jag förstår inte!
Jag har 2 frågor som inte jag förstår en fråga om chatten och en om klubbhusets hemlighet. Jag gjorde ett inlägg som jag skrev likadant men jag såg det bara och inte min kompis så gör en ny som alla ser.
Fråga 1: Vad är chatten? Kan alla vara med i chatten eller vem bestämer det? Kan jag själv gå in där eller hur funkar den? Kan jag vara med ifall jag vill där???
Fråga 2 om klubbhuset: Vad är det? Kan jag vara med där? Går jag själv in där eller lägger någon till mig? Varför kan jag se där nere vad folk har skrivit klubbhusets hemlighet?
Klubbhuset och chatten är "hemliga" grupper som bara sajtvärdarna och medisarna kan se. Därför kan din kompis inte se ditt andra inlägg. 
men varför kan jag se där nere där det står alla kategorier vad folk har skrivit i klubbhusets hemlighet? är jag med där eller varför ser jag sånt?
Du är väl artikelförfattare just nu, va? Då kan du se de här hemliga grupperna :)
Japp Jag är artikel författare så jag är fortfarande inte med klubbhusets hemlighet?
#5 En chatt 
Alla medlemmar kan chatta med varandra på en sida, man loggar in med sitt användarnamn.
What doesn't kill you makes you stronger.
#6 kan du länka till chatten?
#7 För att chatta så måste man vara medlem i klubbhusets hemlighet.
Där finns en länk.
Just nu finns det ingen chatt.
Ok men får man reda på om man är med i klubbhusets hemlighet eller hur får man reda på det?
#9 Någon lägger till dig.