Snackistråd del 16
Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

Här hittar du förra tråden: http://barnens.ifokus.se/discussions/4f58f47188f47257eb00df73-snackistrad-del-15?discussions-1
What doesn't kill you makes you stronger.
Woho :3
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Redan nr 16 ;D När vi når 20 är det PA PA PA PARTY! :D
//Caroline
Har precis bakat chokladcookies! Men det blev kanske inte som jag tänkt mig precis.. De blev alldeles förstora, och då flöt de ut och blev jättetunna 
#6 Mmmmmmmm O_O
#7 Starta en kombinationstävling med hästen på bilden… :) Dressyr LC:1 eller LB:1(blir isf LB:1 då jag redan kan det programmet), sen är det ett teori/kunskapstest och så är det hoppning, vet faktiskt inte höjden, man kanske får välja eller nåt… Så kanske 60-70 cm eller något ;) Men jag tvekar lite, vi får se…
//Caroline
#9 70 tror jag, men det var så hiiiiimla längesen så jag kommer inte ens ihåg hur högt ridläraren sa att det var. Haha, vi hade lite av en "höjdhoppning" på en lektion och jag hade en häst som tror att hon hoppar över små hus när det är 20cm så jag var typ livrädd, haha xD Hoppade henne i onsdags och nu är det bara kul men då var det hemskt…. xD
//Caroline
#11 Haha, jag förstår din känsla xD Jag älskar att hoppa, om det är på en lagom höjd :) Visst siktar jag på att komma upp i högre höjder senare men just nu hoppar vi på lekton banor på max 60 och har som sagt bara hoppat enstaka hinder som är lite högre och där stannar jag nog ett tag, haha ;) Känns lagom för mig just nu :)
//Caroline
#13 :D
BWAHAHAHAHAAHA, MIN KOMPIS ÄR SÅ ROLIG SÅ DET FINNS INTE! XD
//Caroline
Haha, en jättekul grej, som har med Maria Montazami att göra, hahahahahaahahahaahah….*DÖR*
//Caroline
Det haglade typ i 5 min. Jättelängesen jag "upplevde" hagel XD
Ojojoj jag bara ääälskar alla roliga tweets om melodifestivalen på twitter xD
#20 Hahaha, jag med! xD Jedheads ÄGER verkligen på att twittra roligt om Mello, jag dör typ av garv :')
//Caroline
Kan tänka mig att Eric Saade kommer flyga in och knuffa omkull Danny nu för hans outfit är *** en blinkande landningsbana.#mel2012
BWAHAHAHAAHA, AAAAVLIDER XD
//Caroline
#21 Ja du är ju ganska bra på att hitta på roliga tweets om mello ;) Hockeyspelare är också roliga, annars hittar jag mest bara random tweets xD
#23 Retweets är ju alltid bra, för då sprids det ju vidare hur långt som helst i princip xD
Jag dör åt den tjocka personen som Helen spelar som ska föreställa västmanlänning xD JAG VILL LEVA JAG VILL DÖ I NOURDEN! :D Go västmanländska med min "Guerka" också :D
//Caroline
Heja Loreen! ;D
/ Tilda
IRLAND ÄR MED OCH RÖSTAR, FATTA OM JEDWARD AVSLÖJAR POÄNGEN!!!! :O Då fangirlar jag och sen *le dead*
//Caroline
*LE FANGIRLAR FÖR ATT DOM SA JEDWARD PÅ TV:N*
//Caroline
BTW, alla kommer väl ihåg att ringa mig på mitt nya nummer 099-202-06?
Jag har Loreen som telefonsvarare, bara så ni vet, så blir inte chockade ;)
//Caroline
Loreen kanske ska flytta tillbaka till västerås! :D Jag ska stalka henne everyday! ;D Fatta träffa henne på typ maxi xD
//Caroline
JAAAAAAAAA! :D :D
/ Tilda
Alla tidningar brukar ju skriva skriva "FEL LÅT VANN!", och jag brukar hålla med, men den här gången vann rätt låt faktiskt! 
AJ MIN HALS, JAG HAR SKRIKIT SÅ MYCKET XD Allvarligt, LOREEN LOREEN LOREEN!!!!!! Yes, jag är officiellt ett fan!!!!!
//Caroline
Töligt för Danny att komma tvåa två år i rad xD
Vem vann? XD
Tittar inte, har ingen ork…
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#34 LOREEEEEEEN!!!!! <3
//Caroline
Jaha :D Yeees :3
// Anka
HON MÅSTE FLYTTA TILL VÄSTERÅS! Så att jag kan gå till hennes hus och skrika hur fett awesome hon är!!!
//Caroline
Byter direkt från Svenska melodifestivalen till den…rumänska xD Måste ju kolla på Jedward när dom uppträder med Waterline <3
//Caroline
haha träffa loreen på maxi, najs XD
Go Loreen och alla andra coooola bidrag (dom jag gillade alltså) :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Loreen :D Seriöst, hon säger att det förmodligen blir så att hon flyttar tillbaka till västerås, Gryta, tycker att det är rätt coolt xD Kommer ni ihåg den där operasångaren, Freddy Amigo, som var med i talang? Haha, han bor typ mindre än 500 m bort från mig eller nåt, jag vet inte exakt vart han bor men nära är det ;) Mamma stötte på honom en gång, hon ba "Shit!"
Åhnej, dom lät inte killarna sjunga live, det var bara tråkig läppsynk :(
//Caroline
haha, på maxi: "Nemen tjena Loreen! Har du också sett det där extrapriset på djupfryst kyckling, vet du var det finns någonstans?"
XD
#42 Hahaha "Loreen, har du sett min Wok-panna *sätter wokpåsen mot pannan* Hon får aldrig veta att skämtet kommer från Ica reklamen, för hon har ingen tv xD
//Caroline
duktiga Polly och Tussis och alla andra duktiga ninisar! :D <3
#44 XD
Haha
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
"Nejmehn guhd…" *chockad* "Vad tror du att jag skulle kunna få för den här?" Tjejen: -.-' *Facepalm*
Ahahaha, jag har så dålig humor när det är mitt i natten.
//Caroline
Haha, bara jag som dog av skratt när Gina sa att Torsten hade testat Loreens dans och ramlat, men han reste sig igen^^
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Alla andra:-.-
Union J and Jedward
:D
Union J and Jedward
#48 HAHAHA, JAG DOG OCKSÅ, OMJ, NÅGON MED SAMMA TORRA HUMOR SOM JAG! :'D Gina äger hela showen, haha <3
Jag skrek till Thorsten när han sjöng "MEN SÄTT DIG NER GUBBE, VI VILL INTE ATT DU SKA RESA DIG IGEN!!!"
Min familj: o_O
Så sa jag dessutom: Nu ska vi se om katterna är på topp nudå!
Och alla totaldissade Dx
Enda gången jag fick dom att skratta var när jag sa "Stackars Eric, måste kännas hemskt att det kommer ut i tv att han lämnade smutsiga kläder på golvet. I en låt och allt." Då garvade dom mycket. Jag ba "Chilla, så kul vare inte O.o
//Caroline
Haha, vi har samma humorxD
Union J and Jedward
#52 OMJ :D
//Caroline
:D Märkte ni att Helene hade klänningen öppen i början^^ Dragkefjan där bak:D
Union J and Jedward
#54 UuUuUuUuUuUuUuUuUh xD
Alltså det här är typ den bästa dagen i mit liv :D Fick imorse veta att Jedward kommer till Sverige och så vinner Loreen Melodifestivalen :D YEY
//Caroline
haha, Kansek borde jag gå och lägga mig nu… Måste pluggaprov imorgon:/ INTE kul…Jag fattar igenting av plural och allt det andra, typ verb
Union J and Jedward
#56 Ahh, sånt där svenskagrejs som är så sjukt tråkigt…. Imperativ och Singular och Genetiv och Substantiv och herregud vad krånligt det ska vara då
-.-' Hej, titta, det här är ett ORD, punkt slut, end of story och så vidare, mer behöver jag inte o.O
//Caroline
Ja, inte lite pinsamt när läraren står framme vid tavlan och försöker beskriva något konstigt ord genom någon slags dans tror jag…
Sen när vi skulle köra skarader och jag fick vara med Mage, trodde jag skulle döö. Vi skulle föreställa en flicka och en pojke som var kissnödiga…Mange fick se kissnödig ut ioch jag ligger på golvet och dör av skratt typ^^
Union J and Jedward
#58 Jag hade SV-prov om ordklasser i torsdags. =)
Hälsningar Lurvas11
hade ju varit lite fail ifall Molly vann och fick ta imot priset från Eric när hon hade den där sången XD
#61 Haha! =)
---
Äter lite frukost.
Mackor med skinka, det knäppa är att jag int tycker om skinka i vanliga fall men nu var det ju gott :P
What doesn't kill you makes you stronger.
Idag är det söndag. Imorgon är det måndag. Imorgon är det skola. *Le gråter*
Btw, Hej på er 
//Caroline
Ska åka till shoppingcentret nu. =)
Hälsningar Lurvas11
Tusan, har SV-prov måndag, tisdag eller torsdag…-_-
Union J and Jedward
På tisdag och onsdag har jag no prov!
Har precis kommit hem från ha tagit en promenad på Djurgården park.
Hatar prov, men jag har en målsättnig= få bättre änMANGE
Union J and Jedward
Kom just in från en joggingtur, duktig man är, woop woop ;D
//Caroline
Fick jättebra presenter, hade ett roligt kalas, och Färjestad besegrade HV71 på bortaplan! SUPERBRA DAG! 
Nu har jag köpt Converse! 
Men ska inte själva märket vara utåt? Eller är det innåt på alla Converse?
Hälsningar Lurvas11
#77 Det är inåt :) Har faktiskt aldrig sett converse med märket utåt, tror dom är fejk isf xD
//Caroline
Yes ma'm ;D
// Anka
Typ nada ._. ska snart ut tänkte jag :P
// Anka
#84 Annars svälter mina djur serdu ;)))
// Anka
Jag är forever alone l_l Så nu sitter jag och tittar på världens töntigaste barnprogram för att det inte finns något annat att göra… Barnprogram förr i tiden var grejer det, nu är det bara en massa random stuff dom slänger ihop på 10 minuter -.-'
//Caroline
#87 Nejmen barnprogrammen från förr är ju fortfarande bra ju :P Vet inte vad programmet heter ens en gång, orkar inte bry mig om att kolla för jag har bytt kanal nu xD Mina föräldrar och min brorsa är ute och går eller nåt så jag är lite ensam här hemma ;D
//Caroline
#88 eller hur -.-
Bamse och tomaten är grejer det!
#91 Jaaaa, det stora blå huset <3
//Caroline
#92 och läskiga månen <3
Seriöst, vi måste ha en filmkväll någongång med gamla barnprogram från den goda tiden haha XD
#93 Och Bröderna Fluff, nostalgi, haha <3 Haha, när man pratar med dom som är födda på 2000-talet om ett barnprogram man tittade på när man var liten och dom ba "Vad är det för nåt?" och man känner sig så "gammal", haha <3
//Caroline
# 93 jag vill vara med…men jag bor för långt borta
Union J and Jedward
#96 Du är varmt välkommen till Gurkstaden, haha! :)
//Caroline
#97 Det låter så kul när du säger Gurkstaden xD
Jag kommer^^ Fast jag gillar inte gurkaxD
Union J and Jedward
#98 Haha, jag gillar min Gurkstad :D Men okej, Väesteråes då, som man får säga på Västmanländska 
//Caroline
HahaxD Gurkstand låter mycket roligare^^
Union J and Jedward
Om ni kommer så lovar jag er att jag ska lära er "Västmanländska". Snabblektion, okej. En viktig sak, det heter absolut inte Gult och Fult utan här är det Gurt och Furt! Inte för att jag säger det för det låter så furt… oj jag menar fult ;)
//Caroline
Haha^^
Union J and Jedward
//Caroline