brevvän sökes
hej jag är en 13 årig tjej som heter josefin och jag söker en snäll brevvän i typ min ålder och jag vill att hon eller han skall vara snäll och jag vill brevväxla med på riktit.
pma mig eller skriv ett inlägg
och jag har 4 kaniner en hund som heter pia 3 katter fler höns.
*bara för att varna* asså jag tror inte det är så smart att säga sin adress osv tilL folk man inte känner, dessutom på internet:)
♥kram Linnea♥
ok tack för tipset jag och jag träffade en tjej över internet som är 12 år nu och jag blev brevvän med henne på riktit
Vi har flera gånger talat om det här på sajten.
Jag ber er alla att inte lämna ut era riktigta hemadresser eller telefonnummer till någon som ni "träffar" på internet!
Detta gäller självklart barnens iFokus också. Vi kan inte veta vem som är bakom nicken.
Vi kan hjälpa med några enstaka nicker/användare och säga att det är verkligen den personen bakom som det sägs. Men är något vi inte ska göra här på sajten.
Lämna inte ut era adresser/telefonnummer samt även era privata mailadresser.
Mvh medde Sajtvärd barnens iFokus
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
putt
hur vet du att det är en 12 årig tjej och inte en 60 årig gubbe??
♥kram Linnea♥
föratt hon har skrivier för hand och det är tjejigt
och hon har rosa brev papper med topmodel på
#4 Vi har som en lite regel här på sajten. Vi puttar inte trådar. Det är så trist att se en tråd där det enbart står "putt" Så vill du lyfta upp tråden så skriver gärna något i den.
#5 Vem frågar du? Men jag svarar: Ingen kan veta vem som är bakom nicken.. Det kan vara precis vem som helst i både ålder/kön..
Men jag återkommer åter till det jag skrev i inlägg 3. Sajten kan inte veta vem som finns bakom nicken. Så var verkligen noga med att inte lämna ut era adresser/telefonnummer/mail.
det är ara11 jag prata om fråga henne vet ja
Vad ska vi fråga ara11 om menar du?
det är sant jag är ara11s bervvän
14# 1. du kanske inte borde skriva vart hon bor vet du om hon tycker det är okej? 2.hon kanske är en riktig person men hur vet du vem du kommer träffa härnäst? denne kanske är en pedofil eller nåt. tycker dina föräldrar det är okej att du letar efter brevvänner såhär och ger ut din adress m.m.?
Det är sant att jag är hennes brevkompis. Men ta genas bort kommentar #14 för det får inte finnas ute på internet vill jag!!
nej jag ber dem skicka bilder på sig och den i några veckor så tänker jag och jag ger ej ut min adress
15 jag sa ju det
hon har fått reda på min bara
jag brukar inte fullt lita på personer på e ( internet), bara om jag var med när de registrerat sig och ibland inte ens då.