Snackistråd del 27
Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

//Caroline
Etta!
Ska åka och spela fotboll ikväll! 
Hälsningar Lurvas11
2:a :D
Ska snart gå ut till ninisarna :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
3:a :D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
0:a 
//Caroline
O.K.E.J
Det. Är. REA. På Gina.GINA.
*ANDAS* O.o
#5 JAG.HAR.INGA.FREAKING.PENGAR.WHAT.SO.EVER. VAD SKALL JAG GÖRA?!
//Caroline
#5 Okej, det är bara 50%, vi kan chilla.
NEJ VÄNTA. VAD SÄGER JAG, 50%?! 50 freaking procent?!
Det är ju typ…*räknar noga* halva priset! 
//Caroline
#7 JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! VI DRAR!!! :O:O
Haha… känner att jag har typ sådära inte kommenterat i en snackistråd på sådär typ sjukt länge… XD
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Hay;)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
#10 Hej är du hemma från sjukhuset nu? ;) #11 Hey ;D
#12 Har jag varit länge;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#13 Va skönt ;)
Jaha… det var studie dag idag i skolan och gissa! jag åkte till skolan och vännta på min lärare sen var jag tvungen att komma hem
#5 OFTA?!
NEEEEJ, HAR INGA PENGAR…:(
Union J and Jedward
Har varit på Friensdag idag.
Molly Sandén, Nassim Al Fakir,David Lindgren, Adam Tensta,Youngblood mm. uppträde 
What doesn't kill you makes you stronger.
Yippie! Min syrra kommer snart och hon skulle se om jag hittade min kamera annars skulle jag få låna henne:D
Union J and Jedward
Kanin skit, varför?! 
OMG, först skolsyster klockan 9 sen tandläkar klockan 11… Direkt när jag blivit frisk första dan i skolan… Missar dom roligaste ämnena…Slöjd och Lunch-_- Och sen går man i skola tills 15.15 och kommer hem 15.40… Taggar:D…inte-_- Asså Biologi 75 minuter(typ) sista timmen en fredag!
Union J and Jedward
Min dag har varit 👎 Dålig! Först 5 min sen till idrotten min gympa lärare blir jätte arg! På so ska jag göra power point om islam hitar ingen fakta så det blir bara 3 meningar av levnadsregler osv sista lektionen så har vi engelska test så misslyckas jag helt jag kan nästan inte fylla i något ;( Super dålig dag!
OMG, kom just på att jag har matteprov imorgon-_- Jag hatar mina lärare i matte, dom måste alltid ta något jag inte gjort t.ex.
Lärare: Ellen, du får göra A-uppgifter sen grönt spår…
Jag : Okay:D
sen 2 veckor efter:
Lärare: Nu ska vi ha prov på grönt spår:D
Jag: men jag har bara hunnit A-uppgifterna… Du sa att jag skulle få 3 veckor på mig…
Lärare: Gör provet…
sen…
Lärae: Nu ska vi ha prov B-del:D
Jag: Jag har inte gjort det! Du sa att jag inte behövde det!!!
Lärare:…
Så blir det typ varje gång…
Union J and Jedward
Hahah, vår klass är typ beroende av låten Someone like you av Adele…
//Caroline
#23 haha xD <3
Haha OMG, det här var roligaste teknik lektionen på hela året. Jag och min bästis och en kompis håll på och skoja jag låsades att jag var från england från finaste orten ( som östermalm,djurholm) fast jag kom från papermarse i england och hade ett sånt där utal som tony har på let dance och min bästis sa att hon var från papagunia och hete märta och min kompis kom från paprika i afrika och hete sushi så höll vi på att fjanta oss och sen gick vi ut på skolgården för att vänta på en sak och då stirra alla små ungar på oss 
#27 Funkar dom att skicka med posten? Jag blev supersugen nu när jag såg dina^^ Tror jag måste baka imorgon^^ Vad har du för recept? och glasyr(Topping)?^^
Union J and Jedward
#26 Åhh va söt han var på bilden :P #27 Mums va goda dom ser ut, Dom var väl super goda?
#29 Athos tackar:D
Union J and Jedward
#28 Taack ^^ Kan skicka recept via PM strax:))
#29 Jag tyckte det iaf :D men frostingen blev lite sådär xD
// Anka
#30 Haha
Har lämnat in datorn nu, håller tummarna att de kan fixa den.
hejehejjj
hejjhejj
MATTE HAR VÄRLDENS BÄSTA NINISAR <3
Haha det var sista gången jag tog polen medicin själv, Jag spruta all medicin på kinden istället för i ögat 
Alltid när jag ska städa mitt rum fastnar jag vid datorn.. :/
Msv debut nu 9 juni för två av mina tjejor :')
Nu vet jag hur det känns när ens kanin rymmer - och jag vill aldrig uppleva det igen 
Har precis klippt klorna på kanin.
Misty på ridskolan har gått bort 
Haha alla bara pratar på om olika saker ingen kommenterar vad den andra sa alla bara prata om sitt =D Hahaha
#39. Gud vad kul! 
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
gosar med råtta! 
I can't drown my demons, they know how to swim.
Hello, we're members of the swedish site Barnes iFokus and we're all of us totally sitting in our own little world talking about random things 
Ledsen för engelska men alltså engelska känns mer naturligt än svenska för mig numera xD Pratar jag med mig själv i huvudet så börjar jag automatiskt snacka engelska, Like A(english)Boss
(plus att det hela lät bättre på engelska, mahaha)
//Caroline
#49 Jag pratar också alltid engelska i huvudet! xD så ibland slinker något engelskt ut så blir det svenglish ;) XD
// Anka
#50 HALLELUJA, jag är inte ensam :D Trodde att jag hade fått diagnosen Weird…Fast den har jag ju redan :D
Är det någon här som är bra på gitarr(eller på att trolla)som kan fixa så att mina fingrar klarar av att spela ett E och ett C? Går inte så bra :( Jag har tappt känseln i fingertopparna, har spelat gitarr typ heeela kvällen ;D
//Caroline
#51 UNBELIEVABLE! Den har jag med;D
// Anka
#52 :D Random fråga btw men kan du texten till den där visan "I skogens slut"? Du vet den "I ett hus vid skogens slut, liten tomte tittaer ut, haren skuttar fram så fort, klappar på dess port" osv xD Väldigt viktigt att jag får veta, jag kan inte sista meningen xD
//Caroline
#53 O.o
Google is your friend:)))))
// Anka
#54 Hittade det, tack för att du berättade om google o.O ;D (var för lat för att googla lol)
//Caroline
#55 XD you suck;)
// Anka
#56 Tack dåe :(
//Caroline
Grattis Sunny 1 år idag!
Önskar Matte med många kramar!
Hälsningar Lurvas11
#59 Gratta honom från mig ;D Hehe Nej nej idag är det fridrottsdag i skolan jag Vil inte springa åtta hundra meter :(
#61 aaaaahhhhh O.o
Hejsan:D
Skola idag-_-
Union J and Jedward
#60 Tack! Ska hälsa henne 
Hälsningar Lurvas11
Är inne någon mer?
#66 Va söt molle är, Han var jätte söt med det svarta runt nosen ;) Gratas henne från mig ;P
#67 Visst är han! Tackartaackar 
#69 Vi fick springa 3 Km idag 
#71 Okej, jag har skit ont i halsen men sprang ändå = osmart
Vet ni hur många kilometer jag sprang idag då?!! Hela 0! Det ni, nu ska ni inte säga nåt :D
//Caroline
Okej Jag ska inte klaga ;-) Men tävla ni? Det gjorde jag ;-(
Simmat 500 m bröst och 250 m rygg *PUH*
Behöver träna oftare xD
Gympan idag asså, vi fick springa runt hela gympasalen en kvart-_-
Union J and Jedward
Hahahahaaha, alla i hela tråden klagar på hur jobbigt dom har haft det när dom sprungit, simmat osv och så kommer jag här ba "Mina fingrar gör så sjukt ont efter att ha spelat gitarr hela kvällen igen trots att jag sa redan igår att jag hade sjukt ont i fingrarna för att jag spelat gitarr hela kvällen igår ^o^ Nej, inte icke mainstream alls :3
För övrigt så håller jag på att lära mig att spela I'm Yours och jag har inte sången på hjärnan utan det som kretsar i mitt huvud är typ bara "G, D,
E-moll, C… Trololololol ;3
//Caroline
#78 är du duktig på gitarr? Imorgon fyller jag år ;D
#79 Grattis i förskott!
Hälsningar Lurvas11
#80 Tack :-)
#79 GRattis i förskott:D
Union J and Jedward
#79 grattis !!! 
#82 Tack ;D Jg har fått brevet så ska svara så fort jag har tid blir kanske idag eller på torsdag :) #83 Tack!
#85 Tack ;P
Idag efter skolan sprang jag 3,7:an utan stopp *Jag är som jag är*
Hela jag skakar, mamma kommer och hämtar mig om 10 minuter så ska vi hämta Athos som har blivit kastrerad… Ingen aning varför jag är nervös^^
Union J and Jedward
#88 Kul men är det någon speciel anledning för att ni kastrerar honom?
min kanin vart kastread förra året, Min syster som lämna honom sa att han satt och titta på henne när vetrinär bärde in honom till lunch rummet där han skulle vara efter och före kastreringen.
Ska anmäla kaninerna till en hopptävling nu :D
Åååååhnej trillade av igen :D Duttig pownie, han gjorde helt rätt men jag var inte riktigt med <3
#90 MSN NUUUUUU!!!
//Caroline
Har haft mobil och datorförbud sedan söndags = YIPPIE -.-
Får ha den i typ en timme ikväll;D yihaa
// Anka
#93 varför?
#94 Fråga mig inte.. mamma är väl sur för nåt xD
Grattis förresten:D
// Anka
#93 Oooooh, have you been bad now? 
Mmmmm, jag äter fake ben&jerrys, omnomnom
//Caroline
#96 Fake???? :)
#96 A little bit;(((
FAKE?!? o_o
// Anka
#97 Hahaha, det är typ precis som ben&jerrys fast det är Icas xD Gott i vilket fall som helst om mycket billigare ;)
//Caroline
#89 För att han ska kunna träffa sin bästa vän varje dag, han slutar springa efter löptikar och att dom blir mer konsentrerade…
Hahha^^ Athos har tratt! Önskar jag kunde fota…:(
Hos vetrinären fanns det en hage med ett Arabsto med föl(Runt en dag):D Älska<3
En hamsterbebb är borta…I MITT rum:/ Ligger bajs överallt-_-
Union J and Jedward
#100 Ok!
NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!!!!! KIRO OCH SHIROS FÖDELSDAG VA TYP 3 DAGAR SEN OCH JAG VISSTE INGET!! (visste inte för de är köpta i djuraffär och jag har alldrig tänkt på att 7 veckor kunde gå så långt bak som nästan 2 mån.) NU MÅSTE JAG GÅ! DE SKA FÅ DERAS BÄSTA DAG HITTILS! ideer på vad de kan få? neej….. idag är ju till och med ledig så inga affärrer är öppna så inga presenter D:

Snart tråd 28^^
Union J and Jedward
#104 jag kan fixa en på en gång! ;D