Sola eller bada?
Hej!
Om ni fick välja mellan att antingen sola eller bada vilka skulle ni välja?
What doesn't kill you makes you stronger.
Bada! Det är så tråkigt att sola, haha ;D
Båda ;) men annars bada om jag har någon rolig som också gilalr att bada med, och att jag bottnar.. :P
Bada är helt klart roligast för jag tycker det är tråkigt och bara ligga och sola.
Inget av det, jag är en riktig badkruka och det är farligt för mig att sola ^^
Bada!
I can't drown my demons, they know how to swim.
Bada:)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
hmm vet inte… båda!
Bada! Jag älskar att dyka och simma, sola är tråkigt :P
-Rasmus 🌈
Sola- om det finns något att läsa eller att min mobil är med eller att någon är där uppe med mig och pratar.
Bada- om någon är med mig och det är skönt i vattnet.. ^^'
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Bada! Kan inte sola, blir bara röd :(
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Sola, inte utan musik dock :) När man solat så ska man bada för att svalka sig :D:D
Ibland är det roligare att bada dock :))
//Caroline
I så fall bada..
Jag gillar inte att sola, är så tråkigt xD
#5 Haha fick en känsla av att du är vampyr där ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag kan bara säga BADA! För jag behöver inte sola med mina pigment blir jag brun bara av att stå i närheten av solen i en kvart…. men är jag ute en hel dag blir jag super brun.
ps, pappa komer från cypern så jag har litte murkare pigment…
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Bada! ;D
/ Tilda
Bada
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Varken eller, HATAR vatten och ligger helst i skuggan. Solar om jag har en massa solkräm på mig och nåt att läsa. Är mest ute och cycklar ^^
Min kompis väljer bada ;)
Bada å simma
hoppas att det blir bra väder idag hos oss!, för det har bara varit dåligt så idag åker jag nog på mina inlanes ( ursäkta stavning ) (=
Kul! min kompis och jag brukar åka på en stor parkering när ingen bil eller nåt är där men det är mest på kvällen men annars åker vi till affären ! ;) där finns det asfalts hopp där hoppar vi och gör trix .
Jag tycker inte om sol derekt på mig. skuggan är skönare.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥