Barnens iFokus

Barnens

Etikettdjur
Läst 393 ggr
[SporeDiatrymisss]
0

Vilken hundras?

Testa dig här och se vilken sorters vofsing du är! Husse ropar på dig. Vad gör du? 1: struntar i honom 2: går låååååångsamt fram med flera sniff-pauser emellan 3: går till honom 4: raketstartar och far till husse som blir omkullvält av mig! Matte ska sätta på dig en liten tröja. Vad gör du? 1: undviker den till varje pris!!! 2: låter henne sätta på tröjan samtidigt som du tänker: tur för dig att jag inte är på DET humöret…! 3: låter henne sätta på tröjan 4: äter upp tröjan En fluga kommer och surrar runt dig. Vad gör du? 1: bli rädd för den 2: envisas med att försöka mosa den 3: struntar i den 4: försöker äta upp den du ser två hundar som leker. Vad gör du? 1: blir rädd och springer min väg 2: envisas med att få vara med i leken 3: struntar i dem 4: men hallå, jag är en av hundarna som leker! Matte har tappat en matbit på golvet. Vad gör du med den? 1: njuter av varenda tugga av matbiten 2: äter upp den och envisas med att tigga till dig en till 3: struntar i den 4: slukar den hel och tigger efter mer Flest 1: du är en chihuahua! Du gillar stil och mode. Sport och sånt är inte riktigt din grej, licksom…! Flest 2: du är en terrier! Envis som du är lär du bli en riktigt bra ledare! Flest 3: du är en understimulerad golden! Du måste skaffa lite mer action! Flest 4: du är en rottweiler! Du är busig och gillar skoj! Komigen, ut i leran bara! Blandat: du är en blandras! Du är riktigt anpassningsbar. Vem vet vad du hittar på härnäst?

ara11
0

Jag fick flest 2 =D

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[SporeDiatrymisss]
0

#1 terrier! :-) själv är jag mest rottweiler…

Klara.b
0

Golden och Rottweiler…

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

[Paulinerm]
0

Blandat ;)

BlueBäst
0

Rottweiler

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

[SporeDiatrymisss]
0

putt

Lellson
0

Blandras här^^

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[lejdyga]
0

4 !