Barnens iFokus

Barnens

Etikettdjur
Läst 4674 ggr
fliza
0

Köp och sälj. Luftdjur 4#

Vi går vidare med vår köp och sälj marknad och forsätter här den andra är för lååång.

Min kull:  fenix,horzes,drak uppfödning.

Jag har över 1 miljon djur på min ranch som jag kan sälja till er =-).

Första, andra, tredje såld!

Börja sälja!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

ks.gerbil
0

du vi kör till hundra :P och det skulle vara lejdyga som gjorde 4# du skulle göra 5# ;)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Lurvas11
0

Det spelar väll ingen roll vem som startar ny tråd?

Hälsningar Lurvas11Glad

ks.gerbil
0

nä jag vet men lejdyga verka tycka lite annat :P och hon hade bestämt det :/ jag vet ju inte hur hon reagerar på detta :/ för mig spelar det lixom ingen roll :P

[lejdyga]
0

Det gör inget ! Skrattande bara om vi får en ny tråd !

fliza
0

1# Ingen har sakt något om att hon skulle göra det och att jag skulle göa 5! + att min dator klarar inte så tunga inlägg därför hjorde jag det för det går lååångsamt att öppna tråden!

2# Nej det va det jag också trode!

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

ks.gerbil
0

men vad bra skickar PM till dig fliza med några grejer

[lejdyga]
0

#5 Ta det lungt fliza ! jag sa ju att det inte gorde nånting :) Glad

ks.gerbil
0

lejdyga det går bra om du gör femman väl? då du ville ju gärna

Lurvas11
0

Jag har stallplatser hemma hos mig om du vill låna ut någon av dina Lufthästar. (dvs att jag lånar en av dina lufthästar tills du vill ha tillbak den eller jag inte kan ha kvar den.)

Typ som att jag köper en av dina hästar, fast det är jag som får betallt för att ta hand om hästen och ha den hemma hos mig och jag rider dem.

Hälsningar Lurvas11Glad

fliza
0

=-) Tack alla!

ks.gerbil
0

9# låter bra till en gamling jag har då en liten zebra kommer och hälsar på snart så om du kan behålla henne några dagar? mer information kommer till dig via PM

[SporeDiatrymisss]
0

har en kull med 20 morror, kläcktes nyss! :-D EXTREMT SÄLLSYNT; en GUL morrhane och en SVART morrhona!!!

Det finns albinos, de är allra sällsyntast, Jag har aldrig fått någon :-P

I alla fall, bara 19 kvar, ks.gerbil har tagigt honan :-)

Nån som är lockad?

fliza
0

Vem vill ha grattis tigrar??? i färgerna vit med svarta ränder, normal färgade tigrar och svarta med vita ränder finns jag får nya snart säg till om ni vill ha.

[SporeDiatrymisss]
0

#13 visst! :-D intresserad!

[lejdyga]
0

#11 Ta han om  henne väl! Kyss

fliza
0

14# Vilken färg?

[SporeDiatrymisss]
0

#16 svart med vita ränder :3

[lejdyga]
0

akut dödligt sjuk unge !

gick till en zoo butik där det fans en fast strypt panda!, dom sa att hon hade viljat äta av personalens bambu tårta men sen började personalen  sätta henne och strypa pandan!. jag tog henne derket! hon lider fotfarande av svåra smärtor hon dricker  väling i min famn nu! hon behöver ett kärleks fullt  hem! hon skänkes! ni får med väling  och allt som hon behöver mejla vid intresse !

[SporeDiatrymisss]
0

#18 jag tar henne!! <:-O

fliza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har prisis fått in några jaguarer i svart och brunt

Bildens hemsida/länk.

[lejdyga]
0

#19 Mejla ska jag bäretta mera !

ks.gerbil
0

OM MIN UPPFÖDNING:

hur avlar jag och vad?hej! jag uppföder fenixar och drakar och hästar. om du köper djur hos mig får du garanterad en bra avel, hälsa och livslängd. det medföljer alltid stamtavla.allt går alltid under en välplanerad schema, som föjls varje dag.jag avlar både tävlings, utsällning, avels och sällskap djur.  fråga mig om du är interesserad av någon av djuren eller om du letar efter något speciellt. det går bra att tinga!!!

hur ser det ut? jag har olika typer av ängar och öknar som passar till alla djur. stallerna till alla djur är alltid rena, maten är alltid topp likaså vattnet.

får du med dig nåt? du kan oxå få med vitaminer och luftexpress biljett till en mindre slant en vanligt. jag säljer oxå egen blandad foder och andra tillbehör till dina djur. kvittot och information kommer alltid via PM med lathund om djuret.

gamlingar hittar hem! japp jag kan ta dina pansionärer! de har två alternativ 1.de stannar hos mig och ha det bra 2. att de går vidare till min kompis som bara ägnar sig åt detta.

ska du iväg? jag kan ta dina sötnosar om du ska iväg och inte vet vart de ska ta vägen! de får det lika gott som de får hos er!

REA! vitaminer draksadlar i storlek S+9 och drakträns.

FENIX KULLAR:

_en kull fjäder fenixar nu och en kull marionettes har jag just nu _

fjäder fenix kullen:

sunshine  blom lila F. fenix / zodiak svart F. fenix

blom rosa h:a

marin grön h:e

svart h:a

marionettes fenix kullen:

**orangina ljusslingad grå/ romen mörkslingad svart
**

mörkslingad lila h:a

ljustslingad grå h:e

vitslingad svart h:a

3 mörktippade honor på 1 år har vi här! information kommer till er intereserade

ELD DRAKAR:

just nu en kull avlad för utställningar.

**morning 7:e grads gul /konrad 3:e grads röd
**

5:e grads gul h:e

6:e grads orange h:e

ljusröd h:e

HÄSTAR:

**just nu 1 russ sto en engelsk fullblod hingst och en italiensk ridhäst sto information PMas till dem interesserade
**

MVH ELDLÅGANS UPPFÖDNING FRÅGA GÄRNA

[SporeDiatrymisss]
0

#22 intresserad av marionettefenixar :-D

[lejdyga]
0

Min uppfödning!:

Jag har forskat mycket om luftdjur dom senaste måndarena och har börjat min uppfödning som ligger på topp rankning.

Jag uppföder luft hästar,feixar,drakar. Om  du köper ett avles djur eller ett annat djur kommer du ganaterat få ett  både socalt djur och friskt mående djur som kommer ha bra hälsa när djuret kommer till dig!.

( priser )

Många får betala  att djuret ska komma till sitt nya hem ( asså ägaren ) men det behöver du inte här!  jag betalar och ägaren behöver ej betala. Djuren kostar mint 70 000 kr  fast det beror på vad det är för djur man får alltid med det djuret behöver och vad den gillar! för mig kostar det inte alls mycket då jag känar gott om pengar varje månad på mina djur som jag säljer, ibland kan det ochså hända att ingen vill ha djuret och då skänker jag bort det då vill man minsan ha ett djur!. Det kan sänkas pris om det bara kommer till rätt hem.

( djurens stall, och stamtavla och annat )

djuren här får det minsan lyxit  jag har 77 hektar mark där det finns olika inhängnader dom har alla sina skuggg träd där dom kan villa och ta det lungt. Dom får alltid mat vajre dag klockan 8 på morgonen, det är alltd minst  55 kg mat som går till djuren. Inga djur säljs magra eller dåliga, men någon  gång har  djur råkat para sig med mistag. stallen till hästarna är alltid rena och det finns medryttare till hästarna så dom bli alltid ridna.

(  Vad för sortes djur har jag )

Jag har   ganska många djur raser så jag börjar med en fenix sort jag föder upp  :  http://www.google.se/imgres?q=fenix&hl=sv&sa=X&gbv=2&biw=1280&bih=933&tbm=isch&tbnid=IemO3MYjCw1jGM:&imgrefurl=http://www.scenicreflections.com/download/291462/fenix_Wall

Och andra sortes  djur.

( vad jag säljer nu )

(Jag säljer  western sadlar för 20 000 styck )   (borstar  1 kr styck )

( träns och sadlar 2000 kr styck )

ks.gerbil
0

REGLER!

här är några få regler så att vi bättre kan förstå tråden :)

• vi skulle bli väldigt tacksamma om man skrev en stor komentar om sin uppfödning och kullar så att det blir lättare att fråga.

• börja fråga personen en sak om djuret sen fortsätt via PM så håller vi tråden renare.

• ha inte mer än 3-4  uppfödnings raser (häst, drake, fenix t.ex.) man kanske ser en liten unge ute på gatan ibland men det tror jag inte man gör varje dag.

här är de få regler och snälla håll er till dam så blir det lättare att både sälja köpa och förstå :D

**ha det roligt :D
**

ks.gerbil
0

23# PM dej

Lurvas11
0

#25 Jag håller med dig på regel 1 & 2. Men man kanske vill ha fler än 4 raser?

Hälsningar Lurvas11Glad

ks.gerbil
0

27# nej man får inte ha mer än 4 raser men inte fler än 3-4 djur t.ex. häst kanin fågel men man får ha typ rex kanin teddy kanin dvärg kanin m.m. + kanske massa häst raser

lololella
0

Föder bara upp drakar. Just nu iaf. De kostar 19.000. Det går alltid att få bilder på de.

Har en kull med drakar.

Pappan: Dramo

Sort: Thailänsk lejonkragad.

Färg: Brun, grön.

Mamman: Mamo

Sort: Islänsk tigerfjäll.

Färg: Polar

Vill ni ha bilder på ungar eller tinga är det bara att säga till. Kostar 19.000:-

Gulliga ungar! (Bilden är på föräldrarna)

[SporeDiatrymisss]
0

Jag har bara gripar och morror Oskyldig ska nog börja med rockar och hierocossfinxar oxå :-)

(madby chimeror oxå, fast jag tvekar då de är så extremt farliga och aggressiva…)

Lurvas11
0

#11 Gör så =)

Hälsningar Lurvas11Glad

Uns
0

ja ha änhöninar 3 stykän råca okk blo mäd gyl hår po rygen okk vinar dä kåsta 8 pänar vil non ha

ks.gerbil
0

31# jag kommer med en PM

Denna kommentar har tagits bort.
ks.gerbil
0

fliza lilla snälla läs PM jag skrev! du missförstod det hela! du har inte gjort något fel :O

fliza
0

35# Tack så mycket! Oskyldig

Jag forsätter.

Min uppförning: Horsez,fenix,dragon uppförningTungan ute

ks.gerbil
0

Vad bra arr du har förstått attdet var en missförstånd! Vilka drakar brukar det bli? Vilka blir det lite mindre av? Jag skulle skcka dig en äveraskning men det verkade inte funka :/

Lellson
0

Ska skriva om min uppfödning som jag ska starta snart…

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[lejdyga]
0

Godmorgon nu ska jag mata djuren !

ks.gerbil
0

UNS!!! Min kompis vill ha en! Vet du hur man använder PM?

Uns
0

Näj ja vät intä hu mam anvenär pm va er dät

[lejdyga]
0

Nu har det föts  en lite pegasus häst i mitt stall det är ett sto och hon heter paragon och är  renrasig . Det medföljer en ryckt borste,hovkrats,vingputsare allt  får man förutom hästen som kostar 5000 kr och självklart har hon stamtavla. Hon är av rasen  engelskt fullblod. Hennes pappa kommer från en jätte bra uppfödare som heter john stillin och har stallet nylandsbo i amerika .  Pm vid intresse!

ks.gerbil
0

jag kommer att vara mindre aktiv nu när jag är borta men jag kommer att vara det lite på kvällen och när jag är på hotellet. men! jag har hört av mig med en uppfödning där och vi ska byta lite fenixar några drakar och kanske några hästar :D så när jag kommer tillbaka kommer ni att kunna köpa några av sälsynta djur från sydafrika :D

ks.gerbil
0

lejdyga tror du att du kan behålla ungen för mig? jag är snart tillbaka så om du kan behålla henne tills jag är tillbaka? min kompis vill gärna ha henne!

[lejdyga]
0

Okej

lololella
0

4 unga drakar till salu. Någon som är intresserad?

Är intresserad av nya drakar. vill ha bild på de med.

ks.gerbil
0

Jag tingar zenah! Skrive mer när jag har kommit till hotellet!

Lurvas11
0

Jag är e.v intresserad av en Kaninunge ur en Luftkanins kull =) Är det någon som har någon unge till salu?

Hälsningar Lurvas11Glad

[lejdyga]
0

Det kommer  en kull imorgon på kanin ungar ;)

[SporeDiatrymisss]
0

har börjat med chimeror oxå ;-)

Har just nu 7 kullar;

kull 1: 7 honor, 9 hanar

kull 2: 3 honor

kull 3: 9 honor, 10 hanar

kull 4: 7 honor, 5 hanar

kull 5: 1 hane

kull 6: 9 honor, 5 hanar

kull 7: 8 honor, 6 hanar

Föräldrar:

Falavitt, hona, vanlig grekisk chimera, 97 år

Georgy, hane, vanlig grekisk chimera, 88 år

Durrian, hona, svart sydamerikansk chimera, 75 år

Kollo, hane, svart sydamerikansk chimera, 87 år

Esmeralda, hona, vanlig norafrikansk chimera, 102 år

Leo, hane, vanlig nordafrikansk chimera, 145 år

Olga, hona, strävhårig sibirisk chimera, 890 år

Igor, hane, strävhårig sibirisk chimera, 798 år

Magma, hona, lava/eld/vulkanchimera, 457 år

Vulcan, hane, lava/eld/vulkanchimera, 578 år

Freja, hona, klippchimera, 1298 år

Tor, hane, klippchimera, 1134 år

OBS!!! CHIMEROR ÄR EXTREMT AGGRESSIVA OCH FARLIGA, EJ FÖR NYBÖRJARE!!! DE SPRUTAR ELD, HAR HET ANDEDRÄKT OCH GIFTIGT BETT MED SIN ORMSVANS. DE KAN RIVA UPP BRÖSTKORGEN PÅ EN MÄNNISKA LIKA LÄTT SOM ATT RIVA SÖNDER ETT LÖV. SÅ OM NI SKA KÖPA CHIMEROR, SE TILL DÅ ATT NI ÄR ERFARNA OCH EXTREMT FÖRSIKTIGA. CHIMEROR GÅR INTE ATT FÅ TAMA. JAG UPPREPAR: CHIMEROR GÅR INTE ATT FÅ TAMA. STORA SOM BLÅVALAR (30 M) ÄR DE VÄRLDENS STÖRSTA LANDDJUR. STORA OCH TÅLIGA VOLJÄRER AV STARK TITAN. BLÅVALSKÖTT. DET ÄR OMÖJLIGT ATT TÄMJA CHIMEROR SÅ ISTÄLLET HAR MAN DEM SOM VAKTDJUR. OBS!!! DERAS LÅGA KAN NÅ 100 M, SÅ VAR FÖRSIKTIG!!

Vanlig grekisk Chimera:

http://www.google.se/imgres?q=chimera&hl=sv&biw=1600&bih=775&gbv=2&tbm=isch&tbnid=0trdzBJSTp5S2M:&imgrefurl=http://www.elfwood.com/~ponzetti/Greek-Chimera.3125988.html&docid=VE4v-khnGRkryM&imgurl=http://www.elfwood.com/art/p/o/ponzetti/chimera3sm.jpg&w=389&h=317&ei=BDY0T9PSBOeQ4gSQibyWAg&zoom=1&iact=hc&vpx=174&vpy=282&dur=2692&hovh=203&hovw=249&tx=134&ty=131&sig=117313593603354151714&page=1&tbnh=127&tbnw=156&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:8,s:0

Svart sydamerikansk chimera:

http://www.google.se/imgres?q=chimera&hl=sv&biw=1600&bih=775&gbv=2&tbm=isch&tbnid=0vhrPaUyIv0_CM:&imgrefurl=http://www.wildlife-fantasy.com/artwork/chimera.php&docid=i_4WG_ohLCBK5M&imgurl=http://www.wildlife-fantasy.com/artwork/chimera.jpg&w=715&h=550&ei=BDY0T9PSBOeQ4gSQibyWAg&zoom=1&iact=hc&vpx=473&vpy=145&dur=3057&hovh=197&hovw=256&tx=191&ty=151&sig=117313593603354151714&page=1&tbnh=129&tbnw=168&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:2,s:0

Vanlig nordafrikansk chimera:

http://www.google.se/imgres?q=chimera&hl=sv&biw=1600&bih=775&gbv=2&tbm=isch&tbnid=bSq9h0SuWlDPUM:&imgrefurl=http://monstersandbeasts.blogspot.com/2011/04/chimera.html&docid=NrQ7T_G5WJ2l3M&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/-ojusu8c_FHI/TZ29d_2pTSI/AAAAAAAAAK8/PS6riCwQdvU/s1600/chimera_web.jpg&w=500&h=364&ei=BDY0T9PSBOeQ4gSQibyWAg&zoom=1&iact=hc&vpx=837&vpy=148&dur=1388&hovh=191&hovw=263&tx=138&ty=129&sig=117313593603354151714&page=1&tbnh=125&tbnw=172&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:4,s:0

Strävhårig sibirisk chimera:

http://www.google.se/imgres?q=chimera&hl=sv&biw=1600&bih=775&gbv=2&tbm=isch&tbnid=E5k3wu5CuA1zFM:&imgrefurl=http://www.elfwood.com/~dannyst/Chimera.2656374.html&docid=QzxYuBGggnCJVM&imgurl=http://www.elfwood.com/art/d/a/dannyst//chimera.jpg&w=1000&h=663&ei=BDY0T9PSBOeQ4gSQibyWAg&zoom=1&iact=rc&dur=324&sig=117313593603354151714&page=2&tbnh=117&tbnw=177&start=32&ndsp=41&ved=1t:429,r:26,s:32&tx=66&ty=51

Lava/eld/vulkanchimera:

http://www.google.se/imgres?q=chimera&hl=sv&biw=1600&bih=775&gbv=2&tbm=isch&tbnid=DQUcZyhpKuIS6M:&imgrefurl=http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Chimera&docid=3b4srZR2O_NflM&imgurl=http://images.wikia.com/forgottenrealms/images/9/93/Chimera.jpg&w=591&h=763&ei=BDY0T9PSBOeQ4gSQibyWAg&zoom=1&iact=hc&vpx=1361&vpy=325&dur=1477&hovh=255&hovw=198&tx=146&ty=161&sig=117313593603354151714&page=2&tbnh=134&tbnw=104&start=32&ndsp=41&ved=1t:429,r:32,s:32

Klippchimera:

http://www.google.se/imgres?q=chimera&hl=sv&biw=1600&bih=775&gbv=2&tbm=isch&tbnid=ofIvui-8k48zeM:&imgrefurl=http://www.elfwood.com/~xenia/Sardonyx-the-Chimera.3346359.html&docid=DCwgvot9OI6eYM&imgurl=http://www.elfwood.com/art/x/e/xenia/sardonyx.jpg&w=600&h=469&ei=BDY0T9PSBOeQ4gSQibyWAg&zoom=1&iact=rc&dur=354&sig=117313593603354151714&page=3&tbnh=132&tbnw=169&start=73&ndsp=40&ved=1t:429,r:5,s:73&tx=39&ty=73

[lejdyga]
0

S.D  pm dig!

[SporeDiatrymisss]
0

#51 vem menar du?

Lurvas11
0

#52 Jag tror hon menar dig. =)

SporeDiatrymisss

Hälsningar Lurvas11Glad

lololella
0

#47 Kanon! :)

[lejdyga]
0

#52 Jag menar dig XD

lololella
0

SÖKER DRAKAR.

[SporeDiatrymisss]
0

#55 jaha, ojdå SkämsOskyldig knäpp jag är :-) Jag har inte fått något pm än!

:-O

#56 chimeror är typ som drakar.. fast lite annorlunda (typ lejonhuvud, ormsvans, gethuvud… ibland drakhuvud och drakvingar Oskyldig) Kanske skulle vilja ha nån?? Vanlig grekisk chimera är "minst" aggressiv.. Den har "bara" betyget 9 av 10 i aggressivitet, resten har 10, ibland känns som mer, (lava/eld/vulkanchimera är aggressivast, man vill nästan säga 900000000 av 10 :-O) och alla kan spruta eld och alla har giftigt bett och viisa vingar. Kanske skulle tänka att köpa en chimera…?

Emmy
0

Jag har haft luftdjur ett tag, dock inte så många. Här kmmer en lista på dem.Har inte fött upp eller något har bara kommit på några små vänner.

Lotus /Kan tänkas sälja för 12.000 'Luftpengar'/

• Häst
  • Hingst
  • Welsh Cob
  • Skimmel
  • Djupbruna ögon
  • Jättetrevlig
  • Älskar äpplen
  • Trivs med andra djur, vilka som helst (nästan, läs ett steg ner)
  • Livrädd för eldflugor, då de är så ljus och plötsliga
  • 3 år gammal

Medföljer: Ljusgrön grimma med luddkant på nosremmen, matchande grimskaft, pass, träns för tävling (vitt), lite av hans vanliga foder.

Skicka mig ett PM vid intresse.

Cecilia /Säljes absolut INTE. :>/

• Hund
  • Tik
  • Blandras (Golden Retriever, Tollare)
  • Golden retriever färgad med tollarkropp
  • Blåa ögon
  • Mysig och lekfull
  • Gillar tacos
  • Trivs med hästaroch fåglar samt andra smdjur såsom hamster osv..
  • 5 år gammal

Somsagt, skicka ett PM vid intresse av Lotus :) Själv söker jag Arabiska Fullblod.

Lurvas11
0

#58 Har Pm:a dig =)

Hälsningar Lurvas11Glad

Lurvas11
0

#58 Har Pm:a dig =)

Hälsningar Lurvas11Glad

[lejdyga]
0

Har ett par arabiska fullblod till slau!.

Dom har stamtavla och är redan 3 år. Dom tränas av sin tränare john hamergren, dom är jätte duktiga på hoppning men  det kan bli någon värgran någon gång men det har bara hänt två gånger när vi har tränat!. det är två hingstar som är vita och har träns och sadlar som medföljer. dom kostar 30 000 kr styck  ( det är jätte billigt )

Dom föddes i  mitt stal i den finaste och renaste boxen. Mamman till pojkarna är renrasig och det är samt pappan  ochså !. pm vid intresse

ks.gerbil
0

Jag missar ju så mycket :/ men jaja.. jjsag kommer snart hem med några sällsynta fenixar och draka så dem kan ni tinga dem redan nu :) raserna kommer här: Drakar vanlig afrikansk drvärg drake Sydafrikansk svärta drake Öken drake Kanske några till det beror på om jag hittar en respektabel uppödare Fenixar: Röd öken fenix Johannesfenix Dolorit fenix Samma som för drakarna att jag måste hitta uppfödare

lololella
0

Har du bilder på drakarna? är ev intresserad av ökendrake & svärta drake

ks.gerbil
0

jag kan visa imorn en av uppfödningarna har en svart chimera unge med blåa ögon och då sa jag att jag kunde ta den då vi har många duktiga personer här i sverige som nog kan ta hand om henne. Hon behöver medecinering som här kostar för mycke så de måste ge bort henne. Samma sak för en shadow knight som bara bor här men den tror jag att jag ska ta hand om. Skriver mer sen. PMa mig om ni vill ta hand om chimeran.

ks.gerbil
0

här kommer många av djuren jag tar hem OBS färgen behöver ej vara den på bilden.

ökendrake

sydafrikansk svärta drake

det fanns ej dvärgar då de inte tål kyla o.s.v. men vi har vanliga afrikanska drakar

mera kommer sen men domma är dem jag är säker jag har

röd öken fenix kanske kommer i andra färger

johannesfenix man måste vara väldigt erfaren för dessa!

dolorit fenix dessa går bra för nybörjare

mera kommer sen

ks.gerbil
0

här kommer två drakar och två fenixar:

melvet drake de är väldigt delikata och känsliga så man måste vara föriktig

mjut jätte drake jättar är dem men väldigt lojala och lydiga

moool fenix (ja med tre o) de kan se vanliga ut men om man tittar i deras ögon kan det hända grejer

kunshai fenix de älskar å bada de kan till och med andas under vatten. de brukar leva vid oasis i öknen

OBS färgerna behöver ej vara de på bilden!

[SporeDiatrymisss]
0

#66 melvet drake och mjut jätte drake är ju exakt likadana ju :-/

#65 jag vill ha en ökendrake, ung hona :-)

Uns
0

va spta

ks.gerbil
0

SORRY DET HAR BLIVIT FEL PÅ MJUT DRAKEN!!!!! RÄTT kORT KOMMET IMORGON!!

ks.gerbil
0

67# # oki lägger dig på listan :) så att du har en tingad :) fortsätter via PM om du vill ha lathund och mer information :) och om du kan skicka för att det är inte så lätt att skriva mycke från mobben ;)

[lejdyga]
0

#71 Paxar tre unga honor om du har ?

ks.gerbil
0

72# nja vet inte om vi har 3 men 2 jag lägger dig iallafall på listan

ks.gerbil
0

lejdyga vill du ha en lathund och mer information om drakarna?

snart kommer den riktiga mjut draken

ks.gerbil
0

jag kan tyvarr inte lagga upp bilden da jag intekan kopera texten och den ar skete lang :P men den kommer ikvall

OBS ejag har ej svenska bokstaver

[lejdyga]
0

#74 Jätte gärna!

ks.gerbil
0

76# du kan annars PMa mig med frågor du vill veta? du får vä'lja :)

ks.gerbil
0

ökendrake de är ganska stora så man behöver vara dominant och tydlig

sydafrikansk svärta drake inte nybörjare men behöver inte vara en expert

det fanns ej dvärgar då de inte tål kyla o.s.v. men vi har vanligaafrikanska drakar

ökendrake

sydafrikansk svärta drake

det fanns ej dvärgar då de inte tål kyla o.s.v. men vi har vanligaafrikanska drakar

mjut drake de är jättear men lydiga och lojala

melvet drake de är väldigt delikata och känsliga så man måste vara föriktig

röd öken fenix kanske kommer i andra färger

johannesfenix man måste vara väldigt erfaren för dessa!

dolorit fenix dessa går bra för nybörjare

moool fenix (ja med tre o) de kan se vanliga ut men om man tittar i deras ögon kan det hända grejer

kunshai fenix de älskar å bada de kan till och med andas under vatten. de brukar leva vid oasis i öknen

här var hela kompletta samligen på djuren som kommer :D PMa gärna vid interesse och för att tinga :D

[lejdyga]
0

Tar fyra då jag  vill få igång några fenix kullar så sätt upp mig på: kunshai fenix, mool fenix,  röd öken fenix, och öken drake !

ks.gerbil
0

79# oj oj oj! jag kan se om du kan få alla för det är jag inte säker på.. sen kan man ej sätta ihop en moool fenix med en annan typ av fenix :/ så jag kan se vilka du kan få :) säkert en ökendrake då du är redan uppskriven men kanske inte kunshai fenix och mool fenix då det är redan många som vill ha :P men kanske nästa kull.. såå låt mig titta på vilka du kan få så PMar jag dig så snart så möjligt

[lejdyga]
0

Jag ger 1000 0000 kr för alla dom

ks.gerbil
0

81# det handlar inte om pengar :P jag kan ju inte bara säga till dem att du ger mer så du får istället :P ska bara titta på kunshai fenixen :)

[lejdyga]
0

Jag menar inte alla dina fenixar och drakar så du vet ;) men bara doom får ett bra hem så behöver dom inte komma till mig ( men jag ahr ju ett jätte stort och trevligt och fint hem )

ks.gerbil
0

83# haha det vet jag :) men jag ska PMa dig om en viktig sak och det är inte den om vilka djur du ska få hem…

ks.gerbil
0

sååå tror ni det är tid att göra upp en ny lång komentar om kullar och grejer som kan ha förändrats?

ks.gerbil
0

eller till och med får lejdyga göra en ny tråd? den är ju 90 kommerntarer lång och dewn börjar bli lite trög :P

ks.gerbil
0

eller inte 90 men snart vid 90 med mer chanser för det om jag fortsätter och skriva ot XD

ks.gerbil
0

okej vi fortsätter på denna tråd tills lejdyga kan komma in och skriva en ny.. annars kan S.D.M. göra en hon har j alrdig fått göra en :) men då får jag komma ihåg att skicka en grej till dig…

[lejdyga]
0

Jag gör en ikväll ;)

ks.gerbil
0

oki :D

Lellson
0

Connemara hingst till salu^^ Han kan inte åka nu men om ett halv år eller nått:D

Namn: Flinck's Chalie
Kallas:Charlie
Född:10/04 2012
E: Stormsvind
U: Rainstrorms Rose
Färg:Fux med bläs och 4 vita strumpor.
Mankhöjd: 109 cm
Ägare: Ellen

Charlie är jättepigg och älskar att busa med oss. Namnet kommer från en serie och han liknade den hästen så mycket att han fick heta Charlie

Skicka PM vid intresse:D

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

ks.gerbil
0

vänta jag gör en ny tråd :) annars kan vissa tro att det.. ja :P

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.