OMJ Loreen
Idag hände en helt sjukt grej. Alltså, jag fattar inte ens att det är sant än, haha. Var helt chockad!
Idag var det som en "hyllning" för Loreen på Sigma Torg här i Västerås. Loreen kom dit själv och skrev autografer och sjöng och sådär.
När alla uppträdande och så var klara så skulle hon skriva autografer i ca 10 minuter innan hon skulle gå in. Det var helt sjukt mycket folk och alla typ trängde sig in i kön så vi hamnade jättelångt bak, vi trodde inte att vi skulle ha en chans att komma fram för vi var så himla långt bak…
Men så frågade hon "presentatören" eller vad man ska kalla det, om nån hade lust att undehålla lite genom att sjunga Euphoria för alla. Jag tänkte att "varför inte", jag trodde att typ hälften av alla tonåringar längre framm skulle vilja. Men det var typ bara jag som ville så Kaninpiggelin lixom lyfte min hand så högt hon kunde, haha. Så fick jag komma fram och så frågade dom vad jag hette och så och så sjöng jag refrängen för dom. Loreen satt då mitt på scenen och skrev autografer men när jag började sjunga så reste hon sig upp och kom sakta närmare, haha, och jag ble helt chockad när hon helt plötsligt stod precis framför mig. Så när jag var klar så jublade hon och klappade och alla applåderade jättemycket och jag ba "o.O". Så säger Loreen helt plötsligt "kom upp här!!" så fick jag gå upp på scenen, så fick jag en stor kram och sen sjöng hon och jag Euphoria tillsammans!!
Sen jublade alla hur mycket som helst och Loreen frågade "Visst var hon grym?!" och alla skrek "Jaaaaa!!!". Sen så fick jag lov att lova henne att aldrig sluta med sången och det gjorde jag såklart, haha. Så fick jag en autograf och en till kram!! På auotgrafen så skrev hon "Världens bästa sångerska".
Sen kom nästa chock! När jag gick ner från scenen så kom en kvinna fram till mig och frågade vad jag hette och sådär, och så sa hon att hon var från nån tidning och så intervjuade hon mig och frågade hur det kändes och jag visste knappt vad jag skulle säga, jag var i sån chock!!
Sen gick jag ner om började gråta för jag var så glad, och jag gråter ALDRIG. xD
Hon var jättesnäll och alltså aaaah…. Vill bara göra om allt igen!
Det var verkligen helt sjuuuukt! Nu kanske jag kommer med i tidningen också, haha! Helt fantastisk upplevelse, och fatta vad mycket det betyder att någon som är så himla awesome som hon sa att jag var grym… Jag var verkligen helt Euforisk, haha!
Nån som är sugen på en film från när vi sjunger(tyvärr hör man bara ljudet, haha Kaninglassen och min brorsa fattade inte min kamera så det är bara ett enda blurr)och kanske fler bilder? ;)
Det är jag som tagit alla bilder!
//Caroline
Vad häftigt att du fick sjunga med henne! 
ASSÅ DET VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRYMT! Herregud vad jag skrek haha X) Har ju sagt att du är grym carro <3
Gud vad vi kramades och skrek efteråt också, jag började nästan också gråta för att jag var så glad för carros skull.
Helt sjukt! :D:D:D:D
DET VaR HELT GRYMT CARRO! <3 Säger ju att du är i Loreen-klass ;)
Så sjukt bra och kul var det!

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
åh, så avis jag är nu :D
Gud vad häftigt :D
SÅÅ GRYMT! :D:D
(jag och hennes brorsa stod och skrek för att vi inte visste hur man ställde in rätt fokus på kameran. Vi vred på fel ratt… gud vad frustrerade och arga vi blev på varandra. Här står vi och pajjar en film på typ carros bästa dag i hennes liv, och sen förstör vi filmerna :( Tur att ljudet hördes iaf….)
Det var verkligen helt sjukt, jag har inte kunnat tänka på någonting annat… Så galet och det var så himla kul, även fast jag glömde texten, haha xD
//Caroline
Gud vad kul! Kanske vi ser dig i tidningen på Måndag? =)
Hälsningar Lurvas11
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Inte ett dugg förvånad. Carro är ju helt super det har vi ju fått bevis p flera gånger.
Bravo tjejen
Lägger in ett klipp från västerås.. Vi kan ju kika och se om du synd någonstanns i det..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Guud vad coolt :D
Fler bilder :D:D:D:D:D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 Yesbox, jag ser mig och Piggelin och min brorsa också 
#8 Ska bli, måste bara redigera dom lite… ;)
//Caroline
#10 Är det idag? :O Jisses.. har jag helt glömt!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Yepp det är det.
Så ser du någon med gröna kläder så ska man nya denna person lite
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
OMG! TYP DOG NÄR JAG LÄSTE DET^^(Oj,caps lock)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Haha oj, vi 'r ju med på filmen XD
Jag ser ju helt…
Go Loreen och Caroleen! :D
Vart är ni p¨å filmen? Vill se^^
Union J and Jedward
Om du kollar till höger om dom orangea ballongerna så ser du en vit stor sjal och en lila mössa, jag har den vita sjalen och det är Kaninglassens lila mössa =:) Jag har bara sett början och då vet jag att man ser oss iaf.
//Caroline
#21 :D
Gud vad roligt!!
Och grymma bilder! 
/ Tilda
JAG SER ER:D:D
Union J and Jedward

Caroleen, du får lägga upp film sen! :D (bara ljudet… :()
:D Jag vill se när Carro sjunger^^
Union J and Jedward
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är en film när Loreen sjunger Euphoria och så lite random snack ;) Jag ska ladda upp klippet där vi sjunger tillsammans någon gång men jag måste orka redigera det, haha xD
//Caroline
Vi har Jedheads som är Jedwardfans. Directioners som är One Direction-fans. Beliebers som är Justin Biberfans. Loreenfans då? Loreeniers? Help please.
//Caroline