saker att göra före...
vad vill du göra före du dör? det behöver inte vara drömmar lixom :)
jag vill: hoppa fallskärm, uppleva riktig rädlsa (hänger nog ihop med fallskärmen), va nära döden och överleva, få bo ute i skogen en vecka och behöva överleva på det jag hittar, vara en assassin mist en dag. resa i tiden se jorden från rymden…. ja kommer med mer sen :)
PS. jag vet några av grejerna här uppe är väl lite trista :P
Vandra up på toppen av mount everest… Haha nej skoja bara
Jag skulle vilja åka till afrika och ge dom pennor för att gå i skolan och pengar. Och gå på stockholms open :D Jag skulle göra det i år men det är en skolvecka så jag fick inte :(
Hoppa bungyjump, hoppa fallskärm, flyga luftballong(alltså på riktigt riktigt, inte sån där med lina typ xD), paddla i en fors! Och en massa andra såna där lite craZy grejer :) Säkert en massa mer grejer ;D
//Caroline
#3 Haha, det finns såna som sitter i en lång lina och så går den rakt upp i luften, jag vill flyga i en riktigt som inte sitter fast i marken ;)
//Caroline
#2 nej usch! :O XD
Resa jorden runt skulle vara coolt =)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag skulle vilja:
Äga en Grand Danois, lära mig sjunga (HOST…), få världen bättre - alltså ta hand om jorden, upptäcka en plats där ingen varit - Fy vad coolt :3, och rädda en massa djur…
Är väl det jag tänkt mig;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag vet inte vad jag vill…men typ bli känd på något sätt och bli vegan/vegetarian
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Jag skulle så SUPER GÄRNA vilja jobba som att upptäcka "nya" arter i regnskogar. Sen skulle jag vilja åka till en akvarie mässa i tyskland :)
-Rasmus 🌈