Tillbaka!
Jag har varit oaktiv nu senaste veckan, har nämligen legat på sjukhus och Internetet ville inte samarbeta, så har inte kunnat skriva här alls:(
Kom hem igår eftermiddag och ska dit igen på måndag… :/
Så… nu är jag här igen;D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Sjukhus? :((
Välkommen tillbax! ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Har saknat min nattkompis jue :( Du är välkommen tillbaka!
//Caroline
#1 Ja, min rygg och huvud är kassa:( har gjort en magnetröntgen på huvudet - de hittade ingenting. Ska röntgas ev. på måndag för ryggen också.
#2 Ja, eller hur:( fast kommer antagligen inte få vara inne på natten längre -.- bläää:(
#3 Det är OK med mig, men ska som sagt få uteslutet att det inte är något farligt det rör sig om. :)
Asså gud vad jag hatar hissar… också har de inga trappor heller! WAAAAAAAAAAAh….
Och sen har jag världens schysstaste sköterskor:D Iaf 2 av dem, Tuija och Carl.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 :( Krya!
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#4 Krya på dig:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Åh..krya! du förstänar verkligen inte det Dermot! :(
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Välkommen tillbaka!
Tack så mycket allihopa! :D
// Anka
Krya på dig :)
Åh va tråkigt att du var tvunen att ligga på sjukhuset :( Men hur länge var du på sjukhuet? Var du där över påsk?
#10 Tack!
Har legat där sedan i tisdags (10 april) och har fått komma hem nu över helgen och ska tillbaka imorgon på obestämd tid (antar runt en veckas tid) :)
// Anka
Oj
Åkte du in med ambulans eller åkte du in med familjen eller fick du en kallelse ditt?
nyfiken 
#12 Kallelse:) Ingen akut, utan de ska bara kolla och så.
// Anka
Krya:)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Ta väl hand om dig Dermot.
Kramen tösen
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Krya på dig! :)
Krya på dig <3
Tack så mycket alla!
Nu har jag internet på sjukhuset:)
Jag har antingen kilformade kotor eller svaga muskler och kan därmed inte hålla ryggen rak. Ska röntgas nu i veckan igen. :)
// Anka
Vad bra du har fått nätet så du kan fördriva tiden med oss här.
Lova att du tar väl hanD om dig tjejen!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#19 Tack!
#20 Tack, på Magnetröntgen (MR) så åker man in i ett "rör"liknande mojäng, det bankar massor;)
Sen ska jag göra en annan röntgen, tror det är skiktröntgen, då ska jg stå upp mot en tavla och bli fotad med en speciell kamera (som fotar skelettet). Lite svårt att förklara :)
// Anka
kommer över leva väl? Vart orolig när du sa du inte kan hålla ryggen rak 😥
#22 Ja, det har jag ;) men inte egna, har typ en blå rock XD
// Anka
Du överlever väl? Kommer inte kunna somna annars för jag kommer ligga och fundera. Kan jag sicka brevet även fast du inte är hemma?
#25 Ja, självklart! :O Inget allvarligt, bara att jag har ont i ryggen:)
Ja, gör det, mamma kan ta med det ifall jag inte hinner hem innan det ligger i brevlådan:)
// Anka
#27 Nej, inte direkt, men vi är bra kompisar och brevvänner;D
// Anka
#29 ja:D
Men en annan läkare (som är ortoped och har hand om alla benen i kroppen) ska komma och prata och fastställa allt i eftermiddag eller imorgonförmiddag.
:(
// Anka
#30 oj starkas dej :( Jag skulle jätte rädd om min rygg va lika sne som din . :)
#31 Det är okej, inte värre än det varit innan i alla fall:) Ska på sjukgymnastik och så framåt, så lär väl hjälpa mot det onda åtminstone. :)
// Anka