Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 389 ggr
ks.gerbil
1

saker att göra före...

vad vill du göra före du dör? det behöver inte vara drömmar lixom :)

jag vill: hoppa fallskärm, uppleva riktig rädlsa (hänger nog ihop med fallskärmen), va nära döden och överleva, få bo ute i skogen en vecka och behöva överleva på det jag hittar, vara en assassin mist en dag. resa i tiden se jorden från rymden…. ja kommer med mer sen :)

PS. jag vet några av grejerna här uppe är väl lite trista :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

ara11
1

Vandra up på toppen av mount everest… Haha nej skoja bara

Jag skulle vilja åka till afrika och ge dom pennor för att gå i skolan och pengar. Och gå på stockholms open :D Jag skulle göra det i år men det är en skolvecka så jag fick inte :(

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Caroline.H
0

Hoppa bungyjump, hoppa fallskärm, flyga luftballong(alltså på riktigt riktigt, inte sån där med lina typ xD), paddla i en fors! Och en massa andra såna där lite craZy grejer :) Säkert en massa mer grejer ;D

//Caroline

ks.gerbil
0

hur kan man fejk flyga flygballong? XD

Caroline.H
0

#3 Haha, det finns såna som sitter i en lång lina och så går den rakt upp i luften, jag vill flyga i en riktigt som inte sitter fast i marken ;)

//Caroline

ks.gerbil
0

jaha XD

KaninPiggelin
0

#2 nej usch! :O XD

Resa jorden runt skulle vara coolt =)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

dermot
0

Jag skulle vilja:

Äga en Grand Danois, lära mig sjunga (HOST…), få världen bättre - alltså ta hand om jorden, upptäcka en plats där ingen varit - Fy vad coolt :3, och rädda en massa djur…

Är väl det jag tänkt mig;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Lellson
0

Jag vet inte vad jag vill…men typ bli känd på något sätt och bli vegan/vegetarian

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

sallad
0

Jag skulle så SUPER GÄRNA vilja jobba som att upptäcka "nya" arter i regnskogar. Sen skulle jag vilja åka till en akvarie mässa i tyskland :)

-Rasmus 🌈