*bip* :(
har precis skrivit detta på gerbiler iFokus med och skriver det här med >:@ jag vet verkligen inte vad personer kan ta sig til *bbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiipppppppppppp* läs här vad som hände mig igår:
igår va jag i djuraffären för att köpa spån och mat, sen såg jag att det fanns några söta gnagargodis som kostade väldigt lite och tänkte varför inte en liten present då jag inte har något hemma att ge (ugefär). så jag köpte dem. i bilen såg jag att bästeföre datumet fa påklistrad på en annan liten lapp så jag nyfiken som jag är tog försiktigt bort bästeföre lappen och till min förvåning såg jag att det stod en annan bäste före datum :O 2009 stod det på den >:@ jag blev arg och ledsen över detta och frågade pappa om vi kunde anmäla dem men han sa nej då det va något så litet och att det inte va nån ide :/ men det värsta är att det va en arken zoo :/ ville bara skriva av mig ….
Oj va synd :( Har aldrig hänt mig när jag har handlat kaningodis. Men tur att du såg det så inte dina gerbiler ätit det annars kanske dom hade kunat blivit sjuka och det vill du ju inte.
#2 Jag är också nyfiken och det är bra att vara nyfiken :)
Nää >:-( blir så SUR. Ja, det har hänt mig oxå… Nästan. Jag matade undulaterna med undulatfoder som innehöll för mycket jod!! Det fick jag veta av jurmagazinet. Jag råder dig att handla på zoomagasinet för de är ärliga och har bästa handen med djur.
#5 jag menade att affärerna heter zoomagasinet :-) jag menade inte arken zoo
Jag tycker du ska åka tillbaka med godiset och visa bäst före-datumet.
Tycker också att ni ska åka tillbaka och visa! Satt de överklistrat, så kan ni nog få pengar tillbaka eller byta. Så får man inte göra, om jag har förstått rätt. Ska man sälja något som gått ut, ska det vara synligt.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vad trist :/ Det har aldrig hänt mig, men jag hade blivit VÄLDIGT arg.. :O
-Rasmus 🌈
#11 Jag undrar vad deras svar kommer vara på godis som är 3 år gammalt.
:(
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Nej oj vad synd! :(
nemen usch…Hade typ sprungit tillbaka^^
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward