Tack tråden
Här är en tråd som jag kallar "Tack Tråden"
I den här tråden kan man skriva ett "tack" till någon här inne på sajten som man tycker har gjort något speciellt eller varit extra snäll.
Tacka På! 
Hälsningar Lurvas11
Tack medde och alla Medarbetare för att barnens finns
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Tack alla, bara för att ni, ja, ni vet, är så bäst, lixom ^o^
//Caroline
Tack tant medde för att du stuttar mej å tack för vår sajt
#2 och 4 Oj nu blev jag både glad och mycket stolt..
Kram till er bägge två
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack alla underbara medlemmar och alla på sajten! =)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag vill säga tack till alla goa medlemmar och ett tack till dom duktiga medisarna på sajten.
Tack!
Jag vill säga tack till medde som startat den här sidan. Sidan som betyder mycket för många barn.
Sedan vill jag tacka er unga Medarbetare för ett engagemang.
Sist men inte minst vill jag tacka er som är aktiva här. Det är så härligt att läsa om er glädje, entusiasm och förståelse samt respekt för varandra.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jag är så stolt över alla som är här och skriver. tänk vad fin ni alla skribenter har gjort sidan. Vad vore vi utan er..
Samt att stor tack till dom vuxna som finns härinne i vårt och torrt för att hjälpa till och se till att sidan är bra och trevlig för alla goa barn på sidan.
Jag vill säga Tack till allahopa här på barnens
Till alla medde,GittanL och till alla Medarbetare och alla medlemmar Vill jag bara säga tack till världens roligaste internet sajt :)
Och så vill jag säga Tack till tillatoa som är min bästis som alltid finns vid min sida som sötar mig när jag mår dåligt men även så har jag oförglömliga minnen med. Vi kan bli lite osams men vi blir alltid bästisar efter en liten stund <3
ja jag vill ocså säga tack till min bästis JAG har också massa minnen av oss och vi blir sams efter en liten stund jag ´´älskar´´ dig. (jag menar inte älskar men kom inte på något!)

Jag vill säga tack till mina klasskompisar som gjorde en överraskningsfest till mig, sååå chokad jag blev :'')
Och ett tack till er alla góa och snälla här inne :)
Tack till alla fina,snälla och goa här på Barnens
What doesn't kill you makes you stronger.
#1 Varsågod 
Jag vill tacka alla här inne! Ni är fantastiska! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tack alla som röstade på min vild i tema tävling 4!
Tack!
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Tack för tacktråden
#17 Den var bra..Tråden är ju toppen.
Jag vill ge fliza en stor kram. Är så stolt att få äran att vara hennes mamma. Min egen diamant i livet.
Tack för att jag får vara Medarbetare här.
Och tack till medde och fliza som skjutsade runt mig och min mamma i Stockholm för att visa oss saker efter Twilight Eventet, i oktober :)
#19 Men det var ju inget och framför allt var det ju så trevligt att få träffa er.
Jag vill säga ett speciellt Tack till dermot som gav mig Insiders. =)
Hälsningar Lurvas11
Jag vill TACKA dermot för insidern :D
Jag tackar dermot för INSIDERN!!! :-D har alltid DRÖMT om att få den :-D
Och tack till alla snälla medlemmar och framför allt medde som startade denna underbar sajt!! Puss och kram!! :-*
#21, #22, #23 Var så lite så:D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#17 & 18 Kul att ni gillar den =)
Hälsningar Lurvas11