Vad är det klantigaste du har gjort?
Ja, som rubriken lyder, vad är det klantigaste du har gjort?
What doesn't kill you makes you stronger.
När jag var fem år och var i coop och handlade med mamma. Jag snurrade runt och sedan snurrade jag in i en hylla och hela hyllan rasade samman!!!

Haha, vet inte
Är så klantig att vi skulle få sitta i mååånga timmar och rada upp klantigheter;)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Råkad slå sönder en taklampa när jag spelade wii här hemma. Jag hoppade och råkade slå till med handen och handkontrollen på glaset så jag var tvungen att fånga nästan hela lampan så den inte skulle komma i huvudet på mig.
Men den var gammal och ful så det gjorde ingenting. :P
hahaha det var nog när vi hade vart i tahiland och det hade funnits en dansk familj som var JÄTTE dryga mot oss och så började jag kalla en av dom tjockakossan…jag vet att det var fult men jag var liten
och sen när vi va hos min moster sa jag: -det där ser ut som tjockakossan! sa jag och pekade på ett foto med min moster och hennes bästavän…..haha omg jag fattar inte varför jag gjorde det….
♥kram Linnea♥
Var på nån mässa med klassen, på ett universitet där alla studenter hade gjort varsitt projekt med bord och stora kartong- saker… Jag stog och pratade med mina kompisar om arbetet, tappade balansen och ramlade in i en såndär kartong- sak, alla kollade och började garva även lärarna. Sen var det på min födelsedag också :(
en gång var jag på ett höstlovsläger på en annan ridskola, hade hämtat ryktsaker, grimma, grimskaft och träns. öppnade boxdörren och allt ramlade ner och alla kollade, jag bah dog. x(
Men kan inte komma ihåg allt… :(
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Jag råkade dra isönder min kompis tröja för någon vecka sen :s
Klantigaste jag gjort är nog i sommras dagen innan jag skulle på ridläger, jag hade bråttom för min kompis och jag skulle handla chips och läsk. Jag cyklade på min syrras(förstora) cykel och tog en genväg ner för en backe(Ganska brant). När jag kommit halvvägs ställde jag mig upp och cykeln började vingla och jag voltade över den(typ). Jag rullade typ på en sten eller nått sen(Minns inte) Jag skrapade upp mitt knä, på ryggen hade jag världens skrapsår och jag bröt nyckelbenet + att cykeln pajade. På ridlägret fick jag inte hoppa, rida barbacka eller långritt… Det var det mest klantigaste jag gjort hittils, men snart kommer det hända något mer^^
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
När ja sparka fotboll på gården å missa å då jick fönster sönder å glasgrejen på bordet innanför jick åså i tusen bitar. Nån här hemma vart inte gla då
Det klantigaste jag har gjort är nog att bränna mig på en gaffel 
#9 haha, hur lyckas man? xd
#10 Ja, du.
Först: Du steker gaffeln.
Sen: Så tar du tag i gaffeln och då har du fått en liten brännblåsa och väldigt ont i fingret.
Grattis!
Hålla en tändsticka uppochner tror jag, (för att visa hur pro jag var som kunde tända ljuset), brände fingrarna och dessutom ganska mycket av håret och det luktade bränt om mig flera dagar efteråt fast jag hade duschat, haha…
Eller så var det när jag och min kompis skulle blåsa ut ett ljus, vi blåste båda samtidigt och då blåste vi lite för hårt så ljuset flög ur hållarna och landade upp och ner på bordet, men tror ni lågan släcktes? Nej ;D Så började duken typ brinna och vi fick lite panik… Leker för mycket för elden kanske?
//Caroline
Kom just på en till klantig sak, Jag och kina vänner var hemma hos mig och fikade. Vår brödrost(väldigt gammal) började ryka men jag drog ut sladden. Sen började det ryka närsta gång vi rostade också. Helt plötsligt började den ryka jättemycket och jag sprang fram och ryckte ut sladden och då råkade jag välta brödrosten så att det började brinna. Jag och mina 3 kompisar stod och hoppade och skrek och alla tänkte på olika saker. Jag tänkte på att om brandlarmet gick så skulle det pipa tills klockan 5, Elin tänkte om fönstrana gick att öppna, Vilma tänkte på hur fint det lyste i brödrosten och Bodil tänkte på hur hennes macka skulle se ut(Den var i brödrosten)^^. Iallafall efter ett liten stund sprang jag fram till vattenkranen, tog närmsta kopp och fyllde den med vatten och sprangfram och hällde allt på brödrosten… En dag senare fick jag veta att jag dragit ut fel sladd så jag kunde ha varit död nu…Det är en av det klantigaste jag gjort…
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#13 Ojdå :o
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jag sprang i en enormtbrant bake och gissa vad! jag slog ju handn och fick nästan sy ;). varför är det stor text XD
#15 Usch då!
Sy är inte roligt så du hade tur!
kmr inte ihåg saker som typ hände för massa år sen men igår va jag med en kompis och vi skulle upp för ett brant backe in till skogen och vi va nästan uppe så hörde jag något som surrade och såg en jätte geting (vad jag trodde det va -.-) så jag sprang ner för backen i full fart ner till en liten väg xD så hörde jag min kompis som skrek till mig att det bara va en stor fluga xD