Snackistråd 26
Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

What doesn't kill you makes you stronger.
Etta! =)
Hälsningar Lurvas11
1:a min kanin fick första promenad för 2012 :) Haha och jag står på min studsmatta så mycket som jag är inne på iFokus ;-)
TreAAAAAA
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
#4 Tja tja 
Tjenixen:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#7 Inte mycket 
Läser DailyMail
skola-_-
Union J and Jedward
Hahahaha
Ja är ledig idag.
Storasyrran åker till skolan MOHAHAHA
Jag är också ledig idag och imorgon =D
Skönt va?
#14 Japp super skönt idag ska jag få lite sommarkläder :-)
Jag är också ledig 
Har precis vaknat 
Idag ska vi städa bilen, ta ut utemöblerna och kanske åka till stallet.
Och på Lördag så blir det klassresa 

!6# Åååå vad kul med klassresa:)
#17 Japp, fast det tar 1,5 timme att åka dit.
Ramlade av på ridningen igår… så¨fail x) Första avramlingen på flera år, och sen sker det på ett 20 cm kryss, i trav… Herregud.
Film kommer, jag lovar haha! :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#19 Vart ska ni åka? Min klass vill åka till London,Grekland,Malta, USA osv men jag tror inte vi får råd att åka så långt men klassen har lite planer att vi kanske ska åka till liseberg med flyg. Fråga inte varför med flyg för det vet jag inte klassen vill bara det. #20 Oj! Gick det bra? Hästar är farliga 😉 Haha nej jag bara skoja
#21 Boda Borg 
#22 Åh va kul dit vill jag också!
När vi ändå är inne på klassresor.. Jag och många andra i min klass vill åka till Barcelona när vi går ur nian.
Och det är ett bra alternativ eftersom det är så billigt att flyga från våran närmaste flygplats 
Vi går liksom i sjuan nu så vi hinner samla ihop tillräckligt med pengar.
#25 Okej, när ska ni dit?
#27 5 maj 
Men vi ska antaligen inte till samma ställe?
#29 Pm:ar 
hej hej! ska kolla på majbrasan ikväll!
Ska kolla på majbrasa med gånget<3
Ska in till bebbarna nu:)
Union J and Jedward
#22 Det är riktigt kul där;););)
hAHA JAG ÅT : En socker vad,en korv,två bullar,1 klubba, köpte 4 klubbor,2 festisar snacka om mätt
Seriöst, jag deppar snart ihop…Jag hade kunnat ta en bild och fått en kram av William Markström Spetz men alla förbjöd mig… Och alla andra på FB lägger ut bilder:(
Union J and Jedward
jaha!!
har slagit upp min hand o knä i ombergs baken får åka till sjuk huset ikväll kl.8
ombergs baken är ett stort berg med en brant bake 
#37 åhh vad NICE!! :D:D
snart ska jag till skolan. Det känns så tomt tycker jag utan Hugo för han har slutat :(
#43 har du häst? eller går du på ridskola ? eller är du fodervärd eller medryttare ?
#45 Jag rider på två(Nart bara en ) ridskolor. Jag har en sköthäst men får inte fortsätta sköta honom när jag slutar på hippo. Efter sommarlovet ska jag få en medryttarhäst och jag vet vart jag ska börja fråga^^ Jag ska även börja ta hand om min kompis häst när hon köper den:D
Sjuk-_- Har läst ut 2 böker och börjar på Hungerspelen nu tror jag^^ Eller den sista boken jag lånade igår…
Union J and Jedward
#46 Kul! ja rider på ridskola
#47 :D
Blue Eye<3
Vad tycker ni är bäst, skänkla eller lägga på spöt på bogen eller spö på rumpan om hästen stannar hela tiden? Min ridlärare(Vikarie) sa att direkt han stannade skulle jag lägga spöt på bogen… Det jag har lärt mig hos dom är ju att man ska skänkla först, sen spö på rumpan…:/
Union J and Jedward
Åh va irentarande jag har gjort ett jobb om varför man firar midsommar och det är helt borta 
Vad vill du läsa i en artikel? Jag höll på att göra en men den försvann och jag undrar vad du vill läsa i en artikel? säg gärna till mig så gör jag en intresant artikel.
43# Var glad att du inte fick mek;)
48# MIN sötis
#46 Skänkel på först, funkar det inte så tycker jag att man lägger till spöt lite. Vart man lägger på spöt beror ju på vilken häst. På Ted som jag ridit en hel del måste man t ex lägga det på rumpan för annars bryr han sig inte överhuvudtaget. På Speicin funkar det bäst på bogen(nu brukar han inte stanna men om han blir lite trög och sådär så funkar det bäst på bogen).
//Caroline
Har ett jättejobbigt och långt hemprov som ska vara klart innan 23:59 på fredag.. Trååååkigt :P
#55 vad är hem prov? Åh jag skulle inte ha fönat håret på det sättet jag ser ut som Fred.
Haha, är det bara jag som känner mig helt chockad över att det faktiskt bara är en dryg månad till SOMMARLOV? Det är helt galet, men yeeey säger jag bara :D
//Caroline
#56 Det är ett vanligt prov som vi gör hemma istället för i skolan. Man får leta efter svaren i böcker och på internet och fråga andra, men man måste skriva ganska långa svar och förklara mycket. :)
#57 Nopp jag känner mig också cokad över att det är sommarlov snart =D Jag länktar så jag snart spricker till sommarlovet. Men jag hade börjat högstadiet men nu har 6:an gått ner till mellan stadiet så jag börjar inte i högstadiet 😠
# 53 Haha, han är min men du kan ju alltid låssas^^
#54 Mm, det var jag försökte göra:/ Man måste ha spöt på rumpan annars backar han bara…
VERONIKA kommer imorgon:D
Union J and Jedward
#58 Oki :)
Någon inne?
#63 Japp
#63 Hej =D Vad gör du för något?
Godmorgon:D
Union J and Jedward
godmorgon!
Godmorgon alla :D Vad ska ni alla göra idag då, denna trevliga lördag, haha? :)
//Caroline
Haha !.. ska nog äta godis och vara ute med kopisarna och det sista vara inne på howrse och ifokus
God morgon :D Idag har jag varit och handlat medicin och min kusin kommer i eftermiddag, Och fira min pappa som fyller år idag ;)
Haha, har varit på stan idag. Vi tappade bort varandra och letade typ i en timme^^
Jag vet inte varför jag ens börjar steka pannkakor. Det är ju så tråkigt! Men pannkakor är ju så goda.. 
Helloc nu är jag inne ! vad gör ni ?
:)^^
Union J and Jedward
Innee^^^
Jag typ brände sönder min handpå kolasåsen.n Det svider som tusan;)
Colour of Spectrum <3
Godmorgon
Godmorgon:D
Union J and Jedward
#81 våra fina ponnieeeees <3
omg, är sjuk idag…
Jag satt och såg TV ensam och helt plötslig plingar någon på. Jag går och öppnar och in kommr en kille(typ 180…iallafall jättelång) in och ba: hej:D Sen börjar han ta av sig skorna,jacka och ryggsäck(Medans tänker jag hur lik han är pappas kompis… ). Sen frågar han: Är du veganen? och jag ba: nej, det är Signe… Efter typ 5 minuter börjar han förklara att han ska interljuva Signe(Min syrra) om Vegansaker och jag ba: Aha….:D
Jag trodde det var någon som gått fel eller nått^^ Haha, kul måndag^^
Union J and Jedward
#83 krya!
Vi fick just en supersnäll kommentar på kaninbloggen, åhh så glada vi blev :')
# 84 Tack:D
Union J and Jedward
hej jag har hittat ett spel som är jätte kul det är därför jag inte är inne så mycket ooch att min dator lagar så mycket!!!!!!!!!!!! -.-
Kännslan som blir när jag lägger ut en bild på Fb som föreställer mina två kompisar och flummade jag in en av doms telefonnummer på handen och glömde ta bort det. Så helt plötsligt komenterar min syrra:Vems nummer?(a) och en som jag inte ens känner: Enligt Hitta.se Veronikas…
Haha, garvade lite^^
Union J and Jedward
Bhöver tips det finns 3 tjejer som hoppar på en tej på Facebook ( känner dom) Dom 3 hoppar på henne och säger att hon inte har tagit bilden på lmfao konserten men hon säger att hon gjort det Vad ska jag göra ska jag försvar henne fast jag vet inte om hon tagit bilden eller låta vara? Eller vad ska jag göra för jag vill hjälpa henne men då kommer dom 2 tjerna som går i min klass hoppa på mig för förut var dom duma mig nästan mobba mig lite :(
#88 om dem stulit bilden utan att fråga så går det att anmäla…
#89 Vet inte om hon tagit bilden men jag vill hjälpa henne eftersom tjejerna hoppar på henne men vet inte hur jag ska göra så dom inte blir duma mot mig igen!
Ååååh EF JU alltså, varför ska det här alltid hända mig :(
//Caroline
#91 ? :(
#91 Internetspelaren la av :( Jag tittade ju på J&E såklart ;) Och då la den av i slutet precis när det var som mest spännande! Den la av när jag skulle titta på Eurosong också, fett drygt :/
//Caroline
#93 meh.. vad sämst :(
Någon inne? Är sjuk och har astråkigt…
Har hoppning ikväll och vet inte om jag får gå:(
Någon som vet en bra film man kan se på datorn?
Union J and Jedward
#95 Jag är inne, är också sjuk.. :(
#96 Hoppas du blir bra snart…Inte kul att vara förskyld:/
Union J and Jedward
Hej har inget att göra ni?
#98 Tjenixen! Äter chokladboll dudå?
Union J and Jedward
Twitter är sååå mycket bättre än Facebook! :D
#100 Agree ;)