Barnens iFokus

Barnens

Etikett: allt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1842 ggr
Jossangizmo
1

Pinsamma historier/händelser!

Har du varit med om något pinsamt och har lust att dela med er av det?
Skriiiiiiv då, känner för att skratta lite Skrattande

Jag har själv inte varit med om något så pinsamt, kommer inte på något för tillfället men kan skriva sen när jag tänkt klart Tungan ute

Så vad är det pinsamaste ni har varit med om? Flört

dermot
0

Hum… ojj.. haha vad svårt! Har varit med om mycket pinsamt, men just när man ska berätta det så försvinner det! Skrikandes

Fast en gång när jag var i ett köpcentra så skulle jag prova ett plagg och gick in i ett bås och bytade om. Så stod jag där i BH och var precis på väg att få ner tröjan så kommer en kille in och bara "Ursäkta! :O" och när jag fått ner tröjan så tittar jag på honom *awkward silence o.o*  och inser att det är min kusins ex.. XD Alltså, min kusin (som är 27 nu, då var hon väl 25) och han hade följt med min familj för att shoppa - de var inte tillsammans då, utan de är bara kompisar:') - och då hade han gått in i det båset jag stod i…

Kommer aldrig byta om utan vakt igen alltså xP även om jag kände han så var det grymt pinsamt att stå där som ett fån…

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[TheoA]
0

#1 Hände samma sak för mig. Jag stod och skulle precis ta på mig min t-shirt igen så kommer en tant och öppnar.

-Öhhm jag glömde min vita skjorta här inne kan du ge den till mig?

Jag sa ingenting och gav den till henne.. Men asså kunde kärringen inte ha väntat, man ställer ju skorna nära drapperiet så att man ser..

[Fruktiz]
1

Detta hände när jag var ca 11 år (alltså för inte så längesen):
Jag var på släktkalas, och så såg jag min "tjejkusin" (som då var ca 22 år), och jag hade inte sett henne på länge så jag satte mig i hennes knä och frågade henne varför hon hade färgat håret och sådär.
Sen säger hon att hon inte alls är min kusin, utan flickvän till min andra kusin.
Hon blev ju inte alls arg eller så, jag tyckte bara det var jättepinsamt, för det var första gången vi träffades. Tungan ute
Och det roliga är att de egentligen inte alls är lika varandra.

Sen vågade jag typ inte möta hennes blick under hela kalaset, för jag tyckte det var så pinsamt.

Nu har vi nog båda förträngt det där. Det är liksom inget som vi pratar om, haha Skrattande

[SporeDiatrymisss]
0

Jag var i en affär och handlade munkar med pappa och när vi skulle betala dem så råkade jag ta fel pappa. :-S

SkämsSkämsSkäms

BlueBäst
0

Jag spelar fiol på ett gymmnasium. Förut vågade jag inte låsa dörren när jag var på toaletten där. En gång så kom det in en gymmnasie elev in dit.

Jag DOOG.

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

[SporeDiatrymisss]
0

Jag satt på en allmän toalett och bajsade och jag ville inte låsa. Folk råkade titta in flera gånger…! X-(

Jag var på bio och skulle på toa och när jag öppnade satt en liten pojke där.. Jag stängde dörren och gick ut ur toan och kom tillbaka efter en stund och gick in i en annan toalett. Den var ledig, som tur var..!

Lellson
0

Jag gick in i min "kompis"( Hon anklagar mig för saker) pappa…Han tycker nog jag är dum i huvudet nu…

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[Northbridge]
0

Var kär i min granne när jag gick i 2an eller 3an. Hade bestämt mig att jag skulle skriva ett kärleksbrev till honom så jag gjorde det. Sen skulle jag och en kompis till mig gå och lämna det, men så vågade jag inte, så vi gick tillbaka till Fritids (vi bor inte så långt ifrån skolan) och slängde brevet i snön.
Dagen efter, när snön har smällt, så kommer en ifrån 6an in och frågar om det var jag som hade skrivit brevet. Hela skolan fick reda på att jag var kär i just den killen. Han gick inte i samma skola som mig, men hade träslöjd där, så var vecka han skulle gå och tälja (ett uttryck) så skämdes jag. Skäms
Det jobbigaste är väl att vi var väldigt bra vänner innan, men nu är vänskapen förstörd.

sashiochjag
1

En gang nar jag var kanske 5 ar sa var jag och mamma pa IKEA och jag var jatte trott, sa nar vi stog i kon sa rakade jag krama ngn annan, Haha! det varjatte pinsamt ;D

och en gang nar jag och mig kompis kopte godis sa glomde jag nastan betala och hon bara ska du inte betala? jag bara eh.. jo saklart…Det var oxa super pinigt hihi! ;)

sashiochjag
0

och en gang nar jag var i USA och halsafe pa mina kusiner sa oppnade jag en toa for jag skulle ga pa toa (saklart :)) och da sitter min kusses mamma dar, haha! jag ville bara forsvinna!! Skrikandes

bambiiii
0

Detta hände när jag var tio! jag vara lite vimsig och höll i mammas hand, sen så typ släppte jag mammas hand och gick lite, utan att kolla så hållde jag en gamal tand i handen och ba mamma… sen kollade jag och blev ilröd i ansiktet Skäms

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Lellson
0

Jag var på Coop Forum för några veckor sen och då var jag vid drickorna. Helt plötsligt råkar jag välta ner en ölburk som går sönderSkäms Alla stirrade på mig och det sprutade ner hela migSkrikandes Iallafall jag fick panik och la den bland Redbullen…

Sen stank hela jag öl…

Union J and Jedward

Dipsie'n'Poo
0

Kom ihåg en gång för jääätte länge sen jag var på ÖoB med familjen. Vi var på väg ut och jag var sist ut, tog en godispåse och gick efter mamma ''Mamma! Kan jag få den här?!'' ropade jag, och jag var förstås utanför kassorna, alltså pep det samtidigt. xD

Senast igår var jag på Friskis&Svettis, skulle gå på toa precis innan passet. Det var inte rött i låset så jag drog i dörren och precis då öppnade en ung kvinna dörren och bah ''Oj då, förlåt.''. Jag bara dog och gick in… x)) Hon hade tydligen preciiis låst upp som jag drog upp dörren.

Har hänt massa mer pinsamt, och det hände lite för många saker på Irland, senaste gången! Tungan ute Bla satt på en resturang och åt Fish n' Chips och hade kameran precis över mig, skulle salta… tog socker… smakade skit. Undra om någon skrattade när de såg videon… ://

Och en gång var jag på Gina Tricot, provade en sak och var inne i båset. Mamma sa att hon också skulle prova en sak, och var brevid mig. Jag blev klar, ropade på mamma och väntade inte på svar utan öppnade dörren till vänster, där stod det en kvinna som höll på att byta om. Vad jag dog och ville hem…!

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Tova.O
0

När jag var i Portugal för några år sedan så var vi i affären och jag skulle köpa ett paket med juice. Och då gick korken av så att den ramlade rakt i golvet och stänkte ner alla omkring mig! Hahah. Flört

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Lellson
1

Två månad efter skolan börjat igen kom jag från engelskan(Jag går domsominteärsåbra-engelska^^) och skulle in i klassrummet. Jag försökte öppna dörren men det gick inte. Så jag knackade på och ingen kom och öppnade. Efter sådär 8 minuter kom en kille och det första han sa var: Dörren var öppen-_- och hela klassen skarttade åt mig :( Det tyckte jag var jättepinsamt

Union J and Jedward

KaninPiggelin
2

Haha jag minns när jag var på kistamässan i stockholm i år. Jag gick runt och kollade bland alla bord och utställare och så ser jag en skål med godis på ett bord med broschyrer och sånt. Jag tänker "åhh vad gott att dom bjuder på godis!" Så jag tar en godis. Sen börjar dom som står vid bordet skratta åt mig och det slutar med att alla börjar garva och jag skäms som en gris för det var inte gratis godis… Det var en skål med "Gissa hur många godisar som finns i skålen, och vinn ett pris tävling"

Så sjukt pinsamt, som tur var hade dom extra Skäms

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥