vad har era djur gjort?
haha.. för er som har djur vad har dem gjort idag? eller vad har ni gjort med dem idag? kanske om ni gav dem speciell foder eller godis? ja lite om allt :D
idag har jag väl tränat agility med kiro och shiro och dressyr med gizmo :) sen provade jag att ge gerbilerna okokt spaghetti och persilja de älskade det XD gizmo har väl fått lite godis med men :P
Min gerbilflickor har fått havregrynsgröt(übermumsigt!) och varit i rasthagen.
Få se nu, vad har vår goja gjort idag… Skrikigt bajsat flygt skrikigt bajsat flygigt mördat lite mat mördat ett mjölkpaket skrikigt bajsat och sedan en papegojlur sedan mörkerflygning och sedan läggdags. Gustaf: ätigt sovit ätigt sovit ätit sovit gått ut gått in ätit sovit ätit sovit ätit sovit ätit sovit myser i soffan hoppat ner ätit gått ut :-)
Mina fiskar har fött yngel :D Har hittat 4st som jag räddat från döden! :O
-Rasmus 🌈
Jag ska släppa ut Sunny i hagen om en liten stund.
Sedan på eftermiddagen ska jag gå ut och gosa med henne.
Hälsningar Lurvas11
#3 bilder? :D
hmm.. jag har ju massa djur :P men jag har väl tränat ganska hårt med tessa :) sen agility med min hund (vi har ju 3 men en är min).
Katten fick et special mat idag, jag har sålt ett akvarium, och så har jag varit med mina ttvå gerbil honor <3
7# har du häst? va roligt :D vad gillar din?
#5 Dom är endast 3mm :D dom för små för att kunna ses på bild. Kan lägga ut ett foto på ett annat större yngel jag har :)
-Rasmus 🌈
Mina hundar har sovit!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
11 gör det
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
#11 ok :D gör en tråd där vi kan följa dem från yngel till vuxna? ;D
14 jaaaaaaaaaaa

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
Skall fixas! :)
-Rasmus 🌈
16# kul :D
Mina kaniner har fått skutta runt i deras rasthagar en timme idag. Sen var jag vanlig "frisör" på mina lite långhåriga, hihi :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Min ena kanin har hoppat jättehögt och fint när vi hopptränade tidigare idag. Det gick mycket bättre än vad det brukar gå, så att säga 
dressyr på medel nivå då ingen av oss två orkade XD och inget med hunden bara gos ;)
Huh… våran papegoja har klämt foten i dörren :-(
nä va synd :( katten da?
han gick nyss ut :3
katterna vill ha mat :P
gurra gock ut och sacha sitter och gnäller på toadörren :-b
Min kanin har fått springa fritt på trädgården idag , utan sele och koppel.
Vi hopptränade ochså , på ungefär 45 cm , 5 hinder.
Nu fick dom även flytta ut till sommarburen , och inte stå i snickerboden längre! :)
Flinga blev lite rädd , det är så mycket olika ljud och hundar och katter osv osv.
Så hon sprang runt och stampade i början , tokfia.
Noa däremot , gick och åt och tyckte att livet var som vanligt - Chill. 
Sitter och funderar på om det är värt att göra en ny design nu , även fast den nya hanen kommer om 2 veckor…
Måste verkligen fixa designen.
// Kramar Stina & Djuren http://nogi.devote.se/
Jag har städat HELA buren. =)
Hälsningar Lurvas11
Vart ute med Athos, råkat gett honom veganmat
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Ja, trodde det var korv, jag tränade honom lös men jag råkade ta någon veganbit grejs
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
tävling jag med ks.gerbil! det gick väl jätte bra för er ju! va glad :D 2:a med en ny häst klarar inte många av ;) själv kom jag 1:a!!!!!! det va en ganska lätt bana denna gången annars brukar jag inte komma etta :P
kaninerna har fått vara ca 2 timmar i rasthagen idag =)
Hoppade med min kanin Maja idag.^^
/ Tilda
ååå vill oxå hoppa med kanin :P
Bamse har varit ute i 30 min, och sen har jag gosat med honom 
What doesn't kill you makes you stronger.
Mys med matte, hihi :)

Igår släptte en av mina räkor sin rom :P
// Dodat :)