Bok eller ljudbok?
Vad föredrar du, läsa en bok eller lyssna på en ljudbok?
Läsa en bok! Då får man läsa i egen takt, kan ju vara så att den som pratar på ljudboken pratar för fort/långsamt :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Läsa! Tycker om att fantisera med min egen lilla röst i huvudet ^^ Tycker det är jobbit med någon annan röst :p Håller okså med #1 :)
Jag föredrar också att läsa själv, jag fixar lixom inte ljudböcker C: Kanske beror på att jag gör "fel" haha, för lyssnar jag på ljudbok så har jag alltid boken i "vanlig form" också och följer med i texten…Vilket inte funkar för mig då jag inte orkar vänta på personen som läser i ljudboken = jag läser typ 1 sida före tills jag kommer på mig själv… x)
//Caroline
Jag gillar både böcker och ljudböcker.
Men ska jag lyssna på en ljudbok måste berättaren ha en bra och behaglig röst, och den måste kunna läsa som en tjej och kille.
Böcker är nog ändå det bästa, för då läser man på sitt egna sätt och i sin takt (läser ganska fort). 
Jag föredrar att läsa en bok.
What doesn't kill you makes you stronger.
Bok, helt klart
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Bok är bäst man får mer inlevelse tycker jag då (= .
Jag säger bok och min syster säger ljudbok - men det är för att hon är dyslektiker annars hade hon nog också sagt bok. (:
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~