Var vill du bo
Om du fikk välja va ska du då bo. Ja menar i vicken stad eller plats. Ja vill bo i ståckholm för där är allt mann kann göra
Jag trivs bra där jag bor nu. Men det skulle vara kul att bo lite mer centralt i min stad.
jag skulle vilja bo i texas
Jag älskar att bo i Stockholm där jag bor det skulle vara kul även att bo i new york eller Slovenien.
eller skulle jag vilja bo new york
#5 Haha
Jag skulle vilja bo i England någon stans på landet där.
What doesn't kill you makes you stronger.
I Irland, Usa eller England skulle jag vilja bo. Dock vet jag inte exakt var.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
I London! :D Var där 2010 och blev kär direkt, det är en underbar stad! 
Irland eller Austalien skulle jag kunna tänka mig, men även LA // Usa..
Men inge tokvarma länder, har bott på Cypern i flera år så det räcker med värme.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag skulle vilja på på Irland eller i Tyskland, har en speciell kärlek till Tyskland av någon oförklarlig anledning :D
Jag har bott i Tyskland 
What doesn't kill you makes you stronger.
#12 Ohhh avis ^^
Jag skulle vilja bo på Gotland eller i USA :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Öland :) Utomlands så skulle det bli Irland. Jag älskar Västerås väldigt mycket och det är en grym stad men när jag är på Öland så känner jag bara "det är här jag hör hemma" :D
//Caroline
Jag skulle vilja tillbaka till Sundsvall där jag en gång kommer från. Tyvärr med den dåliga sjukvården däruppe så går det inte för sig i dagsläget.
jag vill bo i Halmstad eller i något varmt land ,
GÖTEBORG! eller Nya zeeland :3
Just nu bor jag i byhålan Luleå.. (norrbotten ligger det i)
-Rasmus 🌈
#10 Australien hade inte varigt fel! Vill jättejärna besöka australia zoo 
Lilla mobbade jag vill bo i Blentarp eller Veberöd värdens minsta ställen speciellt Blentarp men så mysiga och jag hade kunnat umgås med samma kompisar för det tar inte så långtid att åka dit jag bor nu och så är det nära till malmö också. Massa hästar överallt är det där också. Men jag har sommarstuga nästan i Blentarp och där är jag nästan lika mycket som i min lägenhet.
// Nadja
#19 Vill också det det en dag.. Men hoppas kan man göra. Men även hela landet är enormt.. Berätta en liten sak jossan.. JJag har sett många fina bilder från zoo:et. Då jag har Bobb Irwin som vän på Facebook… Att vi blev vänner på Facebook har med det att göra ang marina djuren..
#21 Åh, avis! Vet du om han har någon fan-page?
#22 Har du facebook? I så falll talas vi vid via pm, Bob har en grupp dör det skrivs om djur osv.. Men vi börjar med frågan om FB, sedan tar vi resten via pm, då det börjar bli ett privat samtal
#23 Jadå, skicka ett PM :D
#24 Bra då vi ordna så jag lägger in dig i Bob grupp om du vill
Jag skulle vilja bo i härjedalen eller här där jag bor nu. Men gotland skulle inte heller sitta fel.
Trivs bra med Umeå.
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus