Hurdå???
Hur blir jag medlem eller värd på barnens om det går?????????? 
Värd kan du inte bli, eftersom jag är värd på sajten. Samt jag har inga tankar på att släppa mitt värdskap för barnens sajt, Den betyder allt för mycket för mig. Samt den har och ger mig så oändligt mycket glädje. Men att bli värd på en sajt så är det en åldersgränns på 18 år.
Vill du veta om hur man kan bli värd för en sajt, så kan du kika in på den här länk
Hur man blir medlem på sajten, vet jag inte riktigt vad jag ska svara dig, då du är medlem på sajten.
Men att bli medlem på iFokus så ska man även godkänna ett Användaravtal som man kan läsa här, sedan så går man inte på en sajt och vill man bli medlem på den så klickar man i på höger sida. där det det står "
Mina iFokus-sajter
Under den raden ligger ett orange band som det står
Gå med i xxxxxxiFokus, där klickar man så vips så är man medlem på den sajten.
Hoppas detta har gett dig svar på dina frågor
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
DET glömde jag, att man måste vara 18 för att vara värd… sorry
Tack så mycket för svar! :-)
medde, du är bäst!!! :-D
Man kan bara inte ta "över" en sajt då det finns en värd på den. Många värdar arbetar och lägger ned både sin själ och hjärta i "sin"sajt.. Att ta över en sajt blir oftas aktuellt om värden själv vill lämna över sajten pga av tidsbrist eller andra skäl. Men man gör bara inte sajtvärdsbyten för någon annan vill bli Sajtvärd på den aktuella sajten.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#4 okej..