Barnens iFokus

Barnens

Etikettserietidningar-och-böcker
Läst 860 ggr
ara11
2012-03-11 20:05
1

Vad tycks?

Jag undrar vad ni tycker om berättelsen. gärna lite kritik fast inte för dumma. Den är inte klar men det är börjar. Jag sitter på bussen och tittar ut på snön. Jag tänker på vad som precis har hänt och att jag hatar mitt liv. Jag fattar inte varför just jag måste ha en död mamma och vara mobbad i skolan. - Hej Emma jag vaknar till och ser Klara och Sofia från min klass. Dom undrar vart jag är på väg. Jag svara bara tennisträningen och dom går vidare i bussen. Dom vet inte att min mamma har precis dött. Det ska jag inte berätta för någon. Jag börjar tänka på begravningen som ska vara om 4 dagar. Den ska vara lördag klockan 13:00. Pappa,jag och min lille bror ska åka och köpa kläder till mig och min lille bror imorgon. Så hör jag kungliga tennishallen. Så jag går av. Jag ser Matilda som vinkar til mig. Hon går i min tennisgrupp. Hon frågar hur jag mår jag säger bra och tittar ner på min kängor….. Fortsätning kommer i fall ni vill.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Lurvas11
2012-03-11 20:13
0

Vilken bra historia! Jag vill gärna läsa fortsättningen!

Hälsningar Lurvas11Glad

Lellson
2012-03-11 20:49
0

följer! jättebra!

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

dermot
2012-03-11 22:47
0

Jättebra början! Skrattande

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

ara11
2012-03-12 16:08
0

Oki tack :D

Jag ska lägga ut fortsättningen när jag har gjort klart den. Har inte ens börjat på denSkäms.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

BlueBäst
2012-03-12 19:23
0

Jättebra

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge