Så arg!!
Hej! Jag blir så trött på en kille på min skola. Jag går i 6an och han i 5an. Idag när jag stog på busshållsplatsen med en klasskompis kom en liten tjej som går i 4an och grinade! Killen som går i femman (som jag hatar) hade slagit henne! Han har kallat min bästa vän för ett jättefult ord förut också :( Behövde skriva av mig lite nu.. //Rasmus
-Rasmus 🌈
Synd att det finns sådanna människor som han. Har du pratat med någon lärare eller förälder om detta?
Är han dum mot dig?
Men tänk så här han är säkert bara avensjuk på dej (ifal han är dum mot dig ) för du kanske är bättre än honom i skolan eller är mer populär eller något. Han mår nog inte så bra!
Det finns en kille i min klass som inte är så sysst mot någon men han har en jätte snäll insida men när han var mindre i kanske ettan så gick han på street dance och killarna i min klass reta honom för det för det var"tjejigt" ( fast det är det inte) och han var jätte duktig men han sluta för dom reta honom och nu är han istället dum
Inte jag. Men alla är medvetna om det han gör, kanske inte allt (typ det som hände idag). Min skola är typ störst i kommunen där jag bor ca 400 elever, vissa tider har det varit extra mycket bråk. Ibland är det lugnare och ibland inte. Han som gjorde detta idag brukar vara med i bråken. Som jag är så drar jag mig alltid undan när något händer :)
-Rasmus 🌈
Stackars tjej… :(
Han är inte dum mot mig.. Han är min bonus kusin.. :/
-Rasmus 🌈