god morgon,dag och kväll onsdag/ 27 juni
hej alla!
Vad ska ni göra idag?
Jag ska öventuellt till sovala och kolla på hästarna. =)
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
1# Haha ingen svara på mobilen när jag ringer förutom mamma 
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
=)
hur mycket kostade dina inlanse ? mina kostade 150 dom var bara använda en gång! 
Jag ska bara vara hemma hos min mormor och morfar och vara min min 1 åriga syssling ;D Och gå och se djur!
Ska bara vara hemma idag igen. Men idag är det ju fint väder, så kaninerna ska nog få komma ut..
Vill spela sims men stora datorn är så trög så jag måste ringa massa och fråga om dom har the sims 2 att låna ut^^ Sen ska jag sitta och feta i mig mer bullar och kanske bio ikväll^^
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Ska nog baka lite nu.. :)
#9 har du the sims 3 eller the sims 2 ?
#11 The sims 2:)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Ok ! viket gillar du mest eller har du spelat trean ?
#14 Kul! har du stadsliv ? mitt funkar inte :( det skadade filerna på the sims 3 när jag skulle installera det .
the sims 3 pets har jag ochså ( = och jag spelar på pc
. undra hur det är att spela the sims 3 på nitendo ?
mm
min lillebror badar i grannes pool med sin kompis medans ja har ingen o va med -.- undra om man ska åka inlanes ? (=
Idag har jag fixat en megarasthage till kaninerna. Min ena kanin såg helt chockad ut över att hon hade så stor plats XD
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
fliza va du å såg hästarna. Ja ha vart hos mamma på sjukhuset å gick å såg en massa kul aparatter å nu ser ja på fotboll å sen ska vi äta varm korv ute på verranndan å ja vill ha majones gurka på för de är goast