Klottergrejs
Superfint ritat! Men har du ritat dirket på väggen? Oj oj det ser jag som lite bus
Men fint ritar du!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 tack! det var visst direkt på tapeten… 
förresten ritade jag av från centimeterstora figurer… därför ser det lite kånstigt ut…
Du ritar väldigt fint. Det tycker jag verkligen..
Men inte tapeten,,
#5 hehehe… 
#5 Tänk positivt! Tapeten kanske alltid velat ha en tatuering! ;D
Superfint ritat var det :)
//Caroline
#5 kanske du har rätt CarolineH. Men tänk att jag är mamma och då tänker vi lite lite annat än ni.. Men fint blev det i alla fall..
Kan tala om då fliza var liten bebba fick hon tag i färgkritor och ritade på hela vardagsrummets tapet.. Så vi har också haft tatuering på väggen.
#8 ojojoj… XD
När jag var liten tog jag en penna och så satte jag mig bakom soffan och ritade på golvet, hihi
Var fullt medveten om vad jag gjorde och jag visste att jag gjorde fel men ändå så gjorde jag det, haha…
//Caroline
#7 :-)
Et gäng bustroll märker jag!
#10 haha XD
Jättefint ritat! :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#10 XD #13 thank you :-3
ni skulle ha sett i gamla lägenheten i italien… mitt ena vägg i mitt rum va hel full XD och det va oxå en tidslinje då jag hade startat när jag typ va 3 år XD och vi tog inte bort den när vi sålde huset :P så det finns två alternativ 1. de har målat över den 2. jag kommer att bli en känd konstnär när jag blir stor och den väggen kommer att kosta miljoner XD
#15 #16 X) Visst, ta kort :-D Hehehe… jag tror mer på alt. 1 :-3
skulle alldrig leva nu om jag hade gjort något sånt :P
#18 XD är dina föräldrar så stränga? :-)
Det var ju jätte fint ! :D