Storm
Det blåser nästan storm hos oss just nu! Det regnar och blåser helt galet mycket och en helt galen sak hände just…
Min kanin bor i en bur med ett tak som man kan öppna ovanifrån och så har hon ett tak till en gammal hammock som står på en ställning, över buren. Jag satt inne vid datorn helt lugnt och stilla och så kastar jag en blick ut genom fönstret och då ser jag - hela hammocktaket blåser iväg och flyger över staketet till granna! Oj, tänkte jag och ropade på pappa och så gick jag och klädde på mig för att hjälpa till att flytta tillbaka taket. Så kommer jag ut och ser, hela taket på kaninburen är borta! Eller, det ligger bredvid, men det har alltså blåst iväg(det sitter fast med skruvar och gångjärn!). Ella var väldigt lugn om man tänker på omständigheterna… Helt galet! Vi brydde oss inte om att sätta fast det just nu utan vi la bara på två stora tunga stenar så nu är det ingen chans att taket blåser iväg igen…
Jag visar en bild så att ni förstår lite bättre hur det ser ut… Man ser buren och taket och till vänster ser man också lite av hammocktaket..
Hur är vädret hos er just nu?
//Caroline
Vilken fin bur! Men jisses är det så stormigt hos er. Här blåser det men inte riktigt så häftigt ännu, Men då vet vi vad att vänta. Ville inte!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
blå himmel men ingen sol. rätt varmt.
vilken tur att det gick bra ändå!
#1 Nu är det rätt långt dock, haha, jag hade inlägget färdigt och tryckte på publicera, trodde jag, gick sen och åt och kom tillbaka och insåg att jag inte hade publicerat än xD Så nu är det inte så där jätteblåsigt längre utan det drog förbi efter en stund, skönt det.
//Caroline
usch, storm här med :S
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Oj! Vad det blåser hos er hos mig är det sol och nästan inga moln på himlen och 16+