Snackistråd del 14
Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

//Caroline
Melodifestivalen höll på att få mig att spåra totalt… Var tvungen att försöka lunga ner mig genom att göra en ny snackistråd xD
//Caroline
Ja jag var den första som skriver :) ;)
Kollar på Melodifestivalen nu ^^
/ Tilda
Okej 2 plats caronline.H hann före.
#4 Nääääj, du var först, jag skrev ju hela tråden så jag räknas inte :)
//Caroline
Ursäkta mig men jag ska bara gå och packa lite, flyttar till Irland imorgon.
//Caroline
Jag som ville åka på melodifestivalen idag, men pappa och brorsan ville inte, så vi bokade av biljetterna.. Det var ju i grannstaden.. :)
SJUKT ATT THORSTEN FLINCK GICK TILL FINAL.. MEN TOPCATS VAR JU RÄTT :)
Heja Top Cats och Värmland :D
TOP CATS ♥
Men vi hade ju lätt vunnit ESC om vi hade skickat Sean Banan dit!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Min twitcam failar Dx Det är en person som tittar, yey, fett awesome man är 
//Caroline
åhh en ny snackistråd :D
Älskar Top Cats låt, men hade hoppats på Andreas Johnsson till final också.
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag!
#15 Kul! måste besöka den ju! :D
Jag hatar när du verkligen, verkligen vill lära dig spela en låt på piano… Men så kan du inte hitta noterna Dx Finns typ alltid till gitarr men inte till piano, då får man gott vänta… Men jag vill inte vänta D':
//Caroline
Ska alldeles strax gå iväg med min kompis till 'våran' (mest min) orkesterrepetition (blääh vad jobbigt ord att skriva xD) 
Behöver och behöver… VILL lära mig spela Waterline :) Jag ska nog sätta mig och försöka kolla om jag kan lista ut lite grann… Fast jag tror inte det, haha ;)
//Caroline
#21 Orkesterrepetition, var tvungen att testa, fett jobbigt ord, haha! xD
//Caroline
Haha, jo, jag brukar också göra det, men Waterline är inte precis den enklaste :P
//Caroline
#28 Gitarr och piano :)
//Caroline
asså gud vilken dag det har varit idag,på morgon var det något konstigt med glasögonen som var jätte jobbigt sen kom jag till skolan då hade vi engelska gick jätte dåligt sen matte gjorde 2 tal på en timme och tio min för jag inte fick någon hjälp när jag skulle hem fick jag skrika på personen framför för jag skulle av det propp fult på bussen och sen blängde hon på dig. Sen åker pappa och jag till pass saken jag ska ta ett pass då fick vi åka hem för vi måste fylla i ett papper OMG! vilken dag.
Någon inne? :)
Jag är inne!
Tycker ni jag borde köpa dessa? Akvariumet/Petboxen är på tok för litet för salamandrar! :3
http://www.blocket.se/boden/2_salamandrar__odlor__med_akvarium_38982314.htm?ca=1_9&w=1
-Rasmus 🌈
Jag är också inne ;)
Jag är "halvt inne", haha, låter lite fel ;) Men jag håller på att spela in en ny cover så jag är inne på datorn för att kolla lite saker :)
//Caroline
jag ligger i sängen och är inne på iFokus ;D
skojar ni att min bild blev vald? ååå tack så jätte mycke :D nu är dubbel glad :D min hemsida/bllogg är plublicerad nu :D mer bilder kommer senare har inte orket XD http://solrosfron.weebly.com/ gå gärna in å titta runt :D
#39 Riktigt fin hemsida! :D
Jag har lärt mig nu, att jag inte ska sjunga låtar som killar gör orginalet till (A) Jag har lärt mig många saker idag, woho, awesome… Lite småläskiga grejer också, haha xD
//Caroline
Tycker det är lite kul när folk som inte kan svenska (är typ 90% säker på att det är så) följer mig på twitter xD
Jag skriver ju på svenska, och Google Translate är nog inte så himla bra.. Men visst, det är ju kul att ha följare, haha! xD
#41 Haha, det är för svårt att förklara det + plus liiiiite för skumt så, ehm, ja… xD Det har iaf att göra med en låt men man måste ha hört den låten och typ kunna den utantill för att fatta… xD
//Caroline
#44 älg? eller hmm…XD
HAHAHA neeej det tror jag inte xD Älg har vi inte här vad jag vet. Tror mer på vildsvin!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#50 PFFFFT… Olga… xDD Nee men hund är rätt och hona (tik) är rätt :D bara namn och ras kvar ;D
// Anka
#52 :O SÅ DU KALLAR MIN HUND EN ELEFANT?!.. grr…
// Anka
Kom på att min kompis fyller på imorgon, och jag har ingen present
Haha, har inte en aning om vad hon ska få, egentligen skulle vi i min ridgrupp gå ihop med det har vi inte planerat… Måste köpa ballonger och sånt också, vi ska slå på stort och göra värsta överraskningen för henne, haha, kommer blir så grymt xD
//Caroline
#56 :D
Planerar big surprice med Caroline ;D
"Okej, alla ropar Grattis samtidigt när hon kommer!!!"
…nu kommer hon!"
Alla: Banankola! :D
Jag: -.-'
//Caroline
#54 Nejnej jag är inte gjord av sten du ;D
// Anka
#62 *Stoneface* '_______' xD
//Caroline
#63 Kinda ;D
// Anka
#44 Det är kronhjort, de brukar spreta på klövarna.
Jag har inget att göra min kanin sitter och tvättar sig och stirrar på mig.
#66 Fast det gör väl vilket djur som helst när det här så här geggigt? ;)
Vi har vildsvin därnere jag hittade spåren, men har aldrig sett en kronhjort :o
// Anka
Hej! imorgon ska jag rida ni då ?
#69 Jag ska också rida imorgon. =)
Hälsningar Lurvas11
#68 Aaa-. vildsvin trodde jag också först, men pappa sa att det var kronhjort..
#73 Okej, coolt isf ^^
// Anka
Uhhh, "Den Sista Dokusåpan" var ju bara föööör vidrig… Men ändå så kan jag inte vänta till nästa avsnitt, jag är så weird xD
//Caroline
#75 Av vad jag sett på reklamen var den askass ._. ! ………………..
// Anka
#76 Alltså zombierna är sådär, vissa var faktiskt riktigt äckliga, andra var mer dööh '__' Men tillsammans med lixom komedin i det hela så var det faktiskt riktigt bra! Daniel Paris behöver inte ens säga något roligt, han får mig att börjar skratta ändå, don't know why, tycker bara han är rolig, haha, mupp… Det riktigt vidriga var att jag har typ en "zombiemadröm" och det är att bli instängd i bil/buss/hus med en zombie och det upspelar sig i filmen… Fråga mig inte varför jag har en "zombiemardröm" för jag vet inte själv xD Aja, helt okej var den iaf, men jag är ju ingen sån som tittar på zombiefilmer för nej usch, blä… xD Sen får man väl inte jämföra en svensk serie med en amerikansk, så för att vara svensk så, hiss ;) My god vad långt det blev ;D
//Caroline
Men asså… eh… I N G E N K O M M E N T A R
XD
// Anka
#78 Nu blir jag ledsen jue o_____o
//Caroline
#79 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAAHAH :D
// Anka
#80 Jag känner mig mobbad för att jag är annorlunda ;D
//Caroline
#59 banankola? låter gott XD
hej på er ^^ min dator va sönder så jag har inte kunnat logga in :(
#81 Känn dig utskrattad :))))) Nej nu ska vi inte vara taskiga, jag är minst lika… höm…. eh…. different :DD
// Anka
6606 Ligger det på nu.
What doesn't kill you makes you stronger.
#87 Tror att det är många som inte har sportlov längre utan hade det förra veckan. Kanske därför, jag sitter iaf i skolbänken igen och då blir det inte att vara inne lika mycket :) Kan vara fler som har så.
//Caroline
#84 Haha, skönt att veta att man inte är ensam ;D Fast det visste jag ju redan…iofs ;)
//Caroline
#87 När aktiviteten är mellan 200 och 399 är det gult. Så det är lugnt 
#89 Så säger alla :((
// Anka
HAHA, vi hade värsta överraskningspartyt för våran kompis i stallet igår! :D caroline uppehöll henne medans vi rusade upp till cafeterian efter ridlektionen. Vi tog upp alla ballonger, fixade alla kakor och sånt. Sen ringde vi caroline och sa att allt var klart, då kom dem upp för trappan och jag kastade en hel påse ballonger över våran kompis medans vi skrek GRATTIS! och tuttade med såna där roliga tutor och gav henne presenter och kastade ännu flera ballonger. Hon var fortfarande i chock en timme efteråt, så vi lyckades bra XD
GRATTIS! :D
Det var så kul, haha xD Hon var klar med sin häst före mig och jag skulle ju hålla kvar henne i stallet tills dom ringde och sa att allt var klart så jag ba "Snääääälla, kan du inte vänta på mig?" hon ba Okejrå xD Jag borstade hästen och kratsade hovarna, och jag visste inte vad jag mer skulle göra xD Så jag borstade igen…och igen… och igen… Jag borstade tre gånger med vanlig borste, två gånger med piggborste, kratsade hovarna på henne tre gånger och svampade henne dessutom fast det egentligen nästan inte behövdes xD Allting för att hålla kvar henne i stallet ;) Hon sa "Nej men nu går jag upp i cafeterian, eller ska jag vänta på dig?" Jag: "JAAAA DET SKA DU!!!" Jag lyckades iaf xD
//Caroline
Jag fattar inte hur min lärare tänker för 2 veckor sen hade vi öppet hus då sa hon halv fem ska man gå hem ifall man går tidigare får man va kvar en Annan dag. Nu säger hon alla som gick hem innan fem måste man va kvar, Jag fattar inte vad det ör för fel på henne.
Snackistråd del 15 (Klicka på länken så tar den er dit)
What doesn't kill you makes you stronger.