Din idol
Har du sett din idol IRL (in real life/i riktiga livet)?
Har du till och med kanske haft turen att du har fått en liten pratstund med honom/henne? 
Japp,Jag var på eric saades konsert och jag såg honom i sickla men jag ville inte gå fram och frågaom atugraf eftersom han var ledig ( Men Jag var korkad) Jag ville träffa honom efter konserten men det kosta 1500 för en atugraf och prata lite och mamma ville inte så det vart det inte…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
morsan ;-) en av hennes låtar ^^ sjungen av Oleg, förstås. Texten är mammas :-)
neej, vet inte riktigt vrem min idol är^^
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Haha, jag har sett min idol^^ Och jag vet nästan vart han bor:D
Någon dag ska jag säga hej till honom:P^^
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Min idol är Justin Bieber:) jag har inte sätt elr Träffat honom irl såklart men nästa år när han kommer Till Sverige ska jag gå på hans konsert:D jag har gillat Honom i 4 år nu:D och jag lixom älskar honom för den han är Som tex mina kompisar "älskar" honom för att han är snygg och sjunger Bra och för att dom säkert tycker det är "coolt" att gilla honom… Men som sagt jag älskar honom:)❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤belieber❤
♥kram Linnea♥
Moa Lignell <3
Och även Malin Bayard Johnsson och Rolf-Göran Bengtsson :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Japp :D Jedward har jag sett två gånger på konsert, den 17/9 2011 och den 27/1 2012. Så har jag träffat dom en gång på Arlanda den 21/3 2012, då jag fick en kram och en bild :3
Loreen såg och träffade jag den 17/3 2012, hon var här i Västerås och sjlng Euphoria och det var då jag var på scen och sjäng med henne ;)
//Caroline
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En av mina idoler jag har träffat är Jay Smith och såklart hans band Von Benzo
Först såg jag honom i Globen då han vann idol 2010, sen har jag sett han sjunga på ett köpcenter (familia) och gått på två konserter med hans band Von Benzo. Jag har en bild på oss och en signerad skiva :)
Men sen har jag ju en massa andra idoler med dem har jag inte sett än. Jag kommer tyvärr missa när en av mina stora idoler kommer till sverige, Marilyn Manson. Han kommer till Metaltown i göteborg men har inga pengar så kan inte se han :(
Von benzo: detta är deras första musikvideo, och när ni ser att han står på scen framför en publik så vill jag bara att ni ska veta att jag var med på den konserten ^^
Jag har träffat Cristopher Nihlstorp, målvakt i Färjestad, flera gånger. Har tagit bild tillsammans med honom (fick nästan en kram då!!!), fått många autografer och pratat ganska mycket med honom. 
Och så har jag träffat Alexander Salák (målvakt i Rockford Icehogs) en gång också. Har pratat pyttelite med honom och fått hans autograf.
Sen har jag sett Robert Pattinson "på riktigt" när han var i Sverige, men jag har inte fått autograf eller pratat med honom.
IHHHH, såg min idol på kulturnatta:D Känner att jag måste fixa min Williamspetzvägg nu^^xD
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Nej för han bor i Amerika :'(
Darren Criss <3
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Min idol är Taylor Lautner och jag träffade honom när jag var i USA och kollade på ett hus som vi har köpt nu :)
#12 åhh va coolt att ha ett hus i usa bor du där?
Rihanna är min favorit artist
Robert Pattinson in my heart! Jag ÄLSKAAAAAAR honom <3 <3 <3 <3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#6, 11, 12, 14, 15: Har ni träffat era idoler någon gång? 
#16 Nej, för han bor i Amerika skrev jag;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#17 Ja det hade du visst skrivit redan :P
Nepp! :( Och mina IDOLER! :P
#13 vi bor där ibland
#20 Coolt