bråkat :(
jag har bråkat med min bästis :(
problemet är att vi gillar varandra jätte mycke men det går åt fel håll hela tiden. vi tjafsar om små saker heeela tiden. ett annat exempel är at jag har gerbiler och jag ska åka iväg till jul (kommer från italien ska dit till jul) och ska ge dem till en annan kompis. hennes föräldrar röker och jag och mina föräldrar vill inte riktigt att hon ska mina gerbiler. hon vill att vi ska göra sakerna själva hela tiden men jag tycker att det blir mycke roligare om man är mer. men samtidigt är jag en ganska privat människa och vill behålla grejer lite för migsjälv. jag vet att det kan låta konstigt att vi ens är bästisar ihuvudtaget men.. nu har det gått över gränsen nu är båda jätte arga på varandra och jag bara längtar tillbaka till när vi va bra kompisar och skrattade åt allt tillsammans..
PS:visste inte riktigt var jag skulle lägga inlägget :P
Det kanske är dax att ta en paus från varandra?
What doesn't kill you makes you stronger.
Det jag oxå tänkte ska försöka men tror att hon inte håller mer än en dag att vara arg på mig. Tyvärr kan jag och hon kommer att tro att jag inte gillar henne för att jag är med amdr. Hon kan inte axeptera att jag är med andra människor mer en hon ochtror bara att jag inte gillar henne.
Jag har också lite problem med min kompis,då jag anser att hon kan var lite jobbig. Så vi tar ofta "pauser" från varandra och inte leker så mycket hemma.
Du kan alltid prova att ta pauser.
Hälsningar Lurvas11
#4 ok. Hoppas det löser sig!
Hälsningar Lurvas11
Hoppas det löser sig mellan er….
Jag och min bästis kan också vara lite barnsliga och ibland bråka om små saker och ibland kan det bli allvarligt…Men hoppas det går bra för er…
vad tråkigt att det blir bråk och att ni är osams, det är aldrig kul :( Tyvärr är jag ingen person som är bra på sånt, så jag har tyvärr inga tips :/
Hoppas det löser sig!
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Förhoppningsvis har detta löst sig då tråden skrevs i december :)
//Caroline
#10 Vad bra :)
//Caroline