Sommarplaner
Har ni börja titta på va ni ska göra i sommar. Får ja som ja vill så ska vu titta på djurparker å alla djurungar i dom.
Jag ska åka en vecka till Kroatien och åka till Estland med en silja line båt för morfar Vill det för han fyller 80 i år. Sen kanske jag ska gå på ett sommarlägret. Sen ska jag vara med mormor och morfar och vara hemma.
Jag ska på ridläger 
What doesn't kill you makes you stronger.
Min familj har i alla fall bestämt att vi ska åka till antingen någon djurpark eller Leksand Sommarland i augusti.
Jag kanske ska åka på stråkläger också, vi får se 
Ridläger 
Ummm… Vet inte, semester till Gotland…?
ridläger :D b.la ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Inget speciellt. Åka till stockholm, haparanda
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
I Haparanda ska jag gå på Hööks:)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
hmm.. ridläger för demsom äger hästar tror jag för man får typ inte va med dem andra om man äger häst typ -.- sjukt tråkigt att det är så… man har ju vänner som går på ridläger man inte får se för man inte får gå på den ridlägern >:/ + kanske en camping grej där the gerbils följer med
R.I.D.L.Ä.G.E.R!Längtar snart ihjäl mig^^
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Hoppas på ridläger, men antagligen ska det inte bli av då jag ska till Irland, får se om jag får rida där någon gång ist. Sen är det bara att vara med kompisar och kaninerna. ^^
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Har inte så mycket planerat än men jag fortsätter min övertalning om en resa till Irland :)
//Caroline
Jag ska till StockHolm och Shoppa. Sedan ska jag till Grekland, men det blir nog just efter sommarlovet :)
-Rasmus 🌈
Alla som ska till Stockholm kan bo hos mig ;D Haha skämta det kommer mina föräldrar aldrig tillåta att människor som jag aldrig träffat flyttar in till mig.
hmm inget ridläger, men iaf rida foderhästen till sommarbetet ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus