RITAT!!
Jepp nu lägger jag upp några bilder som jag gjorde för några månader sedan…
Ge gärna kritik om du ser någor fel…
Men nu har jag tagit dom här bilderna med min mobilkamera som inte är den bästa..Så ganska mycket av mina skuggningar har försvunit.Men hoppas dom ser rätt så bra ut ändå!!
Ni kan gärna lägga upp era bilder om ni vill..
Wow va fint du ritar ;)
Håller med, superfint! Jag gillar blomman 
Du ritar as bra!:D
♥kram Linnea♥
Fint =)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Fina bilder 
What doesn't kill you makes you stronger.
Riktigt fint ritat :)
//Caroline
fint ritat!
#7 Jättefin! Jag kan typ inte skugga så bra men jag ska träna när jag kommer hem!
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#11 Ska börja nu, hittade inga pennor igår:(
Union J and Jedward
Fina bilder
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Gud vad fint ni ritar!
Önska jag var så bra, haha 
#12 :( men hoppas att det går bra nu!!.Du kanske skulle vilja lägga upp dom sen om du kan..
#13 Jaa det skulle vara kul att få se alla andras bilder..
#14 Tack..!!<33
#15 Taack..Jag är inte så duktig än…Men jag har tränat till den nivån jag är på nu och jag ska träna mig ännu högre upp…Det borde du också göra om du värkligen vill lära dig..
OO efter den här bilden har jag bara en kvar och den är dålig för när jag gjorde den förut så la jag inte ner så mycket tid på den…
#16 Har du några Promarker pennor? Eftersom du är så duktig på att skugga skulle du kanske kunna prova med lita färg? Det hade varit kul och se 
#19 Okeej..!!<33
#20 haha förlåt att jag frågar men var är atonomi?!
#22 Okeej då vet jag…Tack för att du sa det…!!<33
Dom var ju jätte fina…Jag gillade nog mest fenix fågeln…Men jag menade inget illa…Men du är ju duktig på att rita..
Föressten om du vill skulle du vilja lägga ut en video på youtube på när du ritar??
#30 Ja jätte gärna…Men känn ingen press du kan göra detnär du vill jag har inte så bråttom (stavning)…
#33 Jaha okej då fattar jag :D jag är lite trög haha xD
Ehm jag vet inte!! Kanske en hund/katt!!
Det blir nog bäst om du kommer på något under dina lektioner..Haha nej men jag skoja..Men hitta på något..
Jag är inte heller bra på att göra hundar och katter…
Haha hoppas det blir en riktigt lång tråkig lektion så du kan samla ihop något bra..Föressten kommer inte läraren på dig när du sitter och ritar?!?!
Fast man ska ju inte rita på lektioner förutsatt att det inte är en bild lektion.
What doesn't kill you makes you stronger.
Haha..
Jag skulle typ tänka det är ett frittland jag gör vad jag vill med mitt liv..
Dom var ju jätte fina..Haha jaa det blir nog dåligare skuggningar ibland för det vart det för mig..Men hoppas du kommer med något mer!!
Kanske…Jag vet inte riktigt vad jag ska göra!!
Men det kanske kommer ut något snart…
Föressten det syns dåligare nu för jag tog med min mobilkamera..
#59 Snygg..Man kan ju göra det senare om man vill ! Men den var jätte fin!
Ska sätta mig och rita nu när jag har kameran^^
Union J and Jedward
#61 Den var jätte bra.Fick du ett A det var ju jätte bra!!
#62 Vad kul hoppas du lägger ut någon bild sen!
# 63 Hann inte fota men kan det nästa gång jag är hos pappa^^:)
Union J and Jedward
#64 Okej!
#65 Vad söt!
Nu blev jag lite sugen på att rita, om det inte blir katastrof lägger jag upp det här. :P
// Nadja
#70 Haha, såklart jag vill!
Union J and Jedward
Åhh vad fin hund du har gjort sniff!!!
Min teckning blev en katastrof! :P Så ni går inte se den.
// Nadja
OMG! Sniff viken fin hund!! 
#74 Men så hemsk kunde den väll inte ha blivit?
Gud va fint alla ritar! Medans jag ritar super fult!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#76 Jo, jag tappade tålamodet :P
// Nadja
Haha, Signe har sin teknarkurs för mig och Matilda och ja, Edwards ser inte äns ut som en människa…:/ Aja, nu måste jag ta och sudda munnen och näsan jag vart nästan stolt över…
Union J and Jedward
#80 Din bild vart iallafall lik och fin. Min såg ut som en jordnöt med Edwards ansikte i innan jag suddade bort formen:(
Union J and Jedward
#83 den vart ju jätte snygg!
# 82 Jag och min kompis gjorde ett försök så jag lägger upp min bild när den laddat klart:)
Union J and Jedward
Ni som e så bra på å rita kan ju göra en tråd där folk kan lägga upp bilder, så kan ni rita ;) haha :P
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#82 är en bild jag har ritat på sunny kanske inte vart så fin men hoppas du gillar den! :)
Ps: den var finare i verkligenheten för den såg konstig ut på bild men hoppas det duger. 
Och jag vet att huvet där till höger vart jätte ful för det ser ut som att sunny inte har någon höger öga! Men men
#90 Gud så fin skilnad på min!
#91 Tack:) Signe hjälpte mig med pälsen eftersom den är gjort under hennes teknarkurs^^
#92 Kan ju alltid försöka:)
Union J and Jedward
#22 Så du inte säger fel till flera så heter det INTE atonomi utan ANATOMI, du skrev det i min tråd oxå :P
#92 ska försöka med din också! Haha din kanin har lika dana matskåla som min kanin! :)
#95 haha kul x)
#97 hehe, ingen fara vi gör alla misstag :)
#101 den där var ju cool!! :o jag tycker att den ska vara så ;P du behöver inte göra mer på den! ;)
#103 haha okej :)
#7, 18, 27, 83 jag vill oxå kunna rita så bra ju FUSK!
#106 Snygg! Hur gjorde du den? 
EDIT: min kusin hjälpte mig mycket så ja.. :P
#197 : Jag ritade konturer, sen fyllde jag i med en färg, sen gjorde hon (min kusin) lite färgskillnader så det var lite ljusare och mörkare på vissa ställen, och gjorde skuggor, sen hjälpte hon med ögonen, sen smetade hon liksom ut massor.
Hon är sj*kt duktigpå att rita i photoshop :P
Det blir inte såfint när jag ska rita men jag försöker lära mig..
Håller på med en nu så kommer en snart!!! :)
#105 Det finns de som är naturbegåvningar, men vi andra får träna, träna, träna och hitta de saker vi är bra på. Hade jag t ex inte kalkerat konturerna hade det nog gått att se att det skulle föreställa en häst, men inte så mycket mer.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
#109 mm min kusin har ritatpå papper ochi datorn hur länge som helst hon ritar JÄTTE fint! så hon hjälpte mig väldigt mycket..men ändå :)
#67 Jätte fin!:)
#71 Dun är jätte bra på att rita:)
#113 Kan försöka när jag kan låna syrrans ritarsaker:)
Union J and Jedward
#117 jätte söt:)
Kan någon rita av bilden på inlägg #111?
Låser denna tråden för vi har en del 2 (: -----> DEL 2