Påsklov
Nu är det inte allt för länge till sdet är påsklov. Har ni några planer innför påsklovet?
Brukar ni få påskägg, och det mest nyfikna vad brukar dom innehålla. Godis eller saker?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vi brukar gå ut på morgonen och leta. I äggen finns godis.
Hälsningar Lurvas11
Får 'gg med godis i;)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Mina tremänningar kommer till oss på påsklovet. Jättekul eftersom vi inte träffar dem så ofta.
Vi får ägg med godis i. 
Nepp, inga planer mer än att jag ska hålla Mormor sällskap medans päronen är på jobbet.
Jag brukar få egg med godis i också 
What doesn't kill you makes you stronger.
har typ hamseter bebbar då^^
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Hmm.. Tror inte att jag har några planer XD
Min äldsta syrra och hennes familj brukar komma till oss. Vi har påskäggsjakt i trädgården, vi brukar få ett ägg med godis var och en stor choklad påskhare :D:D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Ska väl vara hemma & slappa
Haha, som vanligt så har jag jue ett liv så på mitt lov ska allt detta hända: Sova, sova, sova, sova. Sen ska jag - sova. Äta, twittra, sova. Var inne på iFokus, sova. Vara uppe till typ halv 5 och sen sova. Sova lite till och sedan fangirla över Jedward och Loreen. Sedan sova en stund till. Möjligtvis någon form av påskfirande om vi bestämmer oss för att orka det. Och äta en massa godis då, och sen sova en stund till.
Gash vad spännande, I know you're all jealous! ;)
//Caroline
Jag ska vara hos mormor och morfar där får jag ett ganska stort påskägg. Av mamma och pappa får jag en stor påsk kanin Mums :)
Eftersom vi inte får praoa nu i åttan kanske jag ska praoa på påsklovet. Då kommer det bli på Tropikariet 
#10 Men så kul JossanGizmo. Ha ett helt underbart påsklov!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Lisa ska sova över på påsklovet och jag hos henne :-3
Jag ska åka skoter (om det finns snö) Och så ska jag sova hos min Farmor och Farfar! Farmor är 80år och Farfar 90år. för att vara gammla är dom väldigt pigga :P
Min farfar byggde ett garage för 2år sedan.. Helt själv!
-Rasmus 🌈
13# :O
#11 Dem tog inte emot prao på egen hand, eftersom dem vill ha försäkring från skolan, så det blir inget :(
:(
#10 Varför ska ni inte praoa i åttan? Vi har vår andra vecka nu:)
Hm… Jag vet faktsikt inte om vi ska nått särskilt, min pappa fyller år då runt påsk (den 7, vet ej vilken påskdag det blir eftersom den flyttas hela tiden xd) och isf ska vi ju fira han. Annars blir det väl att äta godis och alla andra vardagsgöra. Kanske bjuder vi hit nån på påskmiddag:)
Ni får ett Påskkort i förskott (om jag inte redan visat er..?)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#17 åhh guuud så fint! :')
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag och en kompis har bestämt nu att vi ska försöka oss på att sjunga & spela in några låtar i en studio 
#17 Vet inte, har pratat med rekorn och allt. Helt sjukt att vi inte för göra det >.<
Skit snygg bild btw :D
#19 åh, så kul! Det skulle jag vilja pröva! :D
#18 Tack =')
#19 Åhh:D
#20 Gud så knäppt.. Det är ju jätteviktigt att få vara med och titta hur det går till.. o.o Tack så mycket:D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vi ha påsklov om 10 dar å vi får leta jömda påskägg me godis på påskafton å va ja vet ska vi va hemma på påsk