Valborg
Snart är det Valborgsmässoafton. Ska du göra något speciellt då? 
Blir vanligt firande för mig, brasa, kompisar, jaga syskon och marsmallows! :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag vet faktiskt inte om jag ska fira något. Det blir nog så att jag bara är hemma :)
Det var faktiskt några år sen jag var och kollade på majbrasan. Och minnet från dem är att det brukar vara väldigt kallt :P
Ingen aning om vad jag ska göra på valborg :P
Hemma och elda jättebrasa. Allt sly från alla träd vi har tagit till ved och typ 100 enbuskar. Det kommer att brinna fint =D
Vi ska åka till några kompisar på kvällen;)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
I vårt område finns en jättehög som ska eldas då å vi tittar på å sen blir de lite klit me grill å läsk. De stora dricker öl å sånt å sen sitter alla å pratar å skrattar å har kulit. Ja åså
Gå hem till min farmor och äta smörgåstårta, haha, jag gillar inte ens smörgåstårta…Och sen gå ner till planen och kolla tända brasan och titta på fyrverkerier och sånt :) Jag ville va med kompisar men det gick inte :/
//Caroline
Är för torrt, vi får elda brasa senare. Kanske åker iväg till ett slott här i närheten, där brukar de vara en stor brasa.
Jag ska till en brasa med 1 kompis. Så vi blir 4 st det blir jag, mamma, Min vän Linus, och Linus mamma Sussane. <3
Glad valborg
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
mammas födelsedag ^^
Lediiiiiiggggg
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Haha min familj har inte bestämt om vi ska till någon brasa.
Idag ska jag vara med kompisar på ett tivoli som dem har satt upp här :)
Jag protesterar mot brasorna idag! :C
-Rasmus 🌈
#15 Varför?
#16 Läs tråden "igelkottarna då" :)
-Rasmus 🌈
#17 Haha jag gjorde precis det efter jag skriviit kommentaren ;)