersom detta är en jätteras ;))
// Anka
#68 Naaaaaw, fin nin :* Hon är Viltsiames Blå va? Tyckte jag läste det någonstans, underbar färg har hon iaf :D
//Caroline
#70 Jomen att hon varit en sån där liten kaninbebbe alltså :* Men jo, hon var sjukt liten även för sin ras när hon var liten, men nu är hon så himla stor xD
//Caroline
#71 Viltsiames blå eller Schwartzgrannen blå, kan inte komma fram till vilket xD
#72 Äsch ;)
// Anka
supersööööta kanibebbar! :* Finns inget bättre än söta kaninbebbar <3
#74 Håller med! Små, söta kanicklar är det bästa som finns! :*
// Anka
#75 :* Att så små kan bli så stora sen! :O Åhh, det bästa är ju när de slår upp ögonen :*
#76 åh ja gud! Pappan väger ca 5-6kg ;)) åhh längtar redan tills dess :**
// Anka
Söta kaninbebar!! <3 !
#77 oj oj, stor nin! :D Hehe, kaninbebbarna får äta mycket XD
#78 Jaao <3
#79 Haha ja de kommer äta mig ur huset xD Alla mina pengar kommer säkert gå till mat och sånt, men det är det ju räknat med ;)
// Anka
Varför är det inget roligt på tv på fredagarna längre……?
#79 hihi, rundisar ^^) Såå söta när det börjar få den riktiga pälsen också :D
#83 åhh vilka fina! Så tråkigt :(
Någon mer än jag som är inne? 
Jag tittar på Grimm :D
// Anka

Fast jag är typ jättetrött så tror jag ska gå och lägga mig snart 
#50 frågade idag om jag fick bli åt hästen på bilden, Aussie. Hon hade bara 2 dagar då ingen var skötare åt henne och det är de dagarna jag verkligen inte kan. Så jag fick inte bli skötare åt henne, fast en tjej fick bli åt henne när hon inte hade några lediga dagar… Och det är bara Aussie som jag verkligen gillar… :/
/ Tilda
Vi har SPORTLOV!!!!!
Imorrn åker vi till borgafjäll, kommer tebaksn på torsdag
"82 Vad synd!
Haha vi skrev samtidigt så jag jag är inne nu :P!
jag är inne :D vill rida med tessa :P ……. borde ge mat till katterna nu XD
Vi ska snart ut å gå nu å då brukar ja å bonzo kuta å busa å syrran å mamma ropar att vi ska tat stilla. Sen blir de hocky färjesta vinner mot dåliga timmrå
Ja ikväll är det hockey! 
Har just hjälpt mamma att plantera om typ huuuur många blommor som helst, och jag fick det dryga jobbet med att springa in och diska krukor och hämta och lämna blommorna… Haha, skapligt segt ;) Nuuuu… Åka och handla och jag ska ta ut lite pengar, allt detta efter stallarbete hela förmiddagen, vilket avslut på sportlovet xD
//Caroline
Underbara ponny <3
Har varit ute i 4 och en halv timme iprincip i sträck :D
Har städat burar, knäckt nya färska grenar, diskar ALLA skålar, samtidigt som 4 av kaninerna har varit ute i gårdarna hela tiden :3
Puh… nu är jag trött xD
// Anka
små söta kanicklar!