Jag tar emot Lufthästar för inridning!
Jag tar emot Lufthäster för inridning!
Jag tar väl hand om din häst och inlärningen går "sakta men säkert". Jag ser till att hästen är 150% säker på sin sak innan vi går vidare till nästa moment så att den inte blir stressad. Din häst får även bekanta sig men hundar,kaniner m.m allt steg får steg!
Är du intreserad? Skicka iväg ett medelande till mig där du svarar på följande så discuterar vi pris.
Namn:
Kön:
Ålder:
Förkunskaper: (är hästen tömkörd,longenskerad,sadelvänjd. Det gör Ingenting om ni så svarar nej på allt)
Färg:
Berätta också kort om hästens personlighet,hur den är att arbeta med m.m
Jag ser gärna att hästen har egen sadel,träns,grimma m.m men om ni inte har det kan jag fixa det, jag lägger på kostnaderna på inridnings-avgiften.
Vad väntar ni på?
putt
Är det riktiga pengar?
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#2 Jag tror inte det. Jag tror det är Lp. (luftpengar)
Hälsningar Lurvas11
Luftpengar
när jag säger uppfödare så menar jag luftdjur uppfödare ;) jag själv uppföder fennixar drakar och hästar du kan PMa mig om du vill veta något jag blir alltid glad :) annars kan du titta på luftdjur 5# och titta på vad alla kan erbjuda dig o.s.v. kanske någon har en häst som behöver bli inriden :)
^^ Jafg och Blueeyebäst(Signe)har börja föda upp connemaror:D
Du kan få tråna någon om du vill:D
Union J and Jedward
Okej^^
Union J and Jedward
Jag har blivit aktiv igen ! :D!. Jag har en ung hingst som behöver inridas han har både sadel,träns och allt annat som man har ! kmejla mig så får du veta mer info!