Snackistråd del 31
Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

What doesn't kill you makes you stronger.
Tassar in och lämnar ett avtryck, så jag kan följa tråden då den uppdateras med inlägg.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
2:a Har varit på sommar rean köpte 2 jätte fina saker :)
#3 Varför? =D
Någon som vet vad man kan göra när man är ensam hemma? Jag har suttit och spelat dator nu hela veckan.. :D
-Rasmus 🌈
SKOLAVSLUTNING IMORRN! :D:D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#8 Jag hittar inte min mobiiiil jag kan inte svara på ditt meeeess….och jag har inga pengar, det känns lite sent att ringa så jag hoppas att du ser det här hehe :D Iaf så har jag inga planer på picnick imorrn eftersom att inte alla ville :))
//Caroline
#6 Haha Nee :P
#7 Jag ska vara hemma själv idag och jag ska städa :/ Det kan du göra eller vara med en kompis bada ifall det är varmrt eller vara ute :) Det finns massor
#11 Jag ska också städa, haha 
Vi ska ha gäster ikväll och vi ska se England-Sverige
#11 det är nystädat här! :) Sedan är det fortfarande kallt i vattnet.. :( Jag får städa akvarierna! Det behövs :D
-Rasmus 🌈
SOMMARLOOOOV!! :D
Kan inte ens fatta att jag har sommarlov nu. Jisses, har ju nästan lite ångest, haha.
//Caroline
#16 haha jag med XD
SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!
#12 Haha inte bara jag som ska städa ;D Jag fick sommarlov igår XD
usch, nu är jag riktigt trött.
Har damsugit både över och undervåningen och så har jag moppat på övervåningen och så har jag städat i min bokhylla och släppat upp de böckerna jag inte läser till förådet och så har jag ätit jättegod lunch (not!). Åt sånhär fryst mat, blääh 
#19 är du hemma själv eller varför behövde du göra allt det?
Jag har städat min systers fågel bur min kanins bur snart och så har jag dammsugit i mitt och min systers vardagsrum och så har jag städat och dammsugit mitt rum, det har jag gjort.
#20 Ja, det är jag.
Vi ska ha gäster ikväll därför måste vi städa. 
Sommarlov:D
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
OMG det rä SOMMARLOV! Kan inte fatta det, känns som det är skola på måndag :O
#25 Fint!
#25 Wow vad fint!
#25 Super fint och mysigt :-) Det här var sista gången jag svarar när min gudmor ringer för så säger jag hello sen säger hon hey och då tror jag att hon frågar hur mår du? så jag säger Good då hör jag att hon fnissar då förstår jag att hon sa hey så skäms och får panik så jag bara stärker fram telefonen till min mamma :/ Nu har jag skämt bort mig total :( (Hon är från Slovenien)
Sverige England 2-2 ahhhhh, haha, detta är ju rätt intressant! :D
//Caroline
#30 haha älskar sport när sverige är med :D:D
Jag och G "AAAAAAAAAHH Kastrullen fälde nån igen typ 5 gången, men svensken får en gult kort!!??" Slutsats efter matchen: "Domaren måste ha varit från england…"
Riktigt synd att de förlorade :/
Om några timmar går båten mot tallin :P Kommer tyvärr inte vara inne förns på måndag eller tisdag :(
Gå in på kontoinställningar..
#37 Biter hunden i benet? :O
Gonatt;)
har varit i småland
Fick rida Mona 
Det var riktigt skojsigt att gallopera 
Ahh jag blir tokig jag får inte bort öronlocken , Fy va jobbigt det är!
:D
Fick nyss reda på att min ena favoritmålvakt Alexander Salák som spelat i Nordamerika förut har skrivit på ett 2-årskontrakt i Färjestad!!! 

Lyckos pappa han ska till london i 4 dagar bara för han jobbar som …. och då ska han dit med några andra, jag vill också dit :/ men han ska köpa en present till mig därifrån så det får väl duga :)
Vem är det på våran startbild?
#49 Höger eller vänster? Och mer det står 2 tjejer där?
Precis ALLTING går imot mig idag
#51 Ok :-) Haha tänk om dom hade mött varandra XD
Antar att jag är ensam vaken? :3 Annars får ni ju gärna hojta till… ^.^
//Caroline
Typ alla sover och jag är helt ensam, men jag vill inte sova :( Ni som ser det här imorgon(läs idag), om jag inte kollar in på iFokus på hela dagen så har jag förmodligen dött av tristess :((
//Caroline
hh jag Hr rensat stengången i 2 timmar och jag är inte klar :/ I världens värme ;D
#56 vad gör du uppe så sent? xD Jag ska till stallet typ kl 14, men antar att du sover då (a)
#59 Öööööö????
#61 Va? XD ;D :P
#58 Hahahha noooooo jag och Cissi cyklar kl 14 :D:D
Jag var uppe till 5 idag, oooops… :)) Och sov till 11 :D Har bakat heeeela morgonen och min tårta blev sådär, haha lool :D
//Caroline
#55 Jag var vaken men satt och läste^^
Köpt nya skor idag:)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Jag har gjort om i Frithiofs akvarium idag, blev ganska nöjd, men jag hittade inte sanden, har typ kollat i alla garage och förråd på hela kvarteret.. :S Ska lägga ut en bild sedan :)
-Rasmus 🌈
Gah, jag hade ju knappt gått och lagt mig vid den här tiden igår
För er information så har jag inte stannat uppe till nu utan jag har faktiskt varit duktig och sovit och sen gått upp runt 7 :D:D
//Caroline
jag är ganska ny här.idag visademamma meg den här sidan. för hon tycker jag siter vid datorn såååå mycket så nu är jag medlem här. mamma tycker föresten att jag kan chatta med andra barn.
#68 välkommen hit :)
Var med om världens läskigaste grej på ridningen idag, *** chocken sitter fortfarande kvar :S
#72 jag kanske skriver ett inlägg senare, har inte betämt hur jag ska göra :S
Vi höll ivarefall på att bli överkörda av en bil, med häst och allt :S Har inte varit så ***** rädd på lääänge 
OH MY FREAKING GOD mina nerver klarar inte det här :')
//Caroline
#74 Vad:)?
Union J and Jedward
#75 John och Edward sa just i en intevju att dom planerar att komma till sverige i sommar <333333 Jag kunde inte ens lyssna på intevjun så har typ ingen info men folk som lyssnade berättade för mig :'D
Måste luska till Jedwardsajten…
//Caroline
#76 AHHHHHH!!!!! :)<3 Måste se dom då!<3 Kan du inte länka till den?:)
Union J and Jedward
#77 Måste hitta den först, den var live! Så väntar på att någon ska lägga ut den på youtube så kommer den upp på Jedward sen! :D
//Caroline
# 78 Okej, Toppen!:)
Union J and Jedward
#80 Så söt!:)
Union J and Jedward
#50 & 51: Det är jag, ehehe.. 
#82 Okej XD
Omg ! nu har jag inte varit aktiv på länge nu får jag skärpa mig ! -.-
Idag åker jag till stranden! :D
-Rasmus 🌈
#85 roligt ! :D
GLAD MIDSOMMAR ALLA:)
Union J and Jedward
Asså jag är skit arg!!!! Vår gäst tog just sönder vår glas lampa och pappa blev inte ens arg! Han bara sa att det va okej och att vi hade en annan vi kunde använda :( men det värst är att jag betalade halva den som present när mamma fyllde år! Bara för det är en gäst betyder inte att man kan göra vad man vill :'(
Någon mer än jag som är uppe? ;D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#89 Jao, jag. Men jag är inget vidare sällskap just nu, ska snart sova :P
#90 Men äsch :(
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
JAG ÄR UPPE SNÄLLA UNDERHÅLL MIG D':
//Caroline
#92 YAY MIN NATTBUDDIE ;D
// Anka
#93 WOOOOOOO :'D Känns bra att inte vara forever alone :'DDDDDD Som dom senaste nätterna, hehe… :))
//Caroline
#94 Haha, vårat internet har försvunnit vid 00.00 typ varje natt -.- men nu är det väck ;D så nu e jag här igen :3
Jag spelade in mig själv när jag sjöng.. ASSÅ FY HUNDAN VAD DET LÄT XD tror jag ska bespara alla min fina stämma *host* xD
// Anka
#95 TACK GODE GUD *praise the lord* HAHA världen vill ju hööööra :D:D Du kanske låter awesome i andras öron? :D:D:D:D
//Caroline
#96 HAAHAH asså .. nej.. xD det kan jag knappast tro. De höga tonerna.. asså.. det låter som jag ska krossa glas o.o
Har du några tips på höga toner? Jag har liksom svårt för att "gå ner" sen igen xD
// Anka
#97 Haha noo jag tro dig inte :D:D
Alltså, det jag göra är att lixom aldrig "tänka framåt" fröstår du hur jag menar? xD Alltså, om man är i refrängen på en låt så ska man fokusera på det man sjunger just då och inte tänka på typ nästa vers eller något sådant. När det gäller att gå från det höga till det låga så brukar jag träna träna träna på den ton jag ska ner till så att man i pincip kan den tonen i huvudet, och efter en stund(funkar för mig)så brukar det gå rätt naturligt att "falla ner" till den ton man ska till. Man får inte förlora kontrollen över rösten man man får samtidigt lite på sin röst och låta den sköta jobbet själv litegrann och inte tänka för mycket :))
Det blev ett helt föredrag men aa, haha, jag kan inte förklara kort hehe :))
//Caroline
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#98 Haha ska jag visa?;)) Usch.. om det går XDD
Okej, tack för tipsen :D ska försöka :D
*Testar.. ska komma upp en video med min hermelin som hoppar hos en kompis*
// Anka
Sås ka vi om det går med det andra också ._.
// Anka
#99 Asså jag kan inte se klippet ._.
Håller på att ladda upp klippet från när jag sjöng på skolavslutning, typ 6 minuter långt så det kommer ta ååååår :3 Egentligen borde jag inte ladda upp det för jag vill tala om för folk att jag inte är nöjd men om jag skriver att jag inte är nöjd så kommer alla tro att jag är en "attention seeker" :(
//Caroline
#101 Vi har varandra på facebook va? I så fall kan vi skapa en grupp med oss två, för där kan jag ladda upp synbara klipp xD vill inte ta det via YT = min död. ._.
Neeee! Är du ju inte :o Du kan ju i så fall skriva typ "inte en av mina bästa" eller något :P
// Anka
#102 Jaaa jag har dig på facebook, fattar aldrig vad du skriver människa :)))))))))
Alltså skrev typ…"I'm not happy with this" haha :33
//Caroline
#103 Vad du menar? :O skriver väl inget särskilt? o.O
// Anka
#104 Njemen alltså jag är ju allmänt efterbliven :DDD
//Caroline
#105 Asså whaaat? o.o xD
har lagt till dig nu :3
// Anka
Du tänker säkert: konstiga människa.. konstiga statusar… alldeles för många bilder… ._.
// Anka
#106 Ahmen det va inget :))
//Caroline