De är söndag
i da är de sönda å ja är uppe så här tidit. Hu va hemst å va göra i da. Jo hocky på tv å fotboll å å solen lyser som en stor lampa på himmeln å de bli fint väder. Va ska du göra i da på söndan
Jag ska till stallet och ha teori 
What doesn't kill you makes you stronger.
Nu ska ja ut å gå me bonzo
Jag har inget bestämt idag, förutom att jag ska se hockeyn ikväll
6 Toppen va å vi vinner
#7 Ja det tror jag med! Eftersom Nihlstorp troligtvis står blir det vinst! Det är hemskt det där som hände med hans öga. För andremålisen PW är ju duktig, men inte lika bra.
Jag hoppas Nihlstorps syn är återställd så han kan spela bra. :)
Jo ögat är viktit å de måste bli bra. Men PW är bra hann å. Å bäst om hann få stå hel matsh å inte hoppa in i matshen mitt i
Jag håller med dig. Men jag tycker det ändå känns bäst när Nihlstorp står. PW kan vara jättebra ibland, och lite sämre andra gånger. Nihlstorp är mer bra hela tiden.
Jo du är rätt
Nu ska ja ta Bonso å mamma i kåppel å gå ut å hej då ett tag ijen
Vet inte… Farsan är på gymmet och morsan har nyss vaknat… Jag vill inte va' vid ipaden heeeeeeela dan så… Får väl göra nåt annat… Kanske rita lite till på väggen… Den är ju typ nästan igenmålad så då får nästa vägg bli offer för tatueringarna av tusch!
Och jag har sått potatis för en sisådär vecka sedan… Nu sitter den som sten i jorden i skålen med stora, fina rötter och allt…
Jag har stalljobbat och ridit idag :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jobbat i stallet och ridit världens bästa ponny :D
//Caroline