tog andra canser sprutan idag:0
idag så tog jag min andra livmoderhalscanser spruta….den första kändes inget men den här däremot kändes:) jag hade embla salva fast hon tog den liiiite längre upp en vad jag tänkt^^ jag spände mig lite och när hon stack in den fick jag kramp i hela armen som slutade efter typ 2 minuter:0 fast det var nog bara för att jag var så rädd…haha så ni ska inte vara rädda!

♥kram Linnea♥
Bara en spruta kvar då! Jag har redan tagit alla tre 
// Nadja
Tar min andra snart…Hoppas det inte gör jättejätte ont:0
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Jag tog min andra i måndags förra veckan :O Men jag tycker också att den här gjorde mycket ondare än den första!
Tycker faktiskt också att tredje var värst
Men set var nog för att hon som tog sprutan träffa lite fel så jag blödde hur mycket som helst och sedan blev det helt blått runt sticket!
// Nadja
#6 antagligen!
// Nadja
Jag tror inte jag tagit mot det än? :o Är det via skolan eller att man själv tar sig till vårdcentralen?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#8 vi fick dom gratis i skolan:)
OMG OMG jag kommer seriöst inte klara av om den 3:dje känns mer:0
jag gråter sällan och höll på att panik-gråta när hon tog den:)
♥kram Linnea♥
Men kommer jag behöva ta den igen nästa år? För jag har ju nu tagit den i femman kommer jag behöva ta den igen i 6:an?
#8 Vi som är lite äldre tar den på vårdcentralen istället. Men jag vet inte när..
#10 Nej inte sjuan. Jag har inte tagit den än
Vi ska ta den i 6an ^^
Har inte tagit den första;)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus