Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 456 ggr
lillamarsvinet
0

pinsammaste minne^^

här kan ni gärna skriva nåt pinsammt som hänt er! det kan handla om vad som helst:)

haha idag blev det lite pinsammt i affären,min lillebror hittade världens största prutt-kudde och satte sig på den, så att det lät som värsta braken^^ haha och sen sa han jätte högt: -oj ursäkta! Jag är lite lös i magen! och typ alla i närheten kollade! typ dooog^^

♥kram Linnea♥

[SporeDiatrymisss]
0

Aaaa, ska du se! :-) Har MÅÅÅÅÅÅNGA pinsamminnen ^^ Ett av dem: jag var på affären och handlade med pappa ^^ köpte munkar. när vi betalde så skulle jag ha dem… *PIIIIINSAMMMT*…sedan så förväxlade jag min pappa med nåns annans XD jag sa "GEMIGPÅSENMEDMINAMUNKARNU!!!" och sträckte mig efter papperspåsen och det var DÅ jag märkte det: DET VAR NÅNS ANNANS PAPPA!!! Jag blev röd likt en tomat..

Skäms

[SporeDiatrymisss]
0

Dubbelpåst

lillamarsvinet
0

haha:D

♥kram Linnea♥

ara11
0

Ja vet inte riktigt vilken jag ska ta men jag tar den här. Jag och mamma var i matäffären så hade vi varit handlat 4 saker. Så sa jag till mamma vi tar snabb kassan då sa mamma men det där är inte snabbkassan då sa jag jo men det är det då sa en okänd gubbe men gumman det här är inte snabbkassan, Oj va Jag tyckte det pinsamt så jag rodna och sen gömde jag mig på andra sidan mamma.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Stiinisen
0

När jag fes i en mikrofon , lite pinsamt.
Eftersom halva skolan var där.Skäms

Jag skulle luta mej fram och ta upp min mobil som jag tappat , och så kommer min kompis gåendes med en mikrofon för att visa mej.
Hon går såklart med den i höjd med min rumpa.

Från och med nu , tittar jag om npn kommer med en mic bakom mej…

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

sallad
0

När jag var på en äffar så ryckte jag i en gubbes jacka för att jag trodde det var min Pappa.. Skäms

-Rasmus 🌈

[SporeDiatrymisss]
0

#5 pinsamt ja…

#6 sånt hände mig oxå…

#4 jag hajar, måste vara PINSAMT detdär….

lillamarsvinet
0

haha:D

♥kram Linnea♥

Lellson
0

Haha^^

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward