Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 584 ggr
[JoannaStridh]
1

Berätta om er själva!

Om mig.

Hej och hå! Jag är Joanna, en tjej på tretton år som älskar musik, djur, konst och te. Har diagnosen ADHD och sjukdomarna depression och panik ångest! Min absoluta favoritmusik är Metal, hardcore och musik! haha. Dom djuren jag har är en hamster, en hund, tre fåglar och en kanin! Hoppas på att bli polis när jag blir äldre Flört Jag bor i Stockholm, ogillar skolan. Och ja! Älskar att fota, vad mer kan jag säga? Fniss. Skrattande

Är själv väldigt intresserad om er, ni får gärna berätta lite om er själva! skulle uppskatta det! Glad

Bamse 08
2

Hej! Glad

Jag heter Jennifer och är 11 år gammal, ska fylla 12.

Jag älskar både kaniner och hästar.

Jag har en kanin vid namn Bamse, han är 3 år gammal.

Jag rider också, på ridskolaGlad

Jag skulle vilja bli antingen Pilot eller Flygvärdinna när jag blir vuxen.

Ja, det var väll allt Tungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

[JoannaStridh]
0

#1 Jag har också en kanin på tre år! Skrattande

Bamse 08
1

#2 Vilket sammanträffande Glad

What doesn't kill you makes you stronger.

Caroline.H
1

Jag heter Caroline och jag är 13 år, blir 14 i år. :) Jag älskar djur, jag har en kanin och två/fyra dvärghamstrar(beror på hur man ser det ;D). Jag älskar också hästar och rider på ridskola där jag sköter en ponny, vilket jag gjort i ca 1 och ett halvt år nu.

Jag älskar Jedward, Loreen, att fota och en hel del massa mer, för mycket saker för att ta upp allt ;)

Random person med ibland lite för många bollar i luften, riktigt flummig och kan iblad uppfattas som lite konstig. Hahah, fast jag är väl lite konstig också =:)

//Caroline

[JoannaStridh]
0

#4 Älskade Jedward förra sommaren! Träffa dom en gång :) Ganska mysigt faktiskt ;)

Caroline.H
0

#5 När dom var på Sommarkrysset, var det då? :D Jedward är bäst <3

//Caroline

[JoannaStridh]
0

#5 Japp japp! Var du där? Skrattande

Caroline.H
0

#7 Vad kul! :D Nej, det var jag inte :)

//Caroline

[TheoA]
1

Jag heter Theodor och är 12 år.

Jag bor på gård och vi har lite diverse djur, Kor, höns, katter, fiskar, ödlor och  1 kanin. Hönsen, 1 katt, fiskarna och ödlorna är mina egna.

Jag vill själv ha Jakar (en ko), getter, ankor, kamel och en häst skulle inte sitta fel.

Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir "stor".

Jag anses säkert vara en tönt i skolan men jag är bara mig själv och bryr mig inte om vad andra tycker.

[JoannaStridh]
0

#9 Älskar din inställning om att du inte bryr dig om vad andra tycker!

KOOOR! Fy sjutton vad jag vill ha en ko! Älskar kossor.

[TheoA]
1

#10 Jag är trött på korna, har sett kor varenda dag sen jag föddes typ.. Glömde skriva att vi har 120 Kor.. :3

Lurvas11
0

Jag är en glad tjej på 11 somrar.

Jag gillar Fiske, ridning och så är jag galen i KANINER!!

Jag har en 9 månaders kanin här hemma som heter Sunny. Hon är av rasen Lejonhuvad (75%) och Dvärgvädur (25%)

Jag ska börja tävla med henne i kaninhoppning i vår eftersom hon har visat intresse för det och tycker det är kul.

Jag har haft 3 kaniner innan vars namn har varit Pricken, Sotis och Pepsi.

Vi har haft kaniner sen jag var 3 år. Men mitt stora intresse började för några år sendan och det har bara forsättit växa.

Jag rider på ridskola, där favorithästen heter Spargo och Flingan.

Om du undrar något så är det bara att skicka Pm eller skriva i min gästbok.

Hälsningar Kaninen Sunny och hennes matteFlört

Hälsningar Lurvas11Glad

ara11
0

Jag heter Maria och är 11 år. Jag fyller år 16 maj då fyller jag 12 :D Jag har en kanin som heter Stampe och en undulat som heter Kalle Fast jag kallar honom mozart. På min fritid spelar jag tennis. Jag vill jobba med barn när blir stor. Jag bor i Stockholm men vill inte bo här jag vill bo på landet. Jag är född i Sverige men på mammas släkt sida från Slovenien. Vi åker till Slovenien varanat år och det är i Slovenien jag känner mig hemma. I Slovenien jag trivs. Förut låg jag och var ledsen på kvällen för jag länkta tillbaka till Slovenien. Jag tycker om massor att gå i skolan men det är väl okej.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[Jag är jag]
0

ja är 12 å jillar alla djur å hemma ha vi katter hund å hästar fast hästarna bor i stallet å vi hade en av dom men den finns inte nu å morfar hade kor å får å grisar men inte nu då mormor blidde dålli. Då ja blidde stor vill ja va polis å får hjälpa anndra me probblem å sånt. Skolan är kuligt å ja ha en syrra som är mindre

Jossangizmo
0

Jag heter Josefine och är 15år. Jag älskar djur, fota och teckna. Musik är okså en stor del av min vardag. Jag spelar Keyboard och lyssnar på Hårdrock, metal osv osv (just nu lyssnar jag på bandit rock 24/7 ^^). Att rida och dansa är stort intresse okså, men jag har slutat på båda två för vi hade inte råd, men annars har jag ridigt i 9år och dansat i ca 1½ år. Vet inte mer vad jag ska berätta, haha ^^

LillaLing
0

Heej jag heter Jennifer och jag är 11 år…Men jag ska fylla 12 iår…

Jag gillar djur väldigt mycket…Själv så har jag då en fågel som heter Astrid och en katt som heter Kotte…

Sen gillar jag nog att vara med kompisar…Har faktiskt en ganska konstig humor om jag får säga det själv…

Men det var liite om mig…HejDå..!!<33

BlueBäst
0

Hejhallå:)

Jag är en flummig tjej på 10 år. Jag bor i Umeå, Björkarnas stad:)

Älskar djur, att fotografera och musik. Själv spelar jag fiol, rider (har gjort det i snart 2 år) och spelar fotboll. Sen vill jag väääääldigt gärna börja spela dragspel….

Jag och mina 2 bästisar har en väääääldigt speciell humor:)

Hemma har vi 2 katter, Skrollan och Knut.

Det var väl lite om mig:)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

bambiiii
0

Haj fisk! ;)

Jag är en 12åring tjej som ÄLSKAR gymnastik och Djur, speciallt kaniner.

Har en holländsk kanin vid namnet Bambi,jag älska honom såååååååååååååå himla mycket <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Hoppar med honom,tränar agility och lite trix!

Tjaa…det var väl allt pma mig om ni undrar något!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

ks.gerbil
0

Hej! Jag är en tjej på 13 år jag gillar fota rita rida pyssla och vara med mina djur Jag har två gerbiler de är bröder och heter kiro och shiro mer har jag häst hanheter gizmo och ärblandras Jag har en EOS 500D med två objektiv jag fotar med Mer kommer sen :-)

Gerbil-hemsidan hittar du R

BlueBäst
0

Jag lyssnar på mycket olika musik , men just nu på Raymond och Maria

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

sallad
0

Hejsaaan!

Jag är en kille på 12år, fyller 13år 1 juli :) Mina största intressen är djur. Just nu har jag igång 3st akvarium, Men snart kommer det nog att bli 5st :) Jag har även 2st hundar Zelda och Ville, jag har också en katt!

Kommer inte på något mer nu :P

-Rasmus 🌈