Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 360 ggr
lillamarsvinet
0

tog andra canser sprutan idag:0

idag så tog jag min andra livmoderhalscanser spruta….den första kändes inget men den här däremot kändes:) jag hade embla salva fast hon tog den liiiite längre upp en vad jag tänkt^^  jag spände mig lite och när hon stack in den fick jag kramp i hela armen som slutade efter typ 2 minuter:0 fast det var nog bara för att jag var så rädd…haha så ni ska inte vara rädda!

♥kram Linnea♥

nadilda
0

Bara en spruta kvar då! Jag har redan tagit alla tre Glad

Lellson
0

Tar min andra snart…Hoppas det inte gör jättejätte ont:0

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

ara11
0

Jag tog min andra i måndags förra veckan :O Men jag tycker också att den här gjorde mycket ondare än den första!

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

ks.gerbil
0

jag tyckte det gjorde mindre ont :P på mig tog hon den längre ner hahah XD nu vill jag inte skrämma upp nån men den 3:e kommer att vara den som gör mest ont för den ska dem ta jätte långt upp :/

Gerbil-hemsidan hittar du R

nadilda
0

Tycker faktiskt också att tredje var värstFoten i munnen Men set var nog för att hon som tog sprutan träffa lite fel så jag blödde hur mycket som helst och sedan blev det helt blått runt sticket!

ks.gerbil
0

5# hon träffade nog en blodådra :P

nadilda
0

#6 antagligen!

dermot
0

Jag tror inte jag tagit mot det än? :o Är det via skolan eller att man själv tar sig till vårdcentralen?

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

lillamarsvinet
0

#8 vi fick dom gratis i skolan:)

OMG OMG jag kommer seriöst inte klara av om den 3:dje känns mer:0

jag gråter sällan och höll på att panik-gråta när hon tog den:)

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
0

8# de tar mprutan till dem som går i 5:an 6:an och 7:an så gpr man längreupp får man ta den på vårdcentralen och tyvärr kostar den en hel del :/

ara11
0

Men kommer jag behöva ta den igen nästa år? För jag har ju nu tagit den i femman kommer jag behöva ta den igen i 6:an?

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

ks.gerbil
0

Nej det kommer du inte med om tre kanske :-) seb vet jag inte om det går att ta en boost till denna vaccsin eller om alla tre behövs tas ingen

[Fruktiz]
0

#8 Vi som är lite äldre tar den på vårdcentralen istället. Men jag vet inte när..

#10 Nej inte sjuan. Jag har inte tagit den än

[MiniPim]
0

Vi ska ta den i 6an ^^

ks.gerbil
0

13# tar mab på vårdcentralen får man själv fråga en spruta kostar ca. 1000 tror jag…

BlueBäst
0

Har inte tagit den första;)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge