Bästa djurparken
Vikken djurpark tycker du bäst om av de du vart på å om du inte vart på nån vikken vill du helst till.
Ja gilla borås djurpark mest
Jag är Boråsare, och medan jag gillar våran djurpark, så vill jag ändå slå ett slag för Kolmården!
MVH Henrika
Sajtvärd på HBT iFokus
Kolmården älskar jag mest den är så stor. Jag älskar speciellt där man åker i bilen och djuren går fritt. Skansen gillar jag också men jag har varit där så mycket så det är inte lika kul att gå dit.
Kolmården.. Är det bästa för oss här hemma. Mycket fin park. Men vill hemskt gärna till Borås.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Har endast varit på Skånes djurpark och Orsas björnpark, så har väl inte så mycket att säga… Mer än att jag inte tycker om djurparker direkt, känns så instängt för djuren! Även om de har någorlunda stor yta och skydd, så finns där ändå människor stora delar av dygnet och inget vilt djur mår väl bra i bur precis.
Men själva upplevelsen att få se tigrarna i Orsa (Dalarna) live var jättenice!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Kolmården är verkligen bäst! Sen gillar jag Parken Zoo också, mest för alla minnen från klassresan för snart 3 år sen <3
//Caroline
Kolmården! :D
Jag måste säga Kolmården och skansen, jag gillar skansen dels för alla lantdjur och nordiska djur.
Kolmården gillar jag för att det är stort,har lite speciella djur och ligger väldigt fint (men jobbigt med alla backar).
Jag har varit på Kolmården och Borås djurpark, (men det var väldigt längesedan jag var på Borås djurpark, och jag kommer inte ihåg så mycket ) så jag säger Kolmården!
Kolmården :D Men också Ölands djurpark. Dem har så enormt mycket på båda ställena
#6 åhh parken zoo <3 :'(
Kolmården är bäst tycker jag! :) Furuvik är också bra ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Har bara varit på kolmården och lycksele djurpark.
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
kolmården! äslkar deras akvarium !
på knuthenborg i Danmark åker man bil 90% av tiden om man tar bort den tiden man fikar och går runt och shoppar.. Alla djuren går på öpen mark där man kör runt precis som en safari.. hos vissa djur får man till och med stanna bilen vid dem och gå av för att hälsa.. sist vi var där ville deras åsnor hänga med oss hem så dem var halvägs in i bilen( STOR bil ) En otrolig upplevelse.. inne ho lemurerna går man till fots oc så står det (klappa ej djuren) men vad ska man göra när dem sätter sig på fötterna? ungarna gosa i hårt på en och så får man ej klapa? som om att man ej gör!! tigrarna var VÄLDIGT nära bilen och strök sig till oss.. myyyyysigt.. se dem vita vargarna från ryssland äta på ett hjorthuvud var såå coolt.. och man få inte glömma babijanern* som sitter PÅ bussen när man är inne hos dem, matar de via ett litet hål som man ibland kom en hand igenom!
en superroligpplevelse för alla oss i min familj samt våra kompisars famlj som vi åkte med..reomenderas!!!! ALLA MÖJLIGA DJUR och det bästa! inga små inhängnader för dem..det är enormt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)=)=)=)=)=)=)
sök gärna på knuthenborg på google så er ni lite mer hur det ser ut.. och jag lovar, det blir ett minne för livet! <3
kolla dessa klipp på youtube.com
Knuthenborg safari park, her bestemmer dyrene
Knuthenborg Tiger
Knuthenborg Safaripark - 22-05-2010.wmv
trevlig resa!=)