Stallet.se?
Är det någon här som har stallet.se? jag har det. Jag hade det förut men sen la jag av och nu så började jag om;) Jag heter Ellanie och mitt förra stall heter Lellson
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Jag har så sjuuuukt många stall som jag inte använt på typ två år… xD Summestable1234 var mitt första… Så har jag även Smossie, Silverbell, Båge och ja… En massa andra xD Så jag har men använder inte :)
//Caroline
#1 Okej:D Det är mycket roligare nu än förr
Union J and Jedward
Har massor med stall där. Drömhästar,buttercup,pussgrisen m.m. Har dock inte varit inne på flera år, och jag har glömt lösenorden till alla mina stall… Slutade där för en anledning :P
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Okej
Union J and Jedward
Jag har Facinelli, Guineapig, Kwick, och ja en massa andra xD
Mitt första var Annieponny.. men någon idiot snodde det -.-
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag får inte heller …
Men jag har spelat med en en gång och det var jätte tråkigt -.-
Ja man typ hade prickar som hästar -.-
En kompis hade ett konto och du gorde jag ett i smyg ^^ fast har aldrig loggat in igen
ni kan ju skriva andra postnummer? :p Gör nästan alltid ja, annars kan man dölja det.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
ja faktiskt xD
// Anka
Hahha XD
Jag råkade skriva fel postnummer en gång men den kom ändå till samma stad:D
Union J and Jedward
Det finns ju många olika postnummer i en och samma stad/by ;)
// Anka
mm
Union J and Jedward
Ja, jag spelade S.s jättemycket när jag var mindre och har fortfarande kvar stallet för jag har ganska många stallpengar kvar där som jag inte vill slänga bort ifall jag loggar in någon gång (fast det tror jag inte att jag gör xD)
Okej
Union J and Jedward
Mitt stall Ellanie vart stulet så nu har jag 2 nya, Flummigaste som jag skapade själv och Samething som jag köpte av en tjej:D Om ni har s.s nu kan ni väl mejla mig:D
Union J and Jedward