Barnens iFokus

Barnens

Etikettdjur
Läst 1227 ggr
[Jag är jag]
0

Färjer på fåglar

Va finns de för färjer på kanaröfåglar? Ja tror de är många å du som har sån fågel va ha du för färj på din

medde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj det finns en massa olika färger, och jag kan lova dig varje färg är lika vacker.. Kanarie är underbart fina fåglar. Jag visar en av flizas fåglar så får hon visa resten själv, Hoppas även andra bilder kommer in i tråden.

Men tänk på att det ska vara era bilder inga bilder som är tagna från Google till exempel.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ara11
0

Går det bra att visa min undulat? Det är nästan samma sak fast den är lite större och lekfullare.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

medde
0

Klart du kan visa din undulat.

[Jag är jag]
0

Va fin han är

medde
0

#4 Tack! fliza är mycket stolt över den..

[Jag är jag]
0

De ska honn va

ara11
0

Här är min lilla undulat Tungan ute Min syster har döpt honom till Kalle men jag brukar säga mozart till honom ;)

ara11
0

Säg till ifall du vill ha en bättre bild!

BlueBäst
0

Kan absolut IngenTING om fåglar, ende är väldigt vackra

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

[SporeDiatrymisss]
0

Goja OskyldigTungan uteKyss

[lejdyga]
0

alla är jätte söta! <3

[Jag är jag]
0

Alla är fina å vicka fina färjer. Vi får inte ha fågel inne då min syrra inte tål dom hom är alerrgisk mot fjäder å doms kvalster men vi har fåglar i trägårn men inte så fina som dom här

sallad
0

Jag ska nog köpa 3st dvärgvaktlar. Inte så färgranna men dom är så söta! :) Dom ser ut som små höns! :)

-Rasmus 🌈

dermot
0

#13 Kinesisk vaktel? :P Såna har vi haft ^^ sjukt coola men väldigt krävande;)

Har tyvärr inga bilder på mina undulater och japanska vaktlar men kan visa mina fem egna kycklisar (höns dock, men jaja;)).

Här har ni "SUPERFEMMAN" - korsningar mellan Modern Engelsk Stridshöna och Antwerpen skägghöns, Det vill säga "SkäggMES" ^^

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

sallad
0

#14 På vilket sätt tycker du dom är krävande? :)

-Rasmus 🌈

dermot
0

#15 Tycker de kräver rätt mycket mer än japanerna, dyrare nät (för att hålla de inne, annars försvinner de kan jag lova) med mindre maskor, flyger gärna rakt upp och är ettriga som sjutton;) men det är min syn på saken av de 10 vi hade, men behöver ju inte gälla alla:)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~