Jag har köpt ny mobil!
Föra fredagen köpta jag en ny mobil en iPhone 4 för egna pengar!!! Älskar den så mycket mycket den är den bästa jag haft! Den är svart.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Var rädd om den.. Inte en billig leksak..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
O.o Har du tempel run?
Är beroende av det, problemet är att jag själv inte har mobil:)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Åh vad kul! Då får du nästan skaffa ett Jedward-skal tycker jag 
#2 ja jag har temple run jag har sprungit över 10 000 m på det jag älskar det spelet!
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#3 Det har hon redan spanat in att hon ska handla.. Inte kan fliza missa något som har med tvillingarna Jedward att göra.. Suckar djupt…
Åh vad roligt 
//Caroline
#5 Ja jag tänkte väl det 
åhh vad kul :D
avis X)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Oj dem är ju jättedyra så var rädd om den.. glaset splittras om man tappar den… men en sak jag undrar är varför alla ska ha den, är det en sak som gör att man blir en bättre människa eller
?
Roligt. 
Men håller med #9 Du får var rädd om den. Och jag förstår inte heller varför alla ska ha den. 
#9 -10-11 Jag kan berätta att iPhone är faktiskt toppen, vill man ha en mob med bra kamera,snabb surfning och då framför allt så är det lätt surfat med iPhone. Snabbt att lädda upp bilde och filmer både FaceBokk och Twitter osv.. Den har ett kristallgals, men man ska inte dumpa den i backen..Jag har själv och använder iPhone.. Det är som allt annat. En del gillar svensk och andra inte, några kör Volvo andra kör Ford. Tur att smaken är helt olika.
Kul =D Jag har en iPhone 3GS och jag älskar den men jag har tappat den på trotoaren och nästan överallt och det är inte ens en repa på den. Det värsta med den är att det är stor stöld risk i skolan.
KLart jag ska ha jedward skal, ska beställe det nu i veckan
samt lite andra fanstuff!
Vad roligt! 
What doesn't kill you makes you stronger.
gud va roligt:D jag fick en iphone 4s vit i torsdags och är typ beroende av den^^
♥kram Linnea♥