Barnens iFokus

Barnens

Etikettskolan-och-fritids
Läst 634 ggr
Tova.O
0

Skitdålig klass!! D:

Hej! Jag har nyss fått min nya klass till 7:an, och den suger!

Jag hade 4 personer jag verkligen inte ville komma med så kom jag med 2 av dem, de värsta! Och så kom jag med mitt ex….

Så nu sitter jag och tröstäter godis.

Var bara tvungen att skriva av mig. Och ni får gärna berätta om era hemska klasser.

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

[SporeDiatrymisss]
0

Då ska du se MIN klass… :-(

Tova.O
0

Fick ni önska?

ks.gerbil
0

jag också!!!! fick jätte dålig jag med D: kom med en som jag hatar! hon tror hon är cool men typ ingen gillar henne och när man pratar med nån så kommer hon och lägger sig i -.- hon tror hon är världen D: sen kom jag med inga killar från min klass och det är tråkigt -.-

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tova.O
0

3#, Ja detsamma med dem två jobbiga jag fick i min klass. De tror att allting är om dem och desutom brukar den ena speciellt få värsta utbrotten och skriker en massa fula saker till en. -.-

ks.gerbil
0

jag vill inte börja 7:an med demma D: allvarligt….. jag va jätte pirrigt och glad över detta men nu vill jag inte ens träffa klassen……

Tova.O
0

Vi fick våra klasser idag, man cyklade hem så snabbt man kunde och sedan när man kom hem och såg klasserna var det inte lika kul längre…

Dodat
0

När jag började i 7:an så kom jag i en sjukt dålig klass, mn jag fick byta :)

// Dodat :)

ks.gerbil
0

en rolig dag har blivit en madröm jag tar självmord allvarligt…. jag som hoppades komma med någon jag jobbade bra med, NEJ NEJ OCH NEJ varför vara med någon man jobbar bra med? varför skulla man vara med en man jobbar bra med? det behövs inte ruinera alla nya elevers liv bara! inga problem med det såklart…

Free Angry Smiley Face Clip Art Illustration you have started a storm, you have unleashed my fury

ara11
0

Jag gillar min klass =D Men jag gjorde inte det förut vi fick stäl av alla möjliga vuxna på skolan men nu är vi bättre. Fast jag är inte så försust i min lärare henne gillar jag inte Rynkar på näsan

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

KaninPiggelin
0

Om det är väldigt jobbigt i den nya klassen, kan du inte prata med läraren/rektorn då? :P

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Lellson
0

Min klass sög tills Vilma började i den^^ Asså ingen jobbade, alla satt bara tysta typ^^ Förutom en…-_-

Hoppas det fixar sig!

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

ks.gerbil
0

10# det som är gjord är gjord det går inte att ändra men jag är jag och de kommer få ha med mig att göra (ja jag har en väldigt hård huvud och ger mig inte tills sakerna är som jag vill ha dem)

[SporeDiatrymisss]
0

Om vi ska jobba i grupp någon gång så hamnar jag ALLTID med dem jag hatar mest!!!!

Blir förbannad!!!! SkrikandesSkrikandesSkrikandesGråterGråterGråterRynkar på näsanRynkar på näsanRynkar på näsan